AndroidHealthClinic

Not Dun

#freexxyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyzyz

Stats nu geen idee, heb al lang niet gemaxed. Heb jaren terug raw 725,5 gehaald (en raw is dan ook zonder riemen, banden of andere middelen die ondersteuning bieden). Daarbij is de hulp van member @harpep erg belangrijk geweest, die heeft mij lang voorzien van richtlijnen, kennis en complete schema's. Ik ben altijd natty geweest tot op de dag van vandaag.

Valt mij wel op dat er veel natty's zijn die behoorlijke gewichten tillen waar menig gebruiker jaloers op zou zijn. Anderzijds zijn er weer zo weinig natty's met een goede fysiek waar de gebruiker jaloers op is.

Tot welke periode ben je nog in kracht vooruit gegaan, ofwel wanneer is dit min of meer gestopt en ligt dit meer aan motivatie of dat de jaren beginnen te tellen? Ik merk zelf nog weinig van mijn aftakeling die min of meer nu moet beginnen (sterker word ik al jaren niet meer maar ook niet zwakker) maar zou mijn motivatie behoorlijk kunnen schaden denk ik.

Valt mij wel op dat er veel natty's zijn die behoorlijke gewichten tillen waar menig gebruiker jaloers op zou zijn. Anderzijds zijn er weer zo weinig natty's met een goede fysiek waar de gebruiker jaloers op is.

steroiden helpen heel veel meer voor spiermassa dan voor kracht.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind een fysiek dat compactheid, kracht en balans uitstraalt meestal wat beter (mannelijker) ogen dan een op en top "kuurfysiek". Dat geldt niet voor alle "kuurfysieken", er zijn er bij die juist hebben weten te doseren (naar mijn smaak, iedereen moet dat zelf weten en bepalen natuurlijk). Qua droogheid, spierdefinitie en hoeveelheid spiermassa is het onhaalbaar om een kuurfysiek te halen zonder AAS.
Tot welke periode ben je nog in kracht vooruit gegaan, ofwel wanneer is dit min of meer gestopt en ligt dit meer aan motivatie of dat de jaren beginnen te tellen? Ik merk zelf nog weinig van mijn aftakeling die min of meer nu moet beginnen (sterker word ik al jaren niet meer maar ook niet zwakker) maar zou mijn motivatie behoorlijk kunnen schaden denk ik.
Na je 30e ga je m.i. wel langzaam merken dat vooruitgang minder vanzelfsprekend is, en een constant niveau behouden een uitdaging gaat worden. 34 is bij mij een soort omslagpunt geweest. Niet op alle oefeningen, maar mijn beste oefening de SQ wel. Daar snap ik niet veel van, voelde altijd als de meest natuurlijke beweging qua biomechanica. Doe ik ook al het langste.

Na je 30e ga je m.i. wel langzaam merken dat vooruitgang minder vanzelfsprekend is, en een constant niveau behouden een uitdaging gaat worden. 34 is bij mij een soort omslagpunt geweest. Niet op alle oefeningen, maar mijn beste oefening de SQ wel. Daar snap ik niet veel van, voelde altijd als de meest natuurlijke beweging qua biomechanica. Doe ik ook al het langste.

Ik denk dat ik er heb overgelezen... hoe oud ben je?

Ik denk dat ik er heb overgelezen... hoe oud ben je?
Halverwege 30. :emo: Haha.

PS Ik heb mijn testosteron verschillende keren laten testen en de arts vond die voor een naturel iemand behoorlijk hoog. Ben vergeten hoeveel het was maar een gemiddeld persoon zat iets van 9 punten lager werd mij verteld. Dus dat is het niet qua omslagpunt 34e. Misschien is het ook mede vechten tegen het extra laagje vet bovenop het al aanwezige vet, diabetes helpt daar vanzelfsprekend niet bij.

Ik vind een fysiek dat compactheid, kracht en balans uitstraalt meestal wat beter (mannelijker) ogen dan een op en top "kuurfysiek". Dat geldt niet voor alle "kuurfysieken", er zijn er bij die juist hebben weten te doseren (naar mijn smaak, iedereen moet dat zelf weten en bepalen natuurlijk). Qua droogheid, spierdefinitie en hoeveelheid spiermassa is het onhaalbaar om een kuurfysiek te halen zonder AAS.Persoonlijk

wat is je favoriete deadlift , mij schiet persoonlijk het hoofd vol met adrenaline van de traditionele dl en de jefferson

vond ik reg park een echt power fysiek hebben , naar verluid was zijn dead lift 700 pond ( gebruikte welliswaar drugs , maar geen hele vrachtwagen drugs )

wat is je favoriete deadlift , mij schiet persoonlijk het hoofd vol met adrenaline van de traditionele dl en de jefferson
Favoriete lift of deadlift? Ik denk de leukste deadlift variant de snatch deadlift, conventioneel was ik het sterkste in. Favoriete lift SQ, high bar olymic style. Daarna de CGBP.

