XXL Nutrition

dexaprine en 8 uur niet eten (IF)

Feem

Cool Novice
Waardering
18
Lengte
1m86
Massa
104kg
Vetpercentage
27%
Beste BB'ers,

Ik heb net een potje dexaprine besteld en ik doe dus aan IF. Je zou de dex. in de ochtend moeten innemen op een lege maag. Maar nou train ik ook op een bijna lege maag. Alleen 10g bcaa's.

Kan ik de dex. na opstaan innemen, 6 uur lang niks eten, dan 10g bcaa's nemen. 45min. KT + 15min low intensity cardio. Om vervolgens pas 10 uur later (na dex) mijn eerste maaltijd te eten? Of moet ik de dex. toch stimuleren en af en toe wat eten?

Mijn macro's zijn:
e180
v70
kh wat ik niet kan laten liggen. Ketose zal ik niet halen.

Ik probeer 500kc onder onderhoud te eten op KT dagen. Op niet KT dagen doe ik aan 45min. p90x cardio Probeer dan circa 700kc onder onderhoud te zitten. 1 dag in de week pak ik mijn rust en houd ik een refeed.

Mijn BF zou 27,4% zijn. Sindsdien ben ik 2 kilo afgevallen en gaf de BF weegschaal in de sportschool 30% aan. Ben veel droger geworden dus die weegschaal spoort echt niet. (misschien pics posten en dat jullie willen oordelen?)

Omdat ik hoog in BF zit kan ik natuurlijk wat sneller gaan. Als ik op 20% kan komen wil ik stoppen en even clean bulken.

Ben ik goed bezig of ben ik gewoon insane.

Ben trouwens zonder dex afgelopen maand circa 3kg verloren terwijl ik kracht hebt gegaind. Zal geen spierverlies tussen zitten dus. Mag alleen nog wel 10 af.

niet zo snel teveel willen en teveel cardio

Ik doe al 2 jaar aan IF en heb regelmatig dex genomen op nuchtere maag.. probeer eerst een halve en kijk wat het resultaat is.

Los van dit alles ben ik verder geen fan van fat burners op een hoog vet percentage. Ik ben van mening dat als je onder de 10% wilt komen en je loopt tegen een plateau aan.. je dan een keer een burner er tegenaan kan gooien.

Maar bij deze: Het kan geen kwaad.

Ik heb geen goede ervaringen met Dexa zonder erna te eten.
Als ik niet binnen het half uur eet loop ik veels te zenuwachtig, eet ik onmiddelijk na inname dan is het effect heel klein.

Ff uitproberen lijkt me.

In principe is het alleen maar voordelig om op lege maag dexa te nemen omdat je verbranding omhooggaat; na lang vasten is niet het mobiliseren van vetten een probleem maar de maximale snelheid waarmee het verbrand kan worden. Je moet gewoon testen of je er tegen kan op een lege maag, en of je het lekker vindt

Zijn er serieus nog steeds mensen die "wondermiddeltjes" als dexaprine gebruiken puur voor de zogenaamde extra vetverbranding? Ok, je onderhoud zal er misschien door stijgen, maar relatief zal dit niet veel zijn.

Kun je het niet beter voor je training nemen en tijdens je training profiteren van de extra energie die je er van krijgt? Ik neem tenminste aan dat dexaprine werkt net als elke andere fatburner/preworkout booster.

Wat betreft die weegschaalmeting, daar zou ik niet vanuit gaan, dat klopt meestal niet. Die 2kg die je bent afgevallen zal wel gewoon grotendeels vocht + vet zijn.

Verder ben je volgens mij goed bezig. Succes verder!

• Topic Starter Topic Starter
niet zo snel teveel willen en teveel cardio

Eerlijk gezegd kan mijn lichaam de cardio goed aan. Of maak je deze opmerking omdat ik dan mijn beginner gains weggooi?
Hoog in BF, en een ware endo. Is dus wel logisch dat ik snel wil gaan

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 17:00 ----------

Ik doe al 2 jaar aan IF en heb regelmatig dex genomen op nuchtere maag.. probeer eerst een halve en kijk wat het resultaat is.

Los van dit alles ben ik verder geen fan van fat burners op een hoog vet percentage. Ik ben van mening dat als je onder de 10% wilt komen en je loopt tegen een plateau aan.. je dan een keer een burner er tegenaan kan gooien.

Maar bij deze: Het kan geen kwaad.

Thanks dat je jouw ervaring deelt. Zal ook gewoon beginnen met een halve en kijken wat het doet. Ben verder ook wel wat gewend.

