XXL Nutrition

Not Dun

Bezoekers in dit topic

Je zou ze moeten zien, waarschijnlijk zijn het mannen met een zeer lang AAS-gebruik verleden (en heden); waarschijnlijk Homo's, maar ik zou niet graag DNA willen afnemen om dat te testen.

De hoofdhuidaandoening die ik bedoelde is cutis verticis gyrata:

http://www.ergogenics.org/cutis-verticis-gyrata-induced-by-anabolic-substances.html,

qua absurditeit inderdaad te vergelijken met de Klingon look.

Bij het Arnold Strongman Classic waren er ook mooie voorbeelden te zien:


Rond 4:00.

Nu ik er op ga letten kom ik ze overal tegen!

:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:
 
Je zou ze moeten zien, waarschijnlijk zijn het mannen met een zeer lang AAS-gebruik verleden (en heden); waarschijnlijk Homo's, maar ik zou niet graag DNA willen afnemen om dat te testen.

De hoofdhuidaandoening die ik bedoelde is cutis verticis gyrata:

http://www.ergogenics.org/cutis-verticis-gyrata-induced-by-anabolic-substances.html,

qua absurditeit inderdaad te vergelijken met de Klingon look.

Bij het Arnold Strongman Classic waren er ook mooie voorbeelden te zien:


Rond 4:00.

Nu ik er op ga letten kom ik ze overal tegen!

Heb je hem weer hoor.:rolleyes:

We cannot fully exclude that our patient actually suffered from primary cutis verticis gyrata (which is seen in higher prevalence in patients of Mediterranean, i.e. Italian, descent than in the general white population) that coincidentally occurred with the misuse of anabolics.

Uit je eigen bron.
 
Heb je hem weer hoor.:rolleyes:



Uit je eigen bron.

Die gasten in mijn sportschool zijn natuurlijk allemaal Italianen, dat is inderdaad een plausibele alternatieve hypothese. En ook nog allemaal talenwonders, ze spreken perfect Haarlems.
 
Jij bent hier degene die voortdurend concludeert, niet ik.
Geloof trouwens geen hol van je haarlemse neanderthalerfamilieverhaal of primaire cutis verticis gyratafamilieverhaal whatever, te toevallig dat er bij jou in de sportschool meerdere lijders rondlopen.Maar toegegeven, het lijkt een interessant verhaal en tevens biedt het jou de mogelijkheid weer een ergogenics/pubmed/whocares.com linkje ertegenaan te gooien.
Ga hier verder ook geen dialoog meer aan.
 
Laatst bewerkt:
Oei shit just got real.
oh-damn-watch-out-we-got-a-badass-over-here.jpg
 
back on topic , klassieke musclecar of klassieke euro sportscar
 
Jij bent hier degene die voortdurend concludeert, niet ik.
Geloof trouwens geen hol van je haarlemse neanderthalerfamilieverhaal of primaire cutis verticis gyratafamilieverhaal whatever, te toevallig dat er bij jou in de sportschool meerdere lijders rondlopen.Maar toegegeven, het lijkt een interessant verhaal en tevens biedt het jou weer de mogelijkheid weer een ergogenics/pubmed/whocares.com linkje ertegenaan te gooien.
Ga hier verder ook geen dialoog meer aan.

Voor de relatie tussen verslaving(sgevoeligheid) en steroïdengebruik had ik juist geen link gegeven (die zijn o.a. te vinden onder de zoektermen addiction en doping).

Het linkje naar ergogenics was alleen bedoeld als illustratie van de huidaandoening.

Beide onderwerpen lijken me inderdaad behoorlijk ongevoelig voor dialoog, die valt in dezelfde categorie als het debat over nature vs. nurture.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet wel wie er van die twee wint...
 
Kop en spijker. :roflol:

:thumbup:
 
Back
Naar boven