- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ken ook niets van hem.Rapper Akwasi. Wat rapt de beste man eigenlijk?Connaisseurs? Heeft een van jullie zn greatest hit(s)?
Rapper Akwasi. Wat rapt de beste man eigenlijk?Connaisseurs? Heeft een van jullie zn greatest hit(s)?
Zal wel als Nederlands product gepromoot worden vanuit de overheid en ook subsidie krijgen.
300k streams? man man, ken al die andere namen niet eens. Ik heb na Def denk ik een paar rappers gemist de laatste jaren.
.300k streams? man man, ken al die andere namen niet eens. Ik heb na Def denk ik een paar rappers gemist de laatste jaren.
Ja, mijn anonieme bronnen zijn niets waard."Anonieme bronnen stellen dat ..." Jammer Steks, want je bent geloof ik echt geen domme kerel. Lijkt vaak gewoon alsof je niet wilt nadenken omdat dat wat minder moeite kost.
Je toont wederom aan politieke statements en feiten niet te kunnen onderscheiden.Ja, mijn anonieme bronnen zijn niets waard.
Probeer het mij dan eens uit te leggen want ik snap nu echt niet meer wat je van mij “verwacht”.Je toont wederom aan politieke statements en feiten niet te kunnen onderscheiden.
Ik heb echt totaal geen verwachtingen van je, Steks. De reden dat ik regelmatig op je reageer is dat ik het zelf belangrijk vind om onwaarheden en domme politieke echo's uit de wereld te helpen.Probeer het mij dan eens uit te leggen want ik snap nu echt niet meer wat je van mij “verwacht”.
Ja, mijn anonieme bronnen zijn niets waard.
one its editor in chief, Laura Helmuth, said was both carefully considered and entirely necessary. (Helmuth previously worked as The Washington Post’s science editor.)
Scientific American Endorses Joe Biden
We’ve never backed a presidential candidate in our 175-year history—until now
By THE EDITORS

Social justice newspeak. Equity; As opposed to 'equality under the law'These and other proposals he has put forth can set the country back on course for a safer, more prosperous and more equitable future.
Wat vind je van politici die politieke statements en feiten niet kunnen onderscheiden?Ik heb echt totaal geen verwachtingen van je, Steks. De reden dat ik regelmatig op je reageer is dat ik het zelf belangrijk vind om onwaarheden en domme politieke echo's uit de wereld te helpen.
Ik denk dat politici dondersgoed weten wanneer zij een politiek statement maken.Wat vind je van politici die politieke statements en feiten niet kunnen onderscheiden?
Dat zou kunnen, het is alleen geen antwoord op mijn vraag.Ik denk dat politici dondersgoed weten wanneer zij een politiek statement maken.
Ik kwam alleen maar met dat artikel om aan te geven dat mijn collega’s die voorheen trotse Trump aanhangers niet alleen staan.
Social justice newspeak. Equity; As opposed to 'equality under the law'