XXL Nutrition

Denniszz log

• Topic Starter Topic Starter
Erg persoonsgebonden denk ik. Ik heb nooit last van vochtvasthouden tijdens creatinegebruik.

Wel net gewicht man, pics? :eek:

Hmm heb het nagerekend en het kan niet puur vet zijn. Dus zal wel vocht zijn. Gewicht is idd best hoog maar vetpercentage ook wel. Dus niet zo heel indrukwekkend;). Ga een foto posten voordat ik ga beginnen met cutten, begin maart;).

Hmm heb het nagerekend en het kan niet puur vet zijn. Dus zal wel vocht zijn. Gewicht is idd best hoog maar vetpercentage ook wel. Dus niet zo heel indrukwekkend;). Ga een foto posten voordat ik ga beginnen met cutten, begin maart;).

Oké man, ben er benieuwd naar :D

Training van gister:

Incline bench press:
1x5x62,5 kg
1x5x67,5 kg
1x5x72,5 kg
1x5x82,5 kg PR

Deadlift:
1x5x100 kg

BB curl:
1x8x30 kg
1x8x35 kg
1x6x35 kg

Skull Crusher:
1x8x30 kg
1x8x35 kg
1x8x40 kg PR. niet helemaal goede vorm

Comments:
Ander soort training omdat ik thuis was en dus geen squatrek had en ook niet kon optrekken in zon ondersteunend apparaat.

Eerste training met noxipro. Werkte zeer behoorlijk. Vind hem niet zo goed als unleash. Maar deed absoluut wat hij moet doen. Vooral het prikkende gevoel van beta alanine was erg apart/lekker:P. Had ook een dikke dip na het trainen.

Incline banken ging lekker, goede vorm maar wel stuk zwaarder dan vorige keer. Deadlift ging erg goed dit keer. Gelukkig:o. Beetje assistance gedaan die ik normaal morgen doe. Ging prima, PR op skullcrusher. Wel niet helemaal goede vorm. Maar ben er blij mee:D.

Morgen 80 kg squatten! ben benieuwd.

Training van vandaag:

Voelde me niet super vandaag. Moe, zwak. Geen idee waar het door komt. Noxipro genomen op een nuchtere maag.

Squat:
1x5x80 kg
1x5x80 kg
1x5x80 kg PR, maar buttwink

Benchpress:
1x5x52,5 kg
1x5x62,5 kg
1x5x72,5 kg
1x5x82,5 kg
1x3x 95 kg
1x8x72,5 kg

T-Row:
1x5x62,5 kg
1x5x62,5 kg
1x5x62,5 kg

Pull ups:
1x6x BW-5 kg
1x4x BW-5 kg
1x3x BW-5 kg

Cable raise midden:
1x8x 1
1x8x 2
1x8x 2
1x4x 2
1x8x 1

Comments:
Het ziet er niet zo slecht uit. Maar het was echt een waardeloze training. Squatten ging best wel k*t. Heb het wel gehaald, maar techniek was niet goed. Ben er namelijk achter wat mijn onder-rugpijn veroorzaakt. Als ik onder parallel ga ontstaat er de bekende 'butt wink.'

Ik probeerde dit te corrigeren, maar dit gaf alleen maar meer rugpijn. Ga me maar is verdiepen in dit probleem.

Voelde me na dit gezeik absoluut niet goed meer. Voelde me helemaal leeg. Noxipro werkt erg vaag bij mij. Het begint met een dikke energie rush, tintelingen, warm gevoel en zin om te trainen. Maar naar even zwaar trainen kak ik volledig in. Ga volgende keer 2 scheppen proberen.

Bankdrukken was erg zwaar en uitvoering wou maar niet echt. Zwaar vermoeiend. Zat te kloten met me ellebogen, meer naar binnen, meer naar buiten. Ik lag niet goed op de bench. Gewoon kak. Maar goed wel gehaald uiteindelijk.

Toen ik moest beginnen met rowen voelde ik me zo leeg. Echt niet te geloven. Zo voel ik me normaal als ik unleash heb gebruikt en een hele training erop heb zitten. Heb met veel pijn en moeite dit nog gedaan.

