XXL Nutrition

Deze gozer is natural, wat een monster! Layne Norton eat your heart out!

Je zou zeggen van niet nee. Als je kijkt naar Ryu bv @ 10% vet is hij best massief en indrukwekkend. On stage blijft er niet zoveel meer van over. Kun j en nagaan hoe huge deze gast moet zijn als hij bulkt naar 10%.

Hoeveel is dit? 4/5?

ryu is naturel onstage nog steeds groter dan de meeste juicers, daarbij komt dat die maar 21 is, wel ff the total picture bekijken bro.

Je hebt altijd mensen die denken ****ing experts te zijn d.m.v van wat foto's. Maar zelf meedoen met een wedstrijd of het uberhaupt zoiets in real life meemaken is een ander verhaal.

Ik heb jou in het echt gezien en vond je echt wel een indrukwekkend fysiek hebben (met name je armen, kl***zak :D ). Waar stond je toen op? 8%?
Je hebt je rug aardig bijgetrokken zo te zien ;)

Maargoed;
Iedereen is verlekkerd met freaks van pro's op het podium. Dan is het meer dan logisch dat een natural op het podium natuurlijk in het niets valt.

Ik heb jou in het echt gezien en vond je echt wel een indrukwekkend fysiek hebben (met name je armen, kl***zak :D ). Waar stond je toen op? 8%?

Maargoed;
Iedereen is verlekkerd met freaks van pro's op het podium. Dan is het meer dan logisch dat een natural op het podium natuurlijk in het niets valt.

Thanks bro. Ik ben nog steeds zwaar onder de indruk van je bier in me nek gooien skills bij het gedag zeggen. :D

Jij hebt mij nog nooit in het echt onstage. Dus knappe uitspraak. :rolleyes: En natuurlijk kan je genoeg massa overhouden als je natural cut. Kijk maar bijvoorbeeld naar The_Ur.

Hier ben ik zelf op 5,5%. Het is geen prof rug, maar loop niet slap te ouwe h**ren dat naturals geen massa kunnen vasthouden.

ezn82e.jpg

alleen erg jammer dat je niet kon blijven op het mooie Curacao...........ik had graag met je willen trainen!
;)
maar studie gaat voor natuurlijk!

Deze gozer is natural,... 29 September 2007 21:36 , Dank je bro. Als ik weer eens op bezoek ben ga we zekers te weten weer knallen!;)

thnx!....zeker weten kerel!

Damn nice die rug van je Ryu. Goed gedaan. Ik zeg overigens niet dat het niet kan. Ik zeg alleen dat het heel moeilijk is.

Kan me vooral ergeren aan het feit dat dingen klakkeloos aangenomen worden.

Laatst bewerkt:
Damn nice die rug van je Ryu. Goed gedaan. Ik zeg overigens niet dat het niet kan. Ik zeg alleen dat het heel moeilijk is.

Kan me vooral ergeren aan het feit dat dingen klakkeloos aangenomen worden.
moet je mij ff negatieve karma gaan geven omdat ik het niet met je eens ben ofzo????!!!!:mad::mad::mad:

Laatst bewerkt:
Wat moet ik ervan zeggen, ziet er wel goed uit, maar waarvoor moet hij zo boos of agressief kijken, of komt dat door die oude sok op zijn kop???
Als ik foto's zie van sommigen hier, dan zijn ze zeker in staat hetzelfde of meer neer te zetten, en vriendelijker kijkend.

Ryu is precies ook een aardige beer.

Jij hebt mij nog nooit in het echt onstage. Dus knappe uitspraak. :rolleyes: En natuurlijk kan je genoeg massa overhouden als je natural cut. Kijk maar bijvoorbeeld naar The_Ur.

Hier ben ik zelf op 5,5%. Het is geen prof rug, maar loop niet slap te ouwe h**ren dat naturals geen massa kunnen vasthouden.

ezn82e.jpg

zeer fraaie backdoublebicep :thumbup:

@rodge hij ziet er idd goed scherp uit.. hij mist alleen wat nog wat massa maarja hij mag niet klagen:D

Maargoed;

True. Dat is een big issue.

Ook mbt jezelf. Gemiddelde gasten die niet trainen vinden je 'te groot'. Terwijl jij in de spiegel kijkt met fysieken van juicers in je achterhoofd en je vindt jezelf te klein. Is wel verneukeratief idd.

ezn82e.jpg
hehe op je tenen getrapt?

moet je mij ff negatieve karma gaan geven omdat ik het niet met je eens ben ofzo????!!!!:mad::mad::mad:
negatieve karma geef je toch als je het niet eens bent?

hehe op je tenen getrapt?

negatieve karma geef je toch als je het niet eens bent?

Een mening onderuit halen d.m.v van argumenten is niet op je tenen getrapt zijn hoor. Als je bedoelt dat ik mij aangesproken voel... uhhh hij noemt me naam toch? :rolleyes:

Een mening onderuit halen d.m.v van argumenten is niet op je tenen getrapt zijn hoor. Als je bedoelt dat ik mij aangesproken voel... uhhh hij noemt me naam toch? :rolleyes:

Je haalt de mening die jij mij hebt opgelegd onderuit. Een fictieve mening dus welke alleen in jouw hoofd bestaat. Namelijk: naturels kunnen geen massa vast houden.

Ik heb dit nooit gezegd.

Terug
Naar boven