Vieze jij
Huge Freak
- Waardering
- 9.714
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 130kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een Tweep had bij al die bedrijven die heel deugend deden even vermeldt in hoeverre ze in verre landen van slavernij en/of kinderarbeid gebruik maken.Zolang die schreeuw n*gers in kleding lopen die door Aziatische kinderhandjes wordt gemaakt en iPones hebben waar Chinezen hun leven voor hebben gelaten hebben moeten ze meer boete betalen dan dat ze recht hebben op een vergoeding.
Inderdaad. Kunnen we ze voor straf niet gewoon wat zweepslagen ge..Zolang die schreeuw n*gers in kleding lopen die door Aziatische kinderhandjes wordt gemaakt en iPones hebben waar Chinezen hun leven voor hebben gelaten hebben moeten ze meer boete betalen dan dat ze recht hebben op een vergoeding.

Dit kanaal is hilarisch, goede tip via VJ en WD
Heeft wel meerdere State Awards gewonnen als onderdeel van Zwart Licht, prijzen van luisteraars BNN. Is tekstueel niet de slechtste. Ook in film gespeeld die iets won, een Amerikaanse prijs. Ken 'm niet zo goed maar lijkt me best een sympathieke jongen op persoonlijk vlak.Verdient die Awkwardsi nou echt zelf geld of is het allemaal subsidiekraan slash publieke omroep optredens? Vraag me af of hij zonder de overheid ook zn broek kan ophouden Jeffrey Afrriye / Gario idem.
zwart licht is goed ,die kwal krijgt overigens wel ook subsidie (bijna 10.000)
Niet per se, "white guilt" komt weleens voorbij. My f**k is full brain! 🤯🥴
Nuj, heb ik al jarenben ik de enige die steeds meer een afkeer krijgt van al dat allochtonen gezeik ,eerst over een bepaald geloof ,
nu weer over een bepaalde kleur en wat komt er hierna ?,ik kan me heel goed voorstellen dat een recruiter of woningverhuurder toch gekleurd word in zijn blik op allochtonen