En ja liep niet tegen een plateau aan. Maar zoals je daarna zei, waarschijnlijk zal het niet schaden :D Twee tientjes kan ik wel weer missen daarvoor.

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 17:01 ----------

Ik heb geen goede ervaringen met Dexa zonder erna te eten.
Als ik niet binnen het half uur eet loop ik veels te zenuwachtig, eet ik onmiddelijk na inname dan is het effect heel klein.

Ff uitproberen lijkt me.

Ga ik doen. Thanks

---------- Post toegevoegd Thu 24 Jan 2013 om 17:05 ----------

In principe is het alleen maar voordelig om op lege maag dexa te nemen omdat je verbranding omhooggaat; na lang vasten is niet het mobiliseren van vetten een probleem maar de maximale snelheid waarmee het verbrand kan worden.

Jij weet duidelijk een paar dingen die ik niet weet :D

Waarom is het maximaliseren van de vetverbranding dan een probleem? En waarom is juist het mobiliseren van vetten goed bij (16 uur) vasten.

Overigens is een verwijzing naar een artikel ook goed hoor. Zolang het normaal engels is kom ik er nog wel doorheen.

Zijn er serieus nog steeds mensen die "wondermiddeltjes" als dexaprine gebruiken puur voor de zogenaamde extra vetverbranding? Ok, je onderhoud zal er misschien door stijgen, maar relatief zal dit niet veel zijn.

Kun je het niet beter voor je training nemen en tijdens je training profiteren van de extra energie die je er van krijgt? Ik neem tenminste aan dat dexaprine werkt net als elke andere fatburner/preworkout booster.

Wat betreft die weegschaalmeting, daar zou ik niet vanuit gaan, dat klopt meestal niet. Die 2kg die je bent afgevallen zal wel gewoon grotendeels vocht + vet zijn.

Verder ben je volgens mij goed bezig. Succes verder!

Je moet wel ervan uitgaan dat endo's dit vaak doen he. Je naam geeft al aan dat jouw problemen zeer ergens anders liggen.

Ik train vaak pas rond 8 uur in de avond. En alleen op schooldagen ben ik wel eens om 8 uur wakker. Plus denk ik dat als het moet helpen voor honger onderdrukking je het toch beter in de ochtend kan nemen. Eventueel je training daarop aanpassen zou ik doen.

En weegschaal geloofde ik al niet.

En ook thanks bro. Als ripped bb'ers zeggen dat ik goed bezig ben, geeft het wel een stimulans om door te gaan :D

Ik zal trouwens een logje gaan bijhouden. Denk dat er vele mannen in nederland zijn die ongeveer mijn stats hebben en hetzelfde willen bereiken.
Ik probeer ook nog steeds iemand te vinden van 30 jaar, met een BF van 30, die ook vet wil verliezen maar ook spieren kweken.

Alles wat ik fout doe hoeft dan niet meer gedaan te worden.

P.s. Ik draag mijn overgewicht al mee vanaf dat ik 14 jaar ben. Weet dat het aantal vetcellen gelijk blijft nadat je volwassen wordt (circa 21 jaar). En dat je dus in dit geval zeer veel moeite zal hebben om ze leeg te zuigen en leeg te laten. Kwijt raken kan dan niet meer.

Dacht zeg het maar dan weten jullie ook waar ik vandaan kom.

Ik ben zelf meer meso/endo ;) ik eet broodje's ecto als ontbijt

En daar komt nog eens bij dat ik zelf 4 maanden geleden ongeveer op 20% bf zat, kan hier wel foto's van plaatsen in mijn log opzich

Laatst bewerkt:
Ik ben zelf meer meso/endo ;) ik eet broodje's ecto als ontbijt

En daar komt nog eens bij dat ik zelf 4 maanden geleden ongeveer op 20% bf zat, kan hier wel foto's van plaatsen in mijn log opzich

Oke, meeste zijn vaak een combi van twee. Je naam zette me gewoon even op een verkeerde been.

En ja zou graag wel willen zien wat jij in 4 maanden hebt weten te bereiken:). Mensen posten te weinig voor en na pics. Stats zijn leuk maar iedereen hier beoordeeld toch op uiterlijk. Tenzij het powerlifters enzo zijn.

Maar toch moet ik zeggen dat jouw fysiek niet te vergelijk is met de mijne. waarschijnlijk ben jij op 20% gekomen door te bulken. Ik ben op 30% gekomen door jarenlang ongezond eten en niks doen. Daarbij komt dat ik bijna de helft van mijn leven op 30% zat. Nooit veel meer maar ook nooit echt minder. Mijn lichaam zal dus veel meer moeite doen om het vet te behouden.