Favoriete lift of deadlift? Ik denk de leukste deadlift variant de snatch deadlift, conventioneel was ik het sterkste in. Favoriete lift SQ, high bar olymic style. Daarna de CGBP.
olympic sqaut is mandatory, beste kracht en core builder .

Dat hoor je vaak. Maar in de sportschool waar ik nu train en waar een zeer hoog percentage van de bezoekers steroïden gebruikt, kom ik juist vrij veel mannen tegen bij wie de kracht meer opvalt dan de hypertrofie. Het zijn wat oudere mannen die er ook nog eens veel ouder uitzien dan ze zijn: kaal, soms met van die rare blokvormige rimpels op hun schedel (die afwijking heeft een naam die ik ff vergeten ben), zeer grove gelaatstrekken en rauwe, zware stemmen; het lijkt wel familie. En belachelijk sterk.

Dat hoor je vaak. Maar in de sportschool waar ik nu train en waar een zeer hoog percentage van de bezoekers steroïden gebruikt, kom ik juist vrij veel mannen tegen bij wie de kracht meer opvalt dan de hypertrofie. Het zijn wat oudere mannen die er ook nog eens veel ouder uitzien dan ze zijn: kaal, soms met van die rare blokvormige rimpels op hun schedel (die afwijking heeft een naam die ik ff vergeten ben), zeer grove gelaatstrekken en rauwe, zware stemmen; het lijkt wel familie. En belachelijk sterk.

Weet je zeker dat je geen kolonie Neanderthalers hebt gespot en dit verward met de reguliere Homo Sapiens?

Wat je omschrijft doet ook nogal aan Klingons denken...

Laatst bewerkt:
Halverwege 30. :emo: Haha.

PS Ik heb mijn testosteron verschillende keren laten testen en de arts vond die voor een naturel iemand behoorlijk hoog. Ben vergeten hoeveel het was maar een gemiddeld persoon zat iets van 9 punten lager werd mij verteld. Dus dat is het niet qua omslagpunt 34e. Misschien is het ook mede vechten tegen het extra laagje vet bovenop het al aanwezige vet, diabetes helpt daar vanzelfsprekend niet bij.

Al had je een gemiddelde of zelfs iets beneden gemiddeld test level, dit beïnvloed je prestatie niet zo ver ik weet.
Pas als het woordje "te" aan pas komt gaat het wat opleveren in positieve of negatieve zin. Misschien heb je wel meer agressie en daardoor motivatie als je in de hogere level range zit en daardoor profijt van het trainen.

Qua spiermassa is dit overduidelijk. Ik ben wel benieuwd in hoe verre dit voor kracht zou kunnen betekenen. Ik bench al 8 jaar hetzelfde en ben nu 35, ik zou dus de ideale graadmeter zijn dit uit te testen :D

Op internationale pl wedstrijden zie ik lifters van dik in de 40 nog records verbreken die al 10 jaar in het circuit meedraaien zonder in gewicht aan te komen, volstrekt onmogelijk denk ik maar er zitten ook lifters tussen van wie ik nooit verwacht dat ze aas zouden gebruiken.

Kan zijn dat ik het gemist heb maar wat doe je eigenlijk voor de kost?

Eigen baas dus?

Weet je zeker dat je geen kolonie Neanderthalers hebt gespot en dit verward met de reguliere Homo Sapiens?

Wat je omschrijft doet ook nogal aan Klingons denken...

Je zou ze moeten zien, waarschijnlijk zijn het mannen met een zeer lang AAS-gebruik verleden (en heden); waarschijnlijk Homo's, maar ik zou niet graag DNA willen afnemen om dat te testen.

De hoofdhuidaandoening die ik bedoelde is cutis verticis gyrata:

http://www.ergogenics.org/cutis-verticis-gyrata-induced-by-anabolic-substances.html,

qua absurditeit inderdaad te vergelijken met de Klingon look.

Bij het Arnold Strongman Classic waren er ook mooie voorbeelden te zien:

Rond 4:00.

Nu ik er op ga letten kom ik ze overal tegen!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven