MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Rapper Akwasi. Wat rapt de beste man eigenlijk? :dunno: Connaisseurs? Heeft een van jullie zn greatest hit(s)?

Zulke mensen had je 30 jaar geleden nooit je land in mogen laten. Nu moeten jullie in Nederland allemaal op de blaren zitten en over een jaar of 10 Akwasi zijn nieuwste kersthit aanhoren terwijl jullie met heel jullie gezin onder de kerstboom zitten.

• Like
Waarderingen: AK47
Kerst is dan ook al iets van het verleden omdat de moslims daar aanstoot aan nemen.

We vieren dan Kwanzaa.

Rapper Akwasi. Wat rapt de beste man eigenlijk? :dunno: Connaisseurs? Heeft een van jullie zn greatest hit(s)?

Grootste grap in de Nederlandse hip-hop en rap wereld. Nog nooit wat gepresteerd, zag hem laatst nog in een muziek programma op de NPO, geen idee waarom de beste man claimt grote invloeden te hebben in de scene, gebaseerd op een paar features die wat views hebben gepakt, op eigen houtje in ieder geval nog nooit een noemenswaardige productie uitgebracht.

Zal wel als Nederlands product gepromoot worden vanuit de overheid en ook subsidie krijgen.

Zal wel als Nederlands product gepromoot worden vanuit de overheid en ook subsidie krijgen.

Sinds hij zich zo verschrikkelijk veel zendtijd toe-eigent op de publieke omroep in verschillende talkshows krijgt hij wel wat meer aandacht. Daarvoor in ieder geval niet. Hij plaatst zichzelf maar al te graag in rijtjes met figuren als Sticks, Winne, Fresku, Keizer, Dio, noem ze maar op. Waar vandaan komt? Joost mag het weten. Zegt wel genoeg dat hij niet meer dan 300k streams pakt op singles, tov miljoenen op namen die wél enige inbreng hebben wat muziek betreft. Clown.

Views en likes vast gekocht.

300k streams? man man, ken al die andere namen niet eens. Ik heb na Def denk ik een paar rappers gemist de laatste jaren.

Probeer het mij dan eens uit te leggen want ik snap nu echt niet meer wat je van mij “verwacht”.
Ik heb echt totaal geen verwachtingen van je, Steks. De reden dat ik regelmatig op je reageer is dat ik het zelf belangrijk vind om onwaarheden en domme politieke echo's uit de wereld te helpen.

one its editor in chief, Laura Helmuth, said was both carefully considered and entirely necessary. (Helmuth previously worked as The Washington Post’s science editor.)

Scientific American Endorses Joe Biden
We’ve never backed a presidential candidate in our 175-year history—until now
By THE EDITORS
:thinking:

These and other proposals he has put forth can set the country back on course for a safer, more prosperous and more equitable future.
Social justice newspeak. Equity; As opposed to 'equality under the law'

Ik heb echt totaal geen verwachtingen van je, Steks. De reden dat ik regelmatig op je reageer is dat ik het zelf belangrijk vind om onwaarheden en domme politieke echo's uit de wereld te helpen.
Wat vind je van politici die politieke statements en feiten niet kunnen onderscheiden?

Terug
Naar boven