AndroidHealthClinic

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Waarom staan er op verbodsborden altijd zwarte mensen afgebeeld en op gebodsborden witte mensen?
Als het een serieuze vraag is. Vanwege de kleurencombinaties die het duidelijkst zijn. Rood is de kleur van kracht en vuur en wordt daarom automatisch geassocieerd met gevaar. Blauw daarentegen staat voor vertrouwen enzovoort. De keuze van de kleuren van de mensen heeft te maken met contrast van de kleuren en zichtbaarheid.

Waarom staan er op verbodsborden altijd zwarte mensen afgebeeld en op gebodsborden witte mensen?
En dat niet alleen. Witte mensen hebben pret; zwarte moeten zwaar fysiek slaafse arbeid verrichten.
1617993269036.png

Het lijstje activisten die "één nazi minder" riepen na zijn overlijden is even lang als je toch wel verwacht.

Het lijstje activisten die "één nazi minder" riepen na zijn overlijden is even lang als je toch wel verwacht.

Nu hebben we het wel over het open riool Twitter, maar als je dit leest kan je maar tot èen conclusie komen.

Het wordt weer tijd voor een deftige wereldoorlog. Zijn we daarna weer in staat om hoofd en bijzaken goed te scheiden. Wat een treurigheid.

Vergeet trouwens niet dat geweld van African Americans tegen Asian Americans alleen maar kan komen door White Supremacy!

Dit blijft wel mooi cabaret, of vinden jullie dat dit niet meer kan?

Zijn evolutietheorie! Of Kikki en haar innerlijke geluk. Op de een of andere manier kan ik ze beiden niet meer online vinden :o

Oude Hans Teeuwen was geniaal, zou tegenwoordig een hoop ophef opleveren.

Van Kooten & De Bie waren hun tijd helemaal vooruit (dit fragment is uit 1980):

Is/komt er nog geen algemeen cabaret / stand-up topic, voor dit soort pareltjes? :D

Vergeet trouwens niet dat geweld van African Americans tegen Asian Americans alleen maar kan komen door White Supremacy!
The point I’ve made through all of those experiences is that anti-Asian racism has the same source as anti-Black racism: white supremacy. So when a Black person attacks an Asian person, the encounter is fueled perhaps by racism, but very specifically by white supremacy. White supremacy does not require a white person to perpetuate it.
Mental gymnastics.

A Rhythm of Prayer: A Collection of Meditations for Renewal, was edited by Sarah Bessey and published in February and is available at major sellers such as Target, Barnes & Noble and Amazon. The passage in the book by Chanequa Walker-Barnes, "Prayer of a Weary Black Woman," seeks spiritual guidance to stop "caring" about white people who inevitably perpetuate racism.

"Dear God, Please help me to hate white people," Walker-Barnes writes. "Or at least to want to hate them. At least, I want to stop caring about them, individually and collectively. I want to stop caring about their misguided, racist souls, to stop believing that they can be better, that they can stop being racist."

"My prayer is that you would help me to hate the other white people—you know, the nice ones," Walker-Barnes writes. "The Fox News–loving, Trump-supporting voters who 'don't see color' but who make thinly veiled racist comments about 'those people.' The people who are happy to have me over for dinner but alert the neighborhood watch anytime an unrecognized person of color passes their house."

She adds: "Lord, if you can't make me hate them, at least spare me from their perennial gaslighting, whitemansplaining, and white woman tears."

“Lord, if it be your will, harden my heart. Stop me from striving to see the best in people. Stop me from being hopeful that White people can do and be better. Let me imagine them instead as white-hooded robes standing in front of burning crosses.”

of course.

Laatst bewerkt:
Het gaat echt niet goed met de witte suprematie, weer een nummer 1 positie verloren.

Het gaat echt niet goed met de witte suprematie, weer een nummer 1 positie verloren.

Opeens snap je het, door ook ander raciaal geweld op de conto van de Kaukasische Kanjers te schrijven behouden we onze toppositie!

Dat is niet uit liefde, maar in BLM land moet je de feiten een beetje aanpassen aan je verhaal en niet omgekeerd natuurlijk.

Terug
Naar boven