Fitness Seller

Deze gozer is natural, wat een monster! Layne Norton eat your heart out!

Thankx!

Ja mijn doelen liggen enkel in het Classic BB, op internationaal niveau zijn dit echt complete en grote gasten, in mijn klasse > 178 cm wegen ze off seasom zo rond de 105 a 110 kg en dan ben je bent een beestje imo...

Dus ik ben nu rustig aan het doorbouwen en wil binnen 3 jaar een medialle op EK of WK.....voor mij zijnn het 2 dingen die ik nog moet realiseren.... VOL op het podium staan....en die extreme hardheid behalen....

Maar ik hoor uit mijn gesprekken met profs steeds meer dat dit puur door het gebruik van STH met evt slin komt.....dus tsja.....:(

trust me I know:D

leuk om te lezen want mijn doelen liggen ook in de classic bodybuilding klasse. Ik wil ook wk/ek pakken binnen 4jaar:p

Maarja alles op ze tijd ik ga eerst toewerken na volgend jaar waar ik als laatste jaar als junior zal staan.

ga je dit jaar al naar wk/ek(aangezien je nl champion bent)
grts

@Alfamale
105, 110 kg met +- welk BF?

En met 1.78 wat mag je dan max wegen on stage met classic?

trust me I know:D

leuk om te lezen want mijn doelen liggen ook in de classic bodybuilding klasse. Ik wil ook wk/ek pakken binnen 4jaar:p

Maarja alles op ze tijd ik ga eerst toewerken na volgend jaar waar ik als laatste jaar als junior zal staan.

ga je dit jaar al naar wk/ek(aangezien je nl champion bent)
grts

BEn al 2 x naar EK geweest en 1 x naar WK...en het 'grappige' is dat OP de dag van de weging ik mezelf eerlijk bij de top 6 zou plaatsen, MAAR 1 dag later op de wedstrijd zijn die gasten ZOOOO extreem vol, daar snap ik nou nixs van ???

@Alfamale
105, 110 kg met +- welk BF?

En met 1.78 wat mag je dan max wegen on stage met classic?

Bij de klasse >178 cm mag je lekgte -100 + 6 kg wegen. In jouw geval 182-100 + 6 =88 kg podiumgewicht.

Ik denk dat ze rond de 8 a 10 % zitten of season en dan op 3 % op de wedstrijd komen.

BEn al 2 x naar EK geweest en 1 x naar WK...en het 'grappige' is dat OP de dag van de weging ik mezelf eerlijk bij de top 6 zou plaatsen, MAAR 1 dag later op de wedstrijd zijn die gasten ZOOOO extreem vol, daar snap ik nou nixs van ???

daarkan ik je ook niet mee helpen hehe.. ik kom net kijken joh in deze sport..:p:p

maar wel gruwelijk dat je al ek/wk hebt gedaan. Volgend jaar nog junior en het jaar daarop zal ik de classic bodybuilding klasse gaan doen..kom ik je nog tegen(mag ik wel ff door rammen met die gewichten:p:p:p)

Bij de klasse >178 cm mag je lekgte -100 + 6 kg wegen. In jouw geval 182-100 + 6 =88 kg podiumgewicht.

Ik denk dat ze rond de 8 a 10 % zitten of season en dan op 3 % op de wedstrijd komen.

Damn, dan moet je toch behoorlijk wat gewicht inleveren om zo hard te komen. :eek:

yep, kijk maar eens in Nederland naar de gasten die ECHT hard komen...bv Robin brantz, hij weegt ook ruim 110 kg en staat < 90 kg op het podium.

Klopt inderdaad. Ik wist het eigenlijk wel maar toch. Vorig jaar bijvoorbeeld bij de YBF heb ik er geen een gezien die echt helemaal shredded was.
Robin Bratz heeft inderdaad een super fysiek.

Klopt inderdaad. Ik wist het eigenlijk wel maar toch. Vorig jaar bijvoorbeeld bij de YBF heb ik er geen een gezien die echt helemaal shredded was.
Robin Bratz heeft inderdaad een super fysiek.

Was je erbij dan? Want ik heb 1 kerel gezien backstage van de senioren die echt t*ring ripped was. Of heb je het weer van foto's?

Was je erbij dan? Want ik heb 1 kerel gezien backstage van de senioren die echt t*ring ripped was. Of heb je het weer van foto's?

ik was erbij. Je doelde op de oude vent met dat grijze haar (stekeltjes) zeker. Die was wel ripped maar had alleen niet zo heel veel massa. Oke, ik overdrijf misschien 1 a 2 in echte topconditie.

ik was erbij. Je doelde op de oude vent met dat grijze haar (stekeltjes) zeker. Die was wel ripped maar had alleen niet zo heel veel massa. Oke, ik overdrijf misschien 1 a 2 in echte topconditie.

Ja eric. Klopt van ze massa , maar damm hij was gewoon eng droog. :D

Ja eric. Klopt van ze massa , maar damm hij was gewoon eng droog. :D

dat was toch een atleet van sjors van peer....een belg of iets...sjors zei dat ie niet helemaal normaal was.

Maar daarom vind ik het extra knap dat hij er stond en was wel droog ja

nou sjors zei tegen mij dat hij een lichte verstandelijke handicap heeft, vandaar. Is in de 40 en woont nog bij zin moeder.

We hebben het toch over die kerel die een beetje op stan lijkt van de dikke en de dunne he?!

voor mij zijnn het 2 dingen die ik nog moet realiseren.... VOL op het podium staan....en die extreme hardheid behalen....

Maar ik hoor uit mijn gesprekken met profs steeds meer dat dit puur door het gebruik van STH met evt slin komt.....dus tsja.....:(

sth en slin geven geen extreme hardheid. slin kan zorgen dat je iets voller op het podium staat maar is een erg risicovolle bezigheid omdat je gauw teveel carbs laadt en dus weer vocht vast gaat houden. sth houd ook onderhuids vocht vast dus hier word ook ruim van tevoren mee gegstopt.

hard en ripped is een combi van anti-e's als letro en diuretica.

-rodge

Zeer net fysiek, echt wel een ****ing buffe gast hoor.

Maar welke mong**l gaat er nou rauwe eieren eten met schaal en al, en dan ook nog je middelvinger opsteken naar de camera. Whahaha, wat een douchebag :roflol:

Terug
Naar boven