XXL Nutrition

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Ach en wee, heb de Vooravond gekeken, want Annabel Nanninga zat er.

Het was weer feiten tegen fabels, al moet ik wellicht narratief of gevoel zeggen (als in facts don't care about your feelings).

Mevrouw van de Volkskrant had uitgezocht dat er eigenlijk een constante is van een rechts-conservatief blok van 55% in Nederland sinds de jaren '50.

Volgens de donkere meneer hing dat er weer helemaal vanaf wie die feiten verzamelde en door welke bril je naar de feiten kijkt. Rot op met je CRT!!!

Erbrink die vond dat de Deense Sociaal-Democraten uit stemmengewin nu streng waren, want dat kon natuurlijk niet voortschrijdend inzicht zijn....

Makkelijke avond zo voor Annabel, die ook nog even meldde dat ze ook met Sylvana gewoon had samengewerkt in de Amsterdamse Gemeenteraad waar er overkomsten waren.

Terwijl er toch echt wel punten zijn te maken over verruwing, verharding, polarisatie en achterstelling van groepen in de samenleving.

Oude Hans Teeuwen was geniaal, zou tegenwoordig een hoop ophef opleveren.

Van Kooten & De Bie waren hun tijd helemaal vooruit (dit fragment is uit 1980):

Oude Hans Teeuwen was geniaal, zou tegenwoordig een hoop ophef opleveren.

Van Kooten & De Bie waren hun tijd helemaal vooruit (dit fragment is uit 1980):

Ik vind ze nu grappiger dan toen ze rond 1980 op tv waren.

Jacobse en Van Es kwamen helaas op tragische wijze om bij een mislukte couppoging. Koot en Bie lieten hun typetjes sterven omdat figuren als Janmaat hun leuzen en zelfs programmapunten op een gegeven moment begonnen te gebruiken. Ze werden ingehaald door de werkelijkheid

Genoeg aan te merken op de Meriocratie (z ie ook: Michael Sandel), maar:

1617174956041.png

:roflol:

HAHA. Bij het zein van dergelijke berichten vraag ik mij weleens af of dit soort berichten niet gewoon een poging tot trollen is. Helaas menen ze het altijd serieus :(
ac31ad21_Screenshot_20210406_114540_AD.jpg.jpg

Waarom staan er op verbodsborden altijd zwarte mensen afgebeeld en op gebodsborden witte mensen?

Terug
Naar boven