AndroidHealthClinic

'Dexaprine' iForce Nutrition

Spul werkt ook super om te leren alleen beetje klote als t al benauwd is buiten of warm. En op nuchtere maag sta je op een hele te stuiteren.

• Topic Starter Topic Starter
Uurtje geleden halve pil op nuchtere maag genomen..
Sta weer lekker te springen haha, effect begint stilletjes aan op te komen voel me weer licht in men hoofd en feel goed gevoel begint te komen.
Heb gisteren btw heel de dag rondgelopen met glimlach op me gezicht lol

Succes! Ik houd je log in de gaten! :)

-Leon

Heb gisteren btw een vriend van me 1tje laten proberen..
Hij wou persé een hele dus heb ik hem gegeven, heeft die uren staan trillen en springen haha die had niet normaal veel energie enzo gekregen dus slaagde echt wel goed aan bij hem

Zit je al op een hele?

wat ik ervaar is als ik deze op de lege maag neem, daarna mijn maaltijd na binnen knal en vervolgens ga trainen, ik de boost van mijn leven heb.
als ik eet en een hele tablet slik merk ik dat de energie veel meer verspreid is over de uren en heb ik meer een wake up gevoel dan een energy blast.

wat ik ervaar is als ik deze op de lege maag neem, daarna mijn maaltijd na binnen knal en vervolgens ga trainen, ik de boost van mijn leven heb.
als ik eet en een hele tablet slik merk ik dat de energie veel meer verspreid is over de uren en heb ik meer een wake up gevoel dan een energy blast.

heb je het al is op gehele lege maag geprobeerd zonder te eten ? vraag me af wat voor effect dat geeft .

ik heb gistere een hele genomen en dacht WTF hoe kan zoon kleine capsule zoveel effect hebben,ik kon blijven gaan en slapen zat er ook niet echt in daarna xp hiervoor stond nox pump bij mij op n1 maar nu toch dexaprine want van vieze smaak heb je geen last!

Slaat dit echt bij iedereen hier zo hard aan?
Moete toch ook mensen zijn die er weinig of niks van merken?

ik merk er helemaal niks van

alle pre workoutboosters naast energize en dexaprine merk ik vrijwel niks van.

voel er ook niet te veel van, maar heb wel het gevoel dat dit nog kan komen.

Ben pas koffie beginnen drinken op m'n 25ste en voelde daar aanvankelijk ook niets van, ondertussen krijg ik er wel de caffeine kicks van
soort van omgekeerde tolerantie precies :)

ik heb hem ook, gelijk hele genomen op een lege maag, de hele dag het gevoel dat er iets spannends gaat gebeuren. beetje nerveus gevoel en heel actief, ook werd ik er geil van :P heel apart haha!

merkte niet echt direct iets van behalve dat ik erg veel zweette, en de cardio wel op 1 standje hoger kon.

Hetzelfde als Timhoofdd idd maar ik moet soms ff standje lager (ff gaan liggen ofzo) snap niet dat dit spul eigenlijk legaal kan zijn :p Maar werkt bij mij eig. alleen goed op lege maag anders wordt ik eerder misselijk en heb ik niet die enorme (ja, enorme) energierush. Ik blijf het spul goed vinden maar maybe moet ik het voortaan echt met halve dosissen blijven proberen :p

Heb weer gewoon een kwartje genomen en damn ik sta gewoon terug te springen hahaha dit is echt iets super.. Als het product aanslaagt bij je kan dit je echt helpen je prestaties te verbeteren, Kan al niet wachten om naar de gym te gaan !!

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 13:10 ----------

Momenteel nog niet nodig gehad !!
check men post hierboven, ben vandaag weer aan het knallen op een kwartje haha product slaagt echt aan bij me :D

Ben zelf ook wel benieuwd naar dit spul. Als het goed is krijgen we aan eind van de week Dexaprine binnen :D

Heb weer gewoon een kwartje genomen en damn ik sta gewoon terug te springen hahaha dit is echt iets super.. Als het product aanslaagt bij je kan dit je echt helpen je prestaties te verbeteren, Kan al niet wachten om naar de gym te gaan !!

---------- Post added ma 20 jun 2011 at 13:10 ----------

Momenteel nog niet nodig gehad !!
check men post hierboven, ben vandaag weer aan het knallen op een kwartje haha product slaagt echt aan bij me :D

Het is een sterke fatburner maar Dexaprine werkt inderdaad ook lekker voor de energie tijdens het sporten. :) Multifunctioneel!!:D

Terug
Naar boven