AndroidHealthClinic

Denniszz log

denniszz

Dutch Bodybuilder
Waardering
7
Lengte
1m92
Massa
99kg
Vetpercentage
13%
Laatste tijd gaat trainen nogal onregelmatig en heb niet echt een duidelijk doel. Vandaar dat ik besloten heb om fris te beginnen en mijn vorderingen vast te leggen in een log.

Stats:
97 kg
vp: 18% ongeveer
lengte: 1.90

Doel:
afvallen. Wil weer naar een acceptabel vetpercentage toe van ongeveer 10-12 %. Daarna met billstar beginnen en rustig aan weer bulken. Dit wil ik in ieder geval voor de jaarwisseling gehaald hebben.

Ik eet nu zon 2700 kcal en op rust dagen 2400. Ik train 3 a 4 keer in de week. Ik train met een drie dagen split, maar soms komt het wel eens zo uit dat ik een halve training doe en dan een extra dag train.

Voedingschema zal ik binnenkort nog wel een keer posten. Trainingschema wordt wel duidelijk als ik mijn trainingen hier post.

Edit:
Dit zijn de dagen waarop ik wil gaan trainen.
maandag:
benen + schouders

donderdag:
Rug + triceps

zaterdag:
Borst + biceps

Cardio: nog niets. Eerst alleen met krachttraining en dieet afvallen.

Elke maandag zal ik wegen en een vetmeting uitvoeren.

Edit 2:
Bijgevoegd heb ik mijn training schema en voedingschema. Het voedingsschemais de basis die ik gebruik. Mijn dagelijkse inname ligt hoger dan dit i.v.m. avondeten in studentenhuis, koffiemelk. Mijn ontbijt avondeten en kwark eet ik altijd. De rest verhoog of verlaag ik elke week aan de hand van hoeveel gewicht ik verlies en hoe mijn trainingen gaan.

Het trainingschema wat ik heb bijgevoegd bevat de oefeningen en de reps/sets die ik gebruik.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Succes met het cutten.

• Topic Starter Topic Starter
training zondag 2 oktober Borst:
Gewichten zijn zonder stang. Stang is 18-20 kg.

BP
1 x 6 x 20
1 x 6 x 40
1 x 6 x 50
2 x 6 x 55
1 x 6 x 60

Comment: laatste reps bij 55 kg gingen erg moeizaam. 60 was uitvoering niet perfect maar toch gehaald. Erg blij mee:D

Incline BP
1 x 8 x 20
1 x 8 x 30
1 x 8 x35
1x 8x 37,5
1x 8x 40

Comment: Ging lekker. 40 kg erg moeizaam maar laatste reps eruit geperst.

Incline db flyes:
4x8 x 11

comment: Ging wel goed. volgende keer proberen extra op uitvoering te letten en evt verhogen.

cutten is niet leuk! succes ermee.

Update gewicht:

95.5 kg.

Vorige week maar 1 keer getrained en zeer onregelmatig en weinig gegeten. Ben er niet heel blij mee. Maar goed:P, we gaan weer verder.

Vanmiddag vetmeting:rolleyes:

AFgelopen tijd erg druk geweest met studie. Dinsdag weer echt getrained:

Dinsdag 11 oktober
alle gewichten zijn zonder stand 20kg.

rug, triceps

rug:
BB row
1x6x20
1x6x30
1x6x35
1x6x37,5
2x6x40

comment: Ik voelde hem niet zo lekker als ik zou willen. Zit er aan te denken om hem te vervangen. Ideeen?

Deadlift:
1x6x20
1x6x40
1x6x50
2x6x60
1x3x70

comment: dikke faal op laatste set. Moet op techniek blijven letten. VInd het een lastige oefening.

Pull up: (ondersteund)
1x8x40
1x8x35
1x8x30
1x5x25

comment: Ik doe deze oefening in zon ondersteunende pull up machine. (weet de naam niet:P) Ik bouw het gewicht af waardoor ik dus steeds meer van mijn eigen gewicht omhoog moet trekken. Ging redelijk, heb me rug jarenlang niet echt gemotiveerd getrained. Daar moet nu verandering in gaan komen.

