Training van vandaag:
Voelde me niet super vandaag. Moe, zwak. Geen idee waar het door komt. Noxipro genomen op een nuchtere maag.
Squat:
1x5x80 kg
1x5x80 kg
1x5x80 kg
PR, maar buttwink
Benchpress:
1x5x52,5 kg
1x5x62,5 kg
1x5x72,5 kg
1x5x82,5 kg
1x3x 95 kg
1x8x72,5 kg
T-Row:
1x5x62,5 kg
1x5x62,5 kg
1x5x62,5 kg
Pull ups:
1x6x BW-5 kg
1x4x BW-5 kg
1x3x BW-5 kg
Cable raise midden:
1x8x 1
1x8x 2
1x8x 2
1x4x 2
1x8x 1
Comments:
Het ziet er niet zo slecht uit. Maar het was echt een waardeloze training. Squatten ging best wel k*t. Heb het wel gehaald, maar techniek was niet goed. Ben er namelijk achter wat mijn onder-rugpijn veroorzaakt. Als ik onder parallel ga ontstaat er de bekende 'butt wink.'
Ik probeerde dit te corrigeren, maar dit gaf alleen maar meer rugpijn. Ga me maar is verdiepen in dit probleem.
Voelde me na dit gezeik absoluut niet goed meer. Voelde me helemaal leeg. Noxipro werkt erg vaag bij mij. Het begint met een dikke energie rush, tintelingen, warm gevoel en zin om te trainen. Maar naar even zwaar trainen kak ik volledig in. Ga volgende keer 2 scheppen proberen.
Bankdrukken was erg zwaar en uitvoering wou maar niet echt. Zwaar vermoeiend. Zat te kloten met me ellebogen, meer naar binnen, meer naar buiten. Ik lag niet goed op de bench. Gewoon kak. Maar goed wel gehaald uiteindelijk.
Toen ik moest beginnen met rowen voelde ik me zo leeg. Echt niet te geloven. Zo voel ik me normaal als ik unleash heb gebruikt en een hele training erop heb zitten. Heb met veel pijn en moeite dit nog gedaan.
Pull ups waren waardeloos. Amper energie en hele korte ROM. Schouder oefening was wel lekker, maar zieke pomp in de linker schouder. Bijna pijnlijk.
Nu even een weekendje rust. Hopelijk is het maandag beter en werkt noxipro ook beter. Nu verdoet het me training meer.