MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

Maar ik zou wel zeggen dat er een hardwired drang is die meer wil bereiken dan simpelweg overleven
Geldt dat ook voor het dierenrijk?

Deze quote van Eckhart Tolle ”You are not IN the universe, you ARE the universe, an intrinsic part of it. Ultimately you are not a person, but a focal point where the universe is becoming conscious of itself. What an amazing miracle” intrigeert me al een tijd, zeker als je die combineert de simulatiehypothese. In hoeverre maakt het dan nog uit waar onze werkelijkheid uit opgebouwd is (op kwantumniveau), we zijn dan te allen tijde een soort van AI. Maakt het dan nog uit of er een creator is, of dat het leven op aarde uniek is in een universum met 1 triljard sterren of dat het ingebakken zit in onze basis en er vele miljoenen planeten zijn met leven en of we daar ooit achter zullen komen?
 
Geldt dat ook voor het dierenrijk?
Misschien minder zelf- en toekomstbewust maar ik zou zeggen dat opgesloten dieren nogal wat missen, hoe goed ze ook overleven. Play behaviour gaat ook aan overleven voorbij en is toch een gemis als dat niet kan. Vinden ook betekenis in sociale banden. Wij kunnen veel creatiever zijn, maarja ook niet iedereen.

Deze quote van Eckhart Tolle ”You are not IN the universe, you ARE the universe, an intrinsic part of it. Ultimately you are not a person, but a focal point where the universe is becoming conscious of itself. What an amazing miracle” intrigeert me al een tijd, zeker als je die combineert de simulatiehypothese. In hoeverre maakt het dan nog uit waar onze werkelijkheid uit opgebouwd is (op kwantumniveau), we zijn dan te allen tijde een soort van AI. Maakt het dan nog uit of er een creator is, of dat het leven op aarde uniek is in een universum met 1 triljard sterren of dat het ingebakken zit in onze basis en er vele miljoenen planeten zijn met leven en of we daar ooit achter zullen komen?
Denk dat de vraag vooral is waarvoor dat uit zou (kunnen) maken? :thinking: Simulatie, creator, en universele eenzaamheid maken voor mijn atomaire morele keuzes van moment tot moment niet uit.
 
1604841150620.png
 
lol, ik heb 0,0 met religie maar dit is natuurlijk zo hypocriet als maar zijn kan ,iets dergelijks over bv de islam
zouden ze nooit durven want zielig en onderdrukt ,doe het dan ook niet bij een ander geloof of heb ballen en doe het bij beide



 
lol, ik heb 0,0 met religie maar dit is natuurlijk zo hypocriet als maar zijn kan ,iets dergelijks over bv de islam
zouden ze nooit durven want zielig en onderdrukt ,doe het dan ook niet bij een ander geloof of heb ballen en doe het bij beide



Potverdikke, we zullen weer weten waarover te spreken tijdens onze wekelijkse zoom-eucharistieviering.
 
Ik had het als “verbastering” van Kruinigen opgevat. Je kan wel overal iets achter zoeken.

Dit is allemaal voorbij gekomen zoals Dieuwertje Blokkade en “Er was een aantal referenties naar actuele zaken, zoals boeren met tractoren uit Mekkeren (boerenprotest 2019-2020), de delegatie uit Bentudaarweer, Friesland, die te laat was vanwege een vermeende blokkade ('blokkeerfriezen') en een anderhalve meter lange krentenwegge. Een boer op een tractor zonder vracht werd aangeduid als publiekstrekker. Naast Mekkeren en Bentudaarweer waren er delegaties uit de fictieve plaatsen Zwalk, Schroothoop in Twente en Kruisigem in Limburg”
 
Dieuwertje Blok is ook al zeker 40 jaar een lekker wijf, dat kan toch ook alleen maar in tv land.
 
Ik had het als “verbastering” van Kruinigen opgevat. Je kan wel overal iets achter zoeken.

Dit is allemaal voorbij gekomen zoals Dieuwertje Blokkade en “Er was een aantal referenties naar actuele zaken, zoals boeren met tractoren uit Mekkeren (boerenprotest 2019-2020), de delegatie uit Bentudaarweer, Friesland, die te laat was vanwege een vermeende blokkade ('blokkeerfriezen') en een anderhalve meter lange krentenwegge. Een boer op een tractor zonder vracht werd aangeduid als publiekstrekker. Naast Mekkeren en Bentudaarweer waren er delegaties uit de fictieve plaatsen Zwalk, Schroothoop in Twente en Kruisigem in Limburg”


de huilstruiklaan of janknegersteeg had dan ook wel gemogen
 
lol, ik heb 0,0 met religie maar dit is natuurlijk zo hypocriet als maar zijn kan ,iets dergelijks over bv de islam
zouden ze nooit durven want zielig en onderdrukt ,doe het dan ook niet bij een ander geloof of heb ballen en doe het bij beide



Nouja. Ze maakten gelukkig ook grappen over veel anderen. Inderdaad helaas niets over moslims en/of blm zeikerds.

Ik ben trouwens helemaal voor het belachelijk maken van iedereen. Ongeacht wat of wie iemand is. Ik moest stiekem we lachen toen mijn dochter zat te kijken trouwens. Blijft leuk gedaan.
 
Ik ben trouwens helemaal voor het belachelijk maken van iedereen.


yep ,ik kan geen grotere lol hebben wanneer ze bijvoorbeeld op het werk mij belachelijk maken ,hoe harder hoe beter
mijn vriendin heeft beide ouders kort na elkaar verloren aan K ,we hebben de grootste lol als ik " is je moeder niet thuis " zing of "pappa kom je buiten spelen "
 
Laatst bewerkt:
Hoe had het sinterklaasjournaal de kruisdood van jezus bespot dan? Wat was de grap?
 
Wie weet wat er nog gaat komen, misschien zien we de Sint nog wel badderen in zijn islamabad.
 
lol, ik heb 0,0 met religie maar dit is natuurlijk zo hypocriet als maar zijn kan ,iets dergelijks over bv de islam
zouden ze nooit durven want zielig en onderdrukt ,doe het dan ook niet bij een ander geloof of heb ballen en doe het bij beide
Hoe had het sinterklaasjournaal de kruisdood van jezus bespot dan? Wat was de grap?
Kruisigem = Kruisig hem!

En dan een kruisbeeld ernaast zetten.

Mattheüs 27: 22
Pilatus zeide tot hen: Wat zal ik dan doen met Jezus, Die genaamd wordt Christus? Zij zeiden allen tot hem: Laat Hem gekruisigd worden.
 
Back
Naar boven