Net Op1 van gisteren, ik kan daar heel slecht tegen. Waarom zouden wij hier gaan demonstreren om wat er gebeurd is in een ander land, maar als je dat dan doet ga dan de straat op om de Chinezen, Indiers, Argentijnen enz te steunen in hun gevecht om een beter leven en eer eerlijkere overheid.
Die groeperingen strijden helemaal niet tegen racisme en voor gelijkheid.
Deze groepen hebben als doel de westerse samenleving kapot te maken. Ze zijn anti-christelijk, anti-Westers, anti-blank, anti-kapitalisme en anti-vrijheid van meningsuiting. Ze staan tegen alles waar onze culturen voor staan. De bron van deze movement is dan ook helemaal geen kleurlingen of moslims, het zijn blanke westerlingen. Veelal jonge mislukkelingen, opgegroeid in middenklasse gezinnen in welvarende buitenwijken. Liberaal opgevoed met een haat tegen het systeem. Waarom denk je dat antifa en BLM zoveel banden heeft met krakers? Het zijn allemaal kneuzen die zijn blijven hangen in hun jonge rebelse jaren.
Het doel is verdeeldheid zaaien en westerse landen van binnenuit kapot maken. Ze weten precies hoe ze rasgevoelige situaties moeten uitbuiten om mensen tegen elkaar op te zetten. Je hoort en ziet ze dan ook nooit praten over verbinden of vrede. Anarchy is het doel.
Ik heb een tijd gewerkt als verhuizer in Amsterdam (student verhuis service) en kwam daar veel van dit soort gasten tegen. 18 tot 30 jarigen, geen opleiding, boos op het systeem, hekel aan kapitalisme, hekel aan de westerse samenleving, geen vaste woon of verblijf plaats, allemaal bekend of deel van de krakerswereld.
Meerdere keren hadden mijn toenmalige collega's aan mij voorgesteld om Das kapital en Het communistisch manifest van Karl Marx te lezen. Dit was volgens hen de ultieme samenleving. Zij vonden dat hoogopgeleiden zoals chirurgen evenveel als hen moesten verdienen. Want studeren is blijkbaar lekker makkelijk ofzo en iedereen is gelijk. Compleet onrealistisch. Compleet van het padje. Toen ik vroeg wat ze van Mao Zedong vonden en waarom hij 70 miljoen landgenoten over de kling heeft gejaagd kreeg ik meestal geen antwoord. Of het waren kapitalistische leugens. Ze waren allemaal voorstander van anarchy, een samenleving waarin mensen zelf de orde houden. Toen ik vroeg wie die orde dan moest gaan houden als iedereen werkte, gaven zij als antwoord dat ze hier dan een speciale groep mensen voor zouden oprichten...
Hey die hebben we al, die heet de politie
Deze mensen zijn compleet van het padje. Van mij mogen ze allemaal kapot geknuppeld worden.