- Waardering
- 12
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb dit product gister besteld!
Maar naast de energie die je ervan krijgt, verbrand het ook vet? En hoe snel gaat dat dan?

Volgende week kan je je gebruikersnaam veranderen naar Rippy ipv Drippy!
Om serieus op je vraag in te gaan, ligt aan je eigen voedingsschema, trainingsschema, supplementatie, lichaamsbouw etc.
Raar wonderspul dit, lijk er makkelijker van te praten (lol self esteem pilletje) maar krijg wel een uitgedroogde keel etc, en tintel helemaal na een uurtje na inname
Dexaprine is echt de shit. Vandaag ook maar een halve pil ingenomen en heb me 4u heerlijk energiek en opgewekt gevoeld. Heb wss een uur op Prince staan dansen/shaken, was echt lang geleden dat ik dit nog gedaan heb. Dexaprince all the way, yihaaaaaa
en beste vind ik dat ik fking lang blijf gaan op maar een halve pil kan echt paar weken op zelfde dosis zittenIk heb ook een vraag.....
Ik was gewoon meer info aan het zoeken over Dexaprine deze heb ik vandaag binnen gekregen en ga er morgen mee beginnen en toen kwam ik hier terecht....
Ik zie dat het alleen maar mannen zijn die reageren....
Is dit nou echt alleen maar voor mannen/oppompen van spieren??
Ik doe dit namelijk om af te vallen strak te trainen en voor me energielevel die door omstandigheden echt om te janken laag is.
Daarbij heb ik aanleg om heel gespierd te worden en dat is niet helemaal de bedoeling ik wil wel vrouwelijk blijven:-p
. Geen probleem dus ...
oke ja ga het zoiezo wel proberen .......
maar bij mij is de aanloop altijd lang (met alles)....
en in 1x slaat het in zeg maar
Dus eerst gebeurd er niks een paar weken en zonder dat ik het doorheb verandert mijn lijf ineens mega in een week
dus wil meer weten over het effect wat je kan zien haha
dat je er rete veel energie van krijgt begijp ik nu wel hihi
ik train 3 a 4 keer pw niet heel intens
en wil gewoon strak trainen en niet een bonk spieren worden
heb ik dat risico met deze tabletten?
---------- Post toegevoegd Tue 25 Oct 2011 om 23:46 ----------
ik had je bericht nog neit gezien haha
dus lekker dubbel.....
ik word vrij breed en vierkant
ben vrij breed in mijn basis (schouders enz) en dat word verergerd dan en me schouders word heel hoog (weet neit hoe ik dit uit moet leggen) schouders lijker groter je nek korter zeg maar
Als k me benen normaal train krijg ik van die voetbal benen lekker die blokken met spieren
En voor al het bovenstaande hoef ik maar weinig moeite te doen
maar de speklaag op navelhoogte is neit weg te krijgen![]()

mmmm geen koffie dat word een straf pfoe
altijd half uurtje cardio zit standaard in me routine
water minder maar dat moet ik indd meer gaan drinken dat is zoiezo goed voor je
en ik ben indd een echte zandloper en dat zal niet veranderen en dat hoeft ook niet daar ben ik wel blij mee maar hoef niet breder te worden dat is mijn angst
over 2 weken zal ik ff posten of het helpt![]()