Fitness Seller

Dexaprine beginner

Fotolex

Novice
Waardering
0
Lengte
1m90
Massa
89kg
Vetpercentage
23%
Hallo,

Na jaren helemaal niets te hebben gedaan voor mijn lichaam "deftig" te houden ben ik er nu aan begonnen.
Ik heb een niet al te actieve job en heb tijd om in de dag wat te oefenen. Ik probeer hier zoveel mogelijk sticky's te lezen om bij te leren.
Vandaag is voor mij de 4de dag dat ik "beweeg" :).
Qua voeding let ik dus op wat ik eet, zonder de kcal enz.. bij te houden. Het moment dat ik een deftige vet% meting kan uitvoeren ga ik hiermee beginnen. Nu is het dus voornamelijk stoppen met de frisdrankjes en zoetigheden.
Qua beweging doe ik dagelijks voorlopig 100 sittups-80pushups-100squats. en probeer voorafgaand wat cardio te doen(6min). Aangezien ik over een "crap"-conditie beschik is dit allemaal al een héél pijnlijke ervaring. De 3de dag was het ergste, vandaag lijkt het allemaal minder pijnlijk te zijn.

Aangezien ik ook wat issues heb met het volhouden van zoiets, heb ik besloten dexaprine te bestellen B&F na de boeiende review hier op het forum te lezen. En dacht mijn ervaringen hier ook even mee te delen, alle tips zijn welkom i.v.m. mijn "minischema" en hoe ik het best verder kan, en of dexaprine aan te raden is in mijn geval. En ik denk dat het hier opschrijven van mijn ervaringen ook interessant is voor motivatie te behouden.

Dus dag1 dexaprine: Uit schrik voor mijn persoonlijke reactie op dit product, heb ik besloten dit vandaag niet op nuchtere maag te nemen en om te beginnen met 1/3 pil. Vanavond nog werken bij klanten dus had geen zin om daar pumped-up zweterig langs te gaan.
Kort na het innemen dacht ik een zeer licht duizelig gevoel te krijgen, en iets warmer maar zeker niet zweterig. Ook zeer lichte trillingen in het begin als ik stilzat. Qua energie lijkt er voorlopig geen verschil. Wel lijkt het of ik iets minder spierpijn heb, maar weet niet of het daardoor komt.
Morgen probeer ik nog altijd 1/3 maar op nuchtere maag.
Ik laat weten hoe het voor mij verloopt mochten hier nog geïnteresseerden zijn.
(fijne vlotte levering van B&F!)
(mijn voorlopige vet%meting op mijn profiel is online gemaakt)
grt

Lol pas maar op het is net xtc :laugh:

Het is maa een supplement hè.... Eerst maar fatsoenlijk etem en sporten/bewegen

• Topic Starter Topic Starter
Het is maa een supplement hè.... Eerst maar fatsoenlijk etem en sporten/bewegen

Yeps ik verwacht ook niet dat ik door dit supplement plots veranderingen zie, eerder een extra hulp.
Uiteraard is het doel nog meer te "bewegen" maar je moet ergens beginnen denk ik. Ik neem aan dat mijn oefeningetjes en aantallen niets is vergeleken met anderen hier.
Al veel bijgeleerd van de Sticky's,... morgen begin ik mij met pindakaas met nootjes en honing in te smeren :D

Vandaag ook voor het eerst gepakt van morgen bij opstaan een halve gepakt om 9 uur.

Geen effect.

Nu om 3 uur de andere helft gepakt kijke of ik er iets van merk.

ZO heftig is het nu ook alweer niet.

Ik heb vandaag ook een half pilletje gepakt en dan een 2uur nadien KT gaan doen & dit was echt totaal geen prettig gevoel! Heel mijn lichaam was aan het trillen en het was percies of ik de griep had ofzo. Nu 4uur later heb ik echt een enorme crash en voel me super moe....
Voor mij alvast geen dexaprine meer!

Ik heb vandaag ook een half pilletje gepakt en dan een 2uur nadien KT gaan doen & dit was echt totaal geen prettig gevoel! Heel mijn lichaam was aan het trillen en het was percies of ik de griep had ofzo. Nu 4uur later heb ik echt een enorme crash en voel me super moe....
Voor mij alvast geen dexaprine meer!

Misschien met 1/3 beginnen en dan opbouwen? Neem zelf ook een halfje nu en dat gaat prima ;)

Na 5 dagen een half pilletje en geen vreemde effecten maar gewoon lekker trainer, vandaag de eerste hele pil genomen.
Wel, niet echt prettig :), na 15 min onrustig, hartslag duidelijk omhoog en gewoon een zeer onprettig gevoel.
Een uur later de training en dat ging waanzinnig goed, verder geen last meer gehad maar morgen geen hele maar 2/3 proberen :)

• Topic Starter Topic Starter
Dag 2:
1/3 dexaprine op nuchtere maag, weer weinig effect. Licht voelbaar de eerste 2uren. Geen nadelen.
Buiten mijn 100x sittups crunches en squats, heb ik vanaf vandaag wat extra cardio toegevoegd. 1uur "snel" fietsen waardoor ik dus 900kcal verbruik.
Ik hou vanaf nu dus bij wat ik eet en de kcal.
Middag: 430kcal boterhammen
Namiddag: 286kcal fruit - sardientjes
Avond: +-500kcal wat mijn vrouwtje klaarmaakt. Zeetong, puree, tomaatjes...
Ik dacht dat ik rond de 2500 à 3000kcal dagelijks moet binnenkrijgen. Vandaag zal dit dus rond de 1200kcal zitten.
Vandaag dus 1200kcal binnen gekregen maar 900kcal verbruikt, 300kcal over. Dus ik moet veel meer eten!!

Klopt mijn redenering een beetje?
Alle hulp is welkom.

Laatst bewerkt:
Je moet meer eet momenten op een dag nemen. Kleine porties om de twee à drie uur. Lees in de voedingssectie maar eens wat topics.

Terug
Naar boven