Triceps:
Close grip bench:
1x8x35
1x8x40
1x8x45
1x8x50

Comment: Ging lekker volgende week verhogen.:D

bb Skull crusher:
1x8x stang
1x8x 5
1x8x7,5
2x8x10

---------- Post toegevoegd Fri 14 Oct 2011 om 11:45 ----------

Gister ook nog getrained.

Donderdag 13 Oktober

Borst Biceps.

Borst:
BP:
1x6x stang
1x6x20
1x6x40
1x6x45
1x6x50
1x6x55
1x6x60
1x5x65

Comment: Ging heerlijk. Had in het begin iets last van me schouders, geen idee waardoor. Misschien spierpijn van closegrip van dinsdag. Voelde me erg sterk dus wou perse 65 kg proberen. Net niet gehaald. Maar ben er erg blij mee:D

Incline BP:
1x8xstang
1x8x30
1x8x35
1x8x37,5
1x8x40
1x7x42,5

Comment: Ook weer faal op laatste maar ging ook erg goed. Schouder zeurde hier in het begin nog iets meer dan bij normaal bankdrukken. Dit werd echter minder toen ik beter op vorm lette.

Cable flyes:
1x8x2
1x6x3
2x8x2

comment: cable flyes werkt met schijven van 1 tot 15 ofzo. Elke schijf is 10 kg volgens mij. Had me na dat eerste setje iets overschat. 3 viel dan ook vies tegen. Voor de rest ging het wel lekker, voelde hem erg goed, maar was al wel behoorlijk moe.

Biceps:
BB curl:
1x8x5
1x8x7,5
1x8x10
1x6x10

Comment: laatste setje lukte niet meer zonder cheat. 6 was echt de max.

Hammer curl db:
1x8x8
1x6x10
1x8x8
1x7x8

comment: eerste setje ging lekker, voelde hem echt goed. Tweede setje mezelf iets overschat, vooral links was het niet omhoog te krijgen. laatste setje was ik leeg.

Preacher curl (10 kg stang):
1x5x20
1x8x10
1x6x10
1x5x10

comment: Ik was helemaal leeg en moest opschieten. Oefening dus beetje afgeraffeld.

Laatst bewerkt:
terug van weggeweest. Toch maar weer een poging om te loggen. Het gaat trainen ging de afgelopen paar maanden erg lekker. Heb dat 'acceptabele' vetpercentage nooit gehaald. Ben halverwege october geloof ik, begonnen met een mix van madcow en rippetoe. Ben hier heel erg goed op vooruit gegaan en ben er ook nog steeds mee bezig. Ben ook weer voorzichtig aan het aankomen en ben van plan om begin april te gaan cutten.

Stats october:
Deadlift 3x70
benchpress 5x85
squat 5x55
BOR 6x 60kg

Stats Nu:
Deadlift 5x110
Benchpress 5x95 kg
squat 5x75kg
t-row 5x67,5 (erop zonder stang.)

Pull ups en chin ups heb ik ook veel progressie opgeboekt.

Gewicht: 97.7 kg
vetpercentage: 18-20% gok ik.

Vanaf nu weer trainingen posten.:cool:

-------------------------------------------------------------------

edit:
Training van woensdag 11 januari:

Squat 3x5x 57,5 kg
Incline BP 4x5x 75kg (ramping up vanaf 60 kg)
DL 1x5x110 kg
Chin up: 1x 6 x 7,5kg (Deze oefening die ik in zon apparaat die je ondersteunt.)
1x7x 7,5 kg
1 x 6 x 7,5 kg

Comment: Ging erg lekker. Squat heb ik zwaar op gereset vorige week, aangezien techniek niet helemaal goed was (benen naar binnen). Deze ging dit keer erg goed en makkelijk. Incline ging ook makkelijk, alhoewel ik nog wel wat last had van spierpijn in me schouders van het bankdrukken van maandag. Deadlift zit een reset aan te komen, rug wil nog wel maar benen trekken het bijna niet meer. Chin up ging ook lekker 2,5 kg minder ondersteuning dan de vorige keer.

