MuscleMeat

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

Bezoekers in dit topic

1618137257732.png



Wil ik ook :(
 
Bekijk bijlage 525117


Wil ik ook :(
Voor de leuk niet vergeten te kijken naar de samenstelling van een dergelijke buurt, die blijkt altijd slechts een weinig divers.

Ik meende elders 1,6 te hebben gezien, maar dat is wellicht voor een ander huis.
In Topanga Canyon, 88 per cent of residents are white and just 1.8 per cent are black, according to the census.
 
Voor de leuk niet vergeten te kijken naar de samenstelling van een dergelijke buurt, die blijkt altijd slechts een weinig divers.
Patrisse Cullors, 37, who is a co-founder of BLM and self-professed 'trained Marxist', recently purchased a plush property in Topanga Canyon complete with a separate guest house and an expansive back yard.


In Topanga Canyon, 88 per cent of residents are white and just 1.8 per cent are black, according to the census.

Daarom zeg ik, wil ik ook. :o
 
Tot mijn grote schrik scoorde ik gisteren niet op het hoogste niveau in alle tests op onderstaande link, sommige niet eens op het eennahoogste:

Vandaag gerustgesteld dat dat waarschijnlijk heel racistisch was geweest:

Bovenbouw VWO scoort vaak het best in onderzoeken, want die trainen regelmatig.
 
Ww spelling 20/20 goed, leuke testjes wel
Iedere fout die jij maakt is een vinkje in het vakje "ongeschikt", dus voel vooral geen druk. :p
(en dan vergeef ik je het gebrek aan interpunctie, want dat is "normaal voor whatsapp-communicatie"; ik las eens een heel stuk dat het wel gebruiken van leestekens voor losse zinnen tot negatieve reacties bij lezers leidt)

In het algemeen maak ik, denk ik weinig fouten, maar dat gaat op de automatische piloot, bij die tests moet je er opeens over gaan nadenken en blijken er dingen weggezakt of vraag ik me af of ik het ooit wel wist.
Voorbeeld: dat als het onderwerp achter de persoonsvorm staat je het onderwerp in het tweede deel van de zin niet kan overslaan.

Bij andere tests moet ik me afvragen wat nu ook al weer al die termen voor woorden en zinsdelen zijn, dat heb ik dan ook weer niet paraat.

Ik ga me even verder zitten schamen in een hoekje en me afvragen hoe lang het duurt voor rechtsextremisten en -radicalen taalcursussen gaan houden.
 
Tot mijn grote schrik scoorde ik gisteren niet op het hoogste niveau in alle tests op onderstaande link, sommige niet eens op het eennahoogste:

Vandaag gerustgesteld dat dat waarschijnlijk heel racistisch was geweest:

Bovenbouw VWO scoort vaak het best in onderzoeken, want die trainen regelmatig.
:roflol: ik heb er twee gedaan, de rest ga ik niet eens aan beginnen. Veel te pijnlijk :roflol:
 
Ik ga me even verder zitten schamen in een hoekje en me afvragen hoe lang het duurt voor rechtsextremisten en -radicalen taalcursussen gaan houden.
Is het
A. Obersturmbannführer
B. Obersturmbahnführer
C. Obersturmbahnfuhrer
D. Obersturmbannfuhrer

De tijd gaat nu in.
 
Tot mijn grote schrik scoorde ik gisteren niet op het hoogste niveau in alle tests op onderstaande link, sommige niet eens op het eennahoogste:

Vandaag gerustgesteld dat dat waarschijnlijk heel racistisch was geweest:

Bovenbouw VWO scoort vaak het best in onderzoeken, want die trainen regelmatig.
Je bedoelt volgens mij het op een na hoogste en vwo (kleine letters).
 
Koolstofstaal of RVS?
Houten- of kunsstofhandvat?
Koolstofstaal natuurlijk! (Ik overwoog nog er non-rvs bij te zetten)

Ik denk liever hout, dat is net iets meer old skool, maar ik laat me graag overtuigen door het nut van plastic.
 
Screenshot_20210414-194213_Chrome.jpg

Abonnees.
 
Back
Naar boven