Ben natuurlijk nog maar een beginner, maar mensen die langer overgewicht hebben zijn totaal niet te vergelijken met iemand die bewust overgewicht heeft gecreëerd.

Feem,

alle respect voor uw doelen... Als je die wil bereiken kan je er zeker geraken.

Ik zou eerder een degelijk voedselschema maken, u daaraan proberen te houden en (bijna) dagelijks cardio doen. Starten met een goed schema qua voeding en qua training is "the key to success". Ditalles snel willen bereiken is vaak een recept tot failure.
Elke dag letten op wat je eet, totdat je hiervan een "gewoonte" hebt gemaakt is in mijn ogen de beste manier om ervoor te zorgen dat je je "jarenlange" vet eindelijk weg krijgt en weghoudt. Jarenlange slechte gewoontes krijg je niet weg zonder ervoor te zweten en moeite te doen.

Uit wat ik gelezen heb op dit forum zou IF beter gebruikt worden als middeltje achter de hand, als je op een plateau geraakt. Hetzelfde geldt voor de dexaprine. Als je dit nog nooit genomen hebt, start zeker niet met een volledige pil. Mijn eigen ervaring is dat dit me enorm - en ik kan ENORM niet harder benadrukken - opfokt. Ik MOET daarna iets eten en trainen, anders tril ik te hard op m'n benen, en dit van een halve pil.
Als je die dexaprine toch reeds hebt gekocht, probeer dan eens een halve pil een 20min voor het trainen. Dat geeft u een goeie trainingsboost, en je "gebruikt" de energie ervan.

Een goed voedingsschema maken en een trainingsschema opstellen neemt niet zo veel tijd in beslag, en hier op dit forum word je zeker geholpen.
Mijn advies: start op die manier.
Heb je toch te weinig tijd, of geen zin om zo'n schema op te stellen, betaal er dan voor in de persoonlijke begeleiding-sectie.

Verder hoop ik oprecht dat je je doelen bereikt!

Succes makker!

Feem,

alle respect voor uw doelen... Als je die wil bereiken kan je er zeker geraken.

Ik zou eerder een degelijk voedselschema maken, u daaraan proberen te houden en (bijna) dagelijks cardio doen. Starten met een goed schema qua voeding en qua training is "the key to success". Ditalles snel willen bereiken is vaak een recept tot failure.
Elke dag letten op wat je eet, totdat je hiervan een "gewoonte" hebt gemaakt is in mijn ogen de beste manier om ervoor te zorgen dat je je "jarenlange" vet eindelijk weg krijgt en weghoudt. Jarenlange slechte gewoontes krijg je niet weg zonder ervoor te zweten en moeite te doen.

Uit wat ik gelezen heb op dit forum zou IF beter gebruikt worden als middeltje achter de hand, als je op een plateau geraakt. Hetzelfde geldt voor de dexaprine. Als je dit nog nooit genomen hebt, start zeker niet met een volledige pil. Mijn eigen ervaring is dat dit me enorm - en ik kan ENORM niet harder benadrukken - opfokt. Ik MOET daarna iets eten en trainen, anders tril ik te hard op m'n benen, en dit van een halve pil.
Als je die dexaprine toch reeds hebt gekocht, probeer dan eens een halve pil een 20min voor het trainen. Dat geeft u een goeie trainingsboost, en je "gebruikt" de energie ervan.

Een goed voedingsschema maken en een trainingsschema opstellen neemt niet zo veel tijd in beslag, en hier op dit forum word je zeker geholpen.
Mijn advies: start op die manier.
Heb je toch te weinig tijd, of geen zin om zo'n schema op te stellen, betaal er dan voor in de persoonlijke begeleiding-sectie.

Verder hoop ik oprecht dat je je doelen bereikt!

Succes makker!

Ik vind zelf Dexaprine ook goed werken ( ervaring na 2 weken gebruik), als je een hele pil op een lege maag pakt merk ik het volgende; ik krijg het warm, hartslag in rust stijgt, ik kan niet stil zitten ( heb zin om me kapot te trainen :P) ,vermoeidheid treed minder op ( doe KT en 1 uur cardio elke dag op lage intensiteit ; niveau 14 fietsen op 80 RPM ong 30km) en bovendien ben ik niet helemaal kapot na mijn training wat ik ook wel goed vind voor de rest van de dag :)

Ik mis dexa 1.0, lekker stuiteren op 1,3 dimethylamylamine

helpt dit goed?sta nu op 14 procent en wil naar 11 tegen de zomer?

11% als vrouw? damn

Terug
Naar boven