Training van vrijdag 13 januari:

squat 3x5x60kg
Bp 4x5x87,5 kg (ramping up, beginnen op 57,5 tot 87,5), 1x3x 97,5. 1x8x 57,5.
T-row 3x5x67,5 kg

assistance:
Skullcrusher 1x8x 35 kg
1x8x 40 kg
1x7x 40 kg
BBCurl 1x8x30 kg, 1x7x30 kg, 1x6x30 kg.
cable side raise: 2x8x 2 (stand van de kabel volgens mij 10kg), 1x7x2 +2 kg.
Rear raises cable: 3x8x 1+ 2 kg

Comment: Heerlijke training. Alles gehaald wat ik moest halen, vorm was ook goed. Dikke pomp in me schouders, tijdens de raises,ook al heb ik amper wat gewicht verplaatst;)

Laatst bewerkt:
Trainen gaat erg lekker afgelopen maanden, ben van plan dit flink door te trekken:D.

heb nog het een en ander aan sups staan, het volgende ga ik dan ook de volgende maanden gebruiken;):

isolaat shake bij het ontbijt, en op rustdagen 5 gr creatine mono
isolaat shake 1,5 uur voor het trainen.
unleash v3 half uur voor het trainen
peptopro vlak voor het trainen.
peptopro gelijk na het trainen.
1 multivitamine pil, vitamine d3, en 4 capsules visolie van glucosamine.com.

Ben hier vorige week al mee begonnen, peptopro komt er vanaf maandag bij. Ga ook nog een betere multivitamine aanschaffen.

Voeding:

zit nu op ongeveer 3400 kcal. schoon eten, 2,5 g eiwit per kg vvm, 0,8 g vet per kg lichaamsgewicht, en voor de rest aangevuld met voornamelijk koolhydraten.

Heb er zin in:D

Laatst bewerkt:
Waarom een isolaat shake? Heb je misschien last van acné? Ik begrijp nooit waarom mensen een isolaat shake verkiezen boven een gewone whey shake. Die paar gram extra eiwit weegt niet op tegen de meerprijs IMO.

Wat vind je van Unleash V3 trouwens? Ik kocht het vroeger ook altijd, maar ben sinds kort overgestapt op Noxipro :D heb je dat al geprobeerd? Echt een vet goedje man.

Waarom een isolaat shake? Heb je misschien last van acné? Ik begrijp nooit waarom mensen een isolaat shake verkiezen boven een gewone whey shake. Die paar gram extra eiwit weegt niet op tegen de meerprijs IMO.

Wat vind je van Unleash V3 trouwens? Ik kocht het vroeger ook altijd, maar ben sinds kort overgestapt op Noxipro :D heb je dat al geprobeerd? Echt een vet goedje man.

Isolaat heb ik eigenlijk altijd gebruikt. Al drie jaar ofzo:P maar is mss wel een idee om is wat goedkopere whey aan te schaffen. nog tips voor een goedkoop alternatief? Kan ik dat geld weer gebruiken voor andere leuke sups:rolleyes:

Unleash vind ik in een woord geweldig. Kan niet stil zitten, blijf door trainen. Heb niet zo zeer dat ik er sterker van wordt, wel dat ik de hele training op de top van me kunnen kan presteren. Ik heb deze pot een hele tijd geleden gekocht, maar trok de smaak toen niet. Nu toch maar besloten dat ik hem op ga maken. Doe het nu in een klein glas 150 ml multivitamine rode vruchten shizzle erbij, heel snel roeren en drinken (met de neus dicht geknepen:P). Vind het echt heel vies:P ook de boeren die ik ervan moet laten.

