Fitness Seller

'Dexaprine' iForce Nutrition

ik heb nou een stuk of 8 van deze pillen gebruikt maar de werking ervan word steeds minder. de eerste keer stond ik er helemaal strak van de energie van en ging de training heerlijk. maar ik merk het effect nu steeds minder en merk ook dat ik duizelig word van het squatten deadliften en legpressen als ik een pil op heb. ben wel al 3 kilo afgevallen terwijl mijn PR's omhoog zijn gegaan..
blijf het vetverbrandende gedeelte trouwens zijn werk gewoon doen terwijl ik zelf niet zo veel meer van de pil voel ??

• Topic Starter Topic Starter
Dat zal de gewenning van de 1.3 dimeth.. hoogstwaarschijnlijk zijn zoals dit met een pre workout booster ook het geval is.
Vetverbranding blijft gewoon doorknallen

@ ts. Houd je ook je vet% bij tussendoor, of alleen je gewicht?

@ ts. Houd je ook je vet% bij tussendoor, of alleen je gewicht?

Vet % word binnenkort weer gemeten dus hou het hier wel up to date :)
Ondertussen heb ik nog altijd neitmeer dan een halve pil genomen aangezien het energie effect gwn blijft bij me vanaf het wat minder word schakel ik over naar een hele pil.
Dit product doet gwn wat het beloofd te doen dus dat is gwn goed

Oke update ivm 'Dexaprine'
Kom net terug van training en had voor de training men vet % laten meten..
Ik ben ondertussen 3,5kg bijgekomen maar ik ben wel 0.5% in vet gedaald dus ivm vetverbranding werkt dit product ook gewoon super!!
Over x aantal weken doe ik weer een meting

je hebt natuurlijk ook wel een ander voedingsschema gevolgd en je cardio opgevoerd dus je kan niet meteen zeggen dat het aan dexaprine te wijten is :)

Was van plan voedingsschemaaan te passen maar heb dit niet gedaan.. en heb op 1maand 5x cardio gedaan dus niet echt noemenswaardig veel :D
Eet dus nog steeds ook ijs,.. maar toch ben ik bijgekomen maar wel al half procentje droger dus dit komt wel door de Dexaprine

En wat zijn de bevindingen zijn jullie al gezakt in Bf %
En heeft dit product nadelen?

Grtz

Ben half procentje al gezakt maar ben ook paar kg bijgekomen dus moest ik nou niet bijgekomen zijn zou ik zeker meer % gezakt zijn.. :)

Hoe sta je er nu bij? Ik ga morgen met mijn pot dexaprine beginnen! :D

Hoe staat het met de log, uiteindelijk veel vet verloren of valt het mee/tegen?

zit niet veel muziek meer in hier :-(

Normaal komt de DPD chauffeur rond half 5 alle pakketten voor Belgie halen. Had hem gisteren 1 dexaprine gegeven om te testen. Vandaag stond hij om half 4 al op de stoep :roflol:

Ben van 14.1 naar 10.1 gegaan, ondertussen ben iuk net trg van vakantie en is het er al wel weer terug bij haha :D

Goed resultaat! Heb je btw veel cardio gedaan? En hoe zat het met je voeding? Zat je boven/onder of op je onderhoud?

Volgende zomer ook maar eens proberen :)

Iemand enig idee hoeveel kcal dexaprine verbrand ??

Goed resultaat! Heb je btw veel cardio gedaan? En hoe zat het met je voeding? Zat je boven/onder of op je onderhoud?

Volgende zomer ook maar eens proberen :)

Voeding ben ik gewoon overgeschakeld naar clean eten.. nog altijd hoog in kcal maar gwn clean food, cardio heb ik zelfs niet gedaan dus de combinatie clean food en dexaprine heeft voor me echt wel gewerkt.. Nou ben ik net trg van vakantie dus ga ik trg aan de dexaprine aangezien metn vet % weer gestegen is :D

Ik voel helemaal niks van dexaprine wel jammer. Ik las hier goeie reviews, dacht laat ik het ook maar eens proberen.

Vind het wel vaag dat zelfs de caffeine die in dexaprine zit (1 pil), niet aanslaat bij mij aangezien ik geen koffiedrinker ben.

Ik blijf erbij dat gewoon caffeine 200mg tabletten met EGCG het beste werkt, althans voor mij wel.

Deze doe ik wel in mijn preworkout-pills, zou niet weten wat ik eranders mee moet :roflol:

Terug
Naar boven