XXL Nutrition

Dexaprine, meer honger?

Egbertje

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m96
Massa
102kg
Vetpercentage
12%
Hey guys,

Ik zit nu voor de 2de dag aan de dexaprine. Zoals beschreven eerst netjes een halve. Dag 1 voelde ik na een paar uur niet zoveel, dus heb ik een tweede halve genomen. Ik merkte wel een verhoogde hartslag maar had nogsteeds best honger.

Nu zit ik op dag 2, ben weer begonnen met een halve en 4 uur later nog een halve. Ik merk wel weer een verhoogde hartslag, maar heb echt ontiegelijke honger. Dit terwijl ik hetzelfde eet als dat ik normaal doe. Iemand enig idee waardoor dit komt? Misschien door een verhoogde stofwisseling oid?

Ik heb ze niet op een lege maag genomen, zou dit misschien een oorzaak kunnen zijn? Als dit zo doorgaat kan ik beter geen dexa nemen dan heb ik minder honger :X

Op een volle maag voel je er weinig van, het is dus wel belangrijk het op een lege maag te nemen.

Nou die heb ik nog niet eerder gehoord hahah :p Neem dexa gewoon als eerste s morgens!
Doe ik zelf ook na het ontwaken, 2 omega3+dexa en dan begint de dag :D

• Topic Starter Topic Starter
Nou die heb ik nog niet eerder gehoord hahah :p Neem dexa gewoon als eerste s morgens!
Doe ik zelf ook na het ontwaken, 2 omega3+dexa en dan begint de dag :D

Maar hoe doe je dat dan met je ochtend shake? Of doe je IF ofzo?

Ik neem altijd een shake en broodje ei/kip/filet americain oid bij het opstaan. Of dexa dan gebruiken om de ochtend te fasten ofzo?

Neem dexa en omega3 dan douchen en dan me shakie etc

Neem dexa en omega3 dan douchen en dan me shakie etc

En dan merk je de rest vd dag wel minder honger etc? Was vandaag echt niet te harden heb gewoon meer gegeten dan mn schema omdat ik me niet kon concentreren op mn werk :') Normaal heb ik weinig tot geen honger als ik me aan mn schema hou

Op een lege maag voel je het na een half uurtje al wel, het werkt bij mij zeker eetlust remmend.

Gewoon gaan vasten, dit soort bagger werkt uiteindelijk averechts. Het werkt alleen voor de supboeren met hun suphoeren ;)
Ik had ook meer snoepbehoefte na n tijdje dexa, niet gezond.
Leer je gewoon aan om 1300 te beginnen met eten, went snel.

Gewoon gaan vasten, dit soort bagger werkt uiteindelijk averechts. Het werkt alleen voor de supboeren met hun suphoeren ;)
Ik had ook meer snoepbehoefte na n tijdje dexa, niet gezond.
Leer je gewoon aan om 1300 te beginnen met eten, went snel.

Ik eet nu gewoon 3x per dag een grote maaltijd en 3x wat minder, maar zit wel al een tijdje te loeren naar IF. Ik vind t relaxter om me gewoon helemaal vol te proppen, dan denk ik verder niet meer aan eten. Als ik steeds van die kleine porties eet blijf ik honger/trek houden. Je eet dan 3 maaltijden in 8 uur toch? Aangezien ik rond 7u train zou ik dus tot van 15:00 - 22:00 mogen eten?

Waarschijnlijk ben je gevoeliger aan de 3,5'-T2 dan aan de betaphrine. Schildklierhormonen hebben de neiging de eetlust te verhogen.

ik heb hier zelf ook een blog over gemaakt en ik had niet echt een honger remmend gevoel.. ik at gewoon maar rond 12 uur kreeg ik wel weer honger gevoel net als rond 5!
ik zou je hier niet te druk over maken blijf gewoon op je normale tijden eten, neem de dexa als je opstaat half uur voor je gaat ontbijten, en eet de rest van de dag gewoon normaal. genoeg water drinken hierbij helpt wel tegen minder honger ik dronke zo 4 liter water tijdens me werk met dexa

Terug
Naar boven