Maar goed het doet zijn werk. Ben van plan om hierna Hard! en noxipro te gaan proberen. Heb al gelezen dat deze erg goed zijn, ben benieuwd!:D

Laatst bewerkt:
Isolaat heb ik eigenlijk altijd gebruikt. Al drie jaar ofzo:P maar is mss wel een idee om is wat goedkopere whey aan te schaffen. nog tips voor een goedkoop alternatief? Kan ik dat geld weer gebruiken voor andere leuke sups:rolleyes:

Unleash vind ik in een woord geweldig. Kan niet stil zitten, blijf door trainen. Heb niet zo zeer dat ik er sterker van wordt, wel dat ik de hele training op de toppen van me kunnen kan presteren. Ik heb deze pot een hele tijd geleden gekocht, maar trok de smaak toen niet. Nu toch maar besloten dat ik hem op ga maken. Doe het nu in een klein glas 150 ml multivitamine rode vruchten shizzle erbij, heel snel roeren en drinken (met de neus dicht geknepen:P). Vind het echt heel vies:P ook de boeren die ik ervan moet laten.

Maar goed het doet zijn werk. Ben van plan om hierna Hard! en noxipro te gaan proberen. Heb al gelezen dat deze erg goed zijn, ben benieuwd!:D

Je kan bij de Boardsponsors wel eens kijken. Kijk eens naar de huismerken van www.sportfood.nl (raw Iron sports whey) of www.bodyenfitshop.nl (whey perfection).

Jup, ik kan je Noxipro ten zeerste aanraden :D ben benieuwd naar je ervaring ermee.

Je kan bij de Boardsponsors wel eens kijken. Kijk eens naar de huismerken van www.sportfood.nl (raw Iron sports whey) of www.bodyenfitshop.nl (whey perfection).

Jup, ik kan je Noxipro ten zeerste aanraden :D ben benieuwd naar je ervaring ermee.

Zal ik zeker doen, bedankt;) en noxipro zal ik in gedachten houden als unleash op is. Is de smaak wel een stuk beter? Vind cassis echt verschrikkelijk:P

--------------------
Stats atm:
97.7 kg 18% vet

Ik zat nog is te denken. Denken jullie dat de creatine die ik binnenkrijg via unleash genoeg is? en wordt deze wel goed opgenomen, door de cafeïne en al die andere stoffen?

Ik zou makkelijk nog een schepje sochtends door me eiwit shake kunnen doen:rolleyes:

Ik zat nog is te denken. Denken jullie dat de creatine die ik binnenkrijg via unleash genoeg is? en wordt deze wel goed opgenomen, door de cafeïne en al die andere stoffen?

Ik zou makkelijk nog een schepje sochtends door me eiwit shake kunnen doen:rolleyes:

Ziet dat er 6 gram creatine is, dat is wel voldoende hoor.

Gister en vandaag rustdagen. Morgen weer knallen. Ik kan echt niet wachten om weer te gaan trainen. Wel beetje last van me onder rug. Zaterdag morgen toen ik wakker werd, was het er ineens. Het voelt een beetje zoals spit, alsof het erin geschoten was. Dit is nu gelukkig al een stuk beter, en ik hoop/denk dan ook dat het morgen over is.

Voeding gister en vandaag was prima. Netjes aan me schema gehouden, no cheats.

Training van morgen:
Squat:
3x5x 62,5

benchpress:
5x5x 97,5 Ramping up vanaf 57,5 met 10 kilo per set:D

Deadlift:
1x5x 110

Chin up:
3x6-8x 5 kg ondersteuning

Hopelijk nieuw pr op bench dus morgen:D en deadlift zelfde als vorige week, aangezien techniek niet helemaal super was. Mocht deze weer niet lukken reset. Squat gaat makkelijk worden, week geleden nog flink gereset. Chin up wordt heavy, kom van 30 kg ondersteuning en nu begint het echt heavy te worden. Hoop toch binnen afzienbare tijd mijn bw te kunnen chinnen:D

fijne avond:D

Ben je zeker dat je deadlift en squat techniek goed is? Onderrug problemen kunnen daardoor komen

Terug
Naar boven