Fitness Seller

Demonstreren & Protesteren topic!! (BLM enz.)

EZxSuFsWAAAYttS.jpg

Zolang die schreeuw n*gers in kleding lopen die door Aziatische kinderhandjes wordt gemaakt en iPones hebben waar Chinezen hun leven voor hebben gelaten hebben moeten ze meer boete betalen dan dat ze recht hebben op een vergoeding.
Een Tweep had bij al die bedrijven die heel deugend deden even vermeldt in hoeverre ze in verre landen van slavernij en/of kinderarbeid gebruik maken.

Deugen in de VS, uitbuiten in landen hier ver vandaan, het gaat alleen maar om de portemonnee.

Gelukkig, Titania is ook weer terug op Twitter!

Voor duiding over de duiding van Akwasi over zijn oproep tot geweld:

Laatst bewerkt:
ben ik de enige die steeds meer een afkeer krijgt van al dat allochtonen gezeik ,eerst over een bepaald geloof ,
nu weer over een bepaalde kleur en wat komt er hierna ?,ik kan me heel goed voorstellen dat een recruiter of woningverhuurder toch gekleurd word in zijn blik op allochtonen

Verdient die Awkwardsi nou echt zelf geld of is het allemaal subsidiekraan slash publieke omroep optredens? Vraag me af of hij zonder de overheid ook zn broek kan ophouden Jeffrey Afrriye / Gario idem.

:roflol:
Youp van 't Hek vandaag in de NRC:
"Moet steeds denken aan wat Femke in een boek over zichzelf zei: „Ik word geen burgemeester!” Maandag dacht ik maar één ding: ze heeft wel woord gehouden."
Daar valt weinig aan toe te voegen...
Iknowall | 06-06-20 | 12:58 | 3

Zolang die schreeuw n*gers in kleding lopen die door Aziatische kinderhandjes wordt gemaakt en iPones hebben waar Chinezen hun leven voor hebben gelaten hebben moeten ze meer boete betalen dan dat ze recht hebben op een vergoeding.
Inderdaad. Kunnen we ze voor straf niet gewoon wat zweepslagen ge..

..o wacht.

ig please

Dit is het enige beeld dat steeds door mijn hoofd gaat als ik n*gers zie eisen dat blanken op de knietjes moeten gaan en excuses moeten aanbieden:

Het zouden allemaal scenes uit de film Idiocracy kunnen zijn.

In Russia hebben we dit soort gezeik niet. En je moest eens weten hoe vaak politieagenten losgaan op boeven. Daarom hebben we hier ook weinig boeven.

• Topic Starter Topic Starter
Verdient die Awkwardsi nou echt zelf geld of is het allemaal subsidiekraan slash publieke omroep optredens? Vraag me af of hij zonder de overheid ook zn broek kan ophouden Jeffrey Afrriye / Gario idem.
Heeft wel meerdere State Awards gewonnen als onderdeel van Zwart Licht, prijzen van luisteraars BNN. Is tekstueel niet de slechtste. Ook in film gespeeld die iets won, een Amerikaanse prijs. Ken 'm niet zo goed maar lijkt me best een sympathieke jongen op persoonlijk vlak.

ben ik de enige die steeds meer een afkeer krijgt van al dat allochtonen gezeik ,eerst over een bepaald geloof ,
nu weer over een bepaalde kleur en wat komt er hierna ?,ik kan me heel goed voorstellen dat een recruiter of woningverhuurder toch gekleurd word in zijn blik op allochtonen
Nuj, heb ik al jaren

Terug
Naar boven