MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Waar is die waarheid dan te vinden die niet wordt aangereikt?
Op “rare” kanaaltjes zoals 9-gag en andere apps zijn regelmatig volledige filmpjes te vinden en ongecensureerde meningen (tot hoever dit iets waard is)
 
Hoe erger de media ergens tegen is, hoe harder ik ervoor ben. Zo ben ik gewoon.
 
Op de lagere school 'leerden' we dat de minister-president de intelligentste mens ("man" werd toen nog gezegd!) van Nederland was en dat bijna alle Nederlanders in het verzet hadden gezeten. Het kolonialisme, ook dat van Engeland, werd geidealiseerd.

Met dat in het achterhoofd is het niet zo moeilijk om in te zien dat het reguliere nieuws door een sterk getint filter wordt gehaald, vergelijkbaar met de kijk op de wereld van de gemiddelde Nederlandse toerist.
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel een makkelijk manier om jouw meningen tot feiten om te buigen.
Wat dat betreft zou het raar zijn als jouw mening niet bestaat uit de dingen die jij als feit beschouwt.
 
Wat dat betreft zou het raar zijn als jouw mening niet bestaat uit de dingen die jij als feit beschouwt.
Het is mij mening dat Trump een oelewapper en een ongeschikte president is omdat hij feitelijke onwaarheden verkondigd.
 
Het is mij mening dat Trump een oelewapper en een ongeschikte president is omdat hij feitelijke onwaarheden verkondigd.
Ik dacht in het verleden al duidelijk te hebben gemaakt dat ik weinig om jouw mening geef.
Hoe kom jij toch aan die ‘gotcha’-mentaliteit? Bewust iets misinterpreteren en dan denken dat je een punt hebt gemaakt. Een beetje zoals schaken met een duif.
 
Ik dacht in het verleden al duidelijk te hebben gemaakt dat ik weinig om jouw mening geef.
Hoe kom jij toch aan die ‘gotcha’-mentaliteit? Bewust iets misinterpreteren en dan denken dat je een punt hebt gemaakt. Een beetje zoals schaken met een duif.
Als het je echt niet boeit, reageer dan gewoon niet.

Wat bedoel je met “gotcha”-mentalitiet?
 
OM haalt Jacobien Vreekamp van Gargamelzaak

Als ze d'r vingers niet aan Akwasi had gebrand, had ze prima de Clarice Garard-zaak kunnen doen.

Nu volgt paniekvoetbal bij het OM, wat gaat dezelfde OvJ eisen tegen blanken waar een meergetinte wegkwam met een sorry!?

Heerlijk zo'n elite die zichzelf boven controle waant, dat pikt het volk niet meer, en terecht!
 
Back
Naar boven