Pull ups waren waardeloos. Amper energie en hele korte ROM. Schouder oefening was wel lekker, maar zieke pomp in de linker schouder. Bijna pijnlijk.

Nu even een weekendje rust. Hopelijk is het maandag beter en werkt noxipro ook beter. Nu verdoet het me training meer.:mad:

Heel goed opletten met die squat inderdaad. Ik heb vroeger ook de fout gemaakt van te snel omhoog te gaan, soms haalde ik het dan wel, maar ook zoals jij met een foute techniek. Gevolg: keertje fout gegaan, 4 maanden out.

Training van vandaag:
Supps: Unleash + peptopro

Squat
3x5x62,5
en wat lichte setjes. Oefenen op techniek. Facking buttwink:mad::mad::mad::mad:

BP:
5x60 kg
5x65 kg
5x75 kg
5x85 kg
5x95 kg

T-row:
3x65 kg

Pull ups
1x4x BW-5
1x3x BW-5
1x3x BW-5

Achterkant schouder kabel:
1x8x1
1x8x1 +2kg
1x8x1 +2kg
1x8x1 +2kg
1x8x1 +2kg

Comments:
Squat techniek is nogal ver te zoeken. Probeer het te corrigeren, maar had geen spotter. Gevolg: Nog krommere techniek en alleen maar meer last links in me onderrug.

Bankdrukken ging heerlijk. Was een verademing. 95 kg echt heel makkelijk. :D.
T-row was heavy maar ging lekker. Pull ups gingen erg slecht had de puf al behoorlijk op. Volgende keer 2,5 kg meer ondersteuning, dit was niet te doen:P.

Als afsluiter nog wat rear shoulder raise. ik was deze vergeten te doen vrijdag en hij loopt achter. Dus vandaar. Al met al een prima training, afgezien van de squat.

Training van woensdag:
Peptopro + 2 scheppen noxipro

squat
1x5x40 kg
1x5x55 kg
3x5x60 kg

Op vorm oefenen. Butt wink is behoorlijk snel. Kan amper tot paralel en het is er al.:mad::mad: Was flink chagie hierna.

Incline bp:
5x70 kg
5x75 kg
5x80 kg
5x85 kg PR

Deadlift:
1x5x105 kg

Chin ups:
1x6x BW
1x5x BW
1x5x BW

Comments:
Squatten moet ik serieus mee aan de slag. Viel vies tegen. Was ook zeer chagrijnig. Noxipro gaf een gigantische boost 15 minuten na inname in de bus. Dit was weg na het squatten. Voelde me volledig opgebrand en energieloos. Waardoor de rest van de training niet lekker ging. Wel alles gehaald. Chinnen ging ook beter dan vorige keer, maar toch voelde het niet als een lekkere training. Slechte vorm en totaal geen voldoening.

Volgende keer noxipro, een halve schep.:mad: Als het dan niet werkt, was het helaas een miskoop.

--------------------------------------------------------
Training van vandaag:
Peptopro +unleash

Squat:
3x5x62,5 kg

Bankdrukken:
5x55 kg
5x65 kg
5x75 kg
5x85 kg
3x97,5 kg
8x75 kg

T-row
3x5x67,5 er op

BB curl:
8x10 kg
7x15 kg
8x15 kg

Achterkant schouder kabel:
8/8x stand 1
8/8x stand 1+2 kg
8/8x stand 1+2 kg
8/8x stand 1+2 kg

Midden schouder kabel
8/8x stand 1
8/8x stand 2
8/6x stand 2
7/5x stand 2

(links is rechter arm, rechts is linker arm.)

Comments:
1,5 scoop unleash genomen. Weer geweldige werking. Squatten ging beter. Vorm was veel beter, bijna geen rugpijn. Hier was ik erg blij mee! De rest ging ook lekker. Vooral schouder werk, voelde erg lekker. Zeer goede pomp:D

Al met al een heerlijke training, zonder PR's.

Misschien eens een paar weken focussen op die squat? Form is enorm belangrijk! "al beter" is niet goed genoeg, het moet echt perfect zijn. Een klein foutje kan zware gevolgen hebben.

Verder wel een nette training vind ik eigenlijk.

Terug
Naar boven