MuscleMeat

Deze gozer is natural, wat een monster! Layne Norton eat your heart out!

Jij hebt mij nog nooit in het echt onstage. Dus knappe uitspraak. :rolleyes: En natuurlijk kan je genoeg massa overhouden als je natural cut. Kijk maar bijvoorbeeld naar The_Ur.

Hier ben ik zelf op 5,5%. Het is geen prof rug, maar loop niet slap te ouwe h**ren dat naturals geen massa kunnen vasthouden.

ezn82e.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zag dat plaatje ik dacht even er bij zetten weet iemand wie dat precies is? :cool:
nogmaals erg netjes. vb voor velen imo

Je haalt de mening die jij mij hebt opgelegd onderuit. Een fictieve mening dus welke alleen in jouw hoofd bestaat. Namelijk: naturels kunnen geen massa vast houden.

Ik heb dit nooit gezegd.

Je zou zeggen van niet nee. Als je kijkt naar Ryu bv @ 10% vet is hij best massief en indrukwekkend. On stage blijft er niet zoveel meer van over. Kun j en nagaan hoe huge deze gast moet zijn als hij bulkt naar 10%.

Hoeveel is dit? 4/5?

Mag jij mij vertellen wat je hier wel mee bedoelt? Iedereen leest het ervan af.

Mag jij mij vertellen wat je hier wel mee bedoelt? Iedereen leest het ervan af.

Ik wilde aangeven dat het heel moeilijk is om massa vast te houden als je gaat cutten naar 4/5 procent. Gebruikte jouw even als voorbeeld omdat ik van jou zeker ben dat je naturel bent. En ik doelde op die MM van toen op 10% ofzo en die foto's van jouw laatste wedstrijd.

Ik wilde aangeven dat het heel moeilijk is om massa vast te houden als je gaat cutten naar 4/5 procent. Gebruikte jouw even als voorbeeld omdat ik van jou zeker ben dat je naturel bent. En ik doelde op die MM van toen op 10% ofzo en die foto's van jouw laatste wedstrijd.

Die MM is van 2 meter afstand gemaakt en mijn wedstrijd foto's vanaf 12 meter. Go figure.. :rolleyes:

Maar goed, begrijp wat je bedoelt. Laten we maar weer ontopic gaan.

het enige wat ik kan zeggen is dat ryu in het echt een stuk groter is dan dat ik in eerste instantie dacht toen ik zijn foto's zag.
foto's vormen nooit echt een goed beeld van de werkelijkheid, dat werd mij op de bowling meet wel duidelijk.

verder lijkt me best mogelijk is naturel je massa vast te houden, maar dat genetische aanleg voor vetopslag en de snelheid waarmee je cut alsmede de manier waarop je cut hierbij erg belangrijk zijn.

die gast ziet er goed uit! ****

ik wordt altijd zooooooo moe van deze mensen...vooral Amerikanen.....

1 ding, deze kerel KAN best natural zijn....maar ze lopen zich altijd zoooooo te profileren: kijk mij ik ben natural....(net als die layne norton of iets)

**** dat...ze gaan toch NOOIT eerlijk zijn over hun gebruik.....

in usa praat niemand er over, maar iedereen doet het...

imo beter plaatje posten...kijk deze kerel heeft een goed lichaam...wat vinden jullie.....NIEMAND kan met zekerheid wat zeggen over zijn gebruik....

IK heb ook nog nooit iets gebruikt...geen as geen diuretica nix....maar er zijn toch altijd mensen die mij niet geloven......Maar IK ben de enige die het WEET.....de rest blijft gissen en dat is volgens mij zonde vann je tijd.

maar hij heeft zeker een goed lichaam(pje);)

1 ding, deze kerel KAN best natural zijn....maar ze lopen zich altijd zoooooo te profileren: kijk mij ik ben natural....(net als die layne norton of iets)

imo beter plaatje posten...kijk deze kerel heeft een goed lichaam...wat vinden jullie.....NIEMAND kan met zekerheid wat zeggen over zijn gebruik....

IK heb ook nog nooit iets gebruikt...geen as geen diuretica nix....maar er zijn toch altijd mensen die mij niet geloven......Maar IK ben de enige die het WEET.....de rest blijft gissen en dat is volgens mij zonde vann je tijd.

Eensch!

mooie reactie!

maare je hebt zeker een goed fysiek.. wat zijn je doelen en liggen die in de classic bodybuilding klasse??

mooie reactie!

maare je hebt zeker een goed fysiek.. wat zijn je doelen en liggen die in de classic bodybuilding klasse??

Thankx!

Ja mijn doelen liggen enkel in het Classic BB, op internationaal niveau zijn dit echt complete en grote gasten, in mijn klasse > 178 cm wegen ze off seasom zo rond de 105 a 110 kg en dan ben je bent een beestje imo...

Dus ik ben nu rustig aan het doorbouwen en wil binnen 3 jaar een medialle op EK of WK.....voor mij zijnn het 2 dingen die ik nog moet realiseren.... VOL op het podium staan....en die extreme hardheid behalen....

Maar ik hoor uit mijn gesprekken met profs steeds meer dat dit puur door het gebruik van STH met evt slin komt.....dus tsja.....:(

Thankx!

Ja mijn doelen liggen enkel in het Classic BB, op internationaal niveau zijn dit echt complete en grote gasten, in mijn klasse > 178 cm wegen ze off seasom zo rond de 105 a 110 kg en dan ben je bent een beestje imo...

Dus ik ben nu rustig aan het doorbouwen en wil binnen 3 jaar een medialle op EK of WK.....voor mij zijnn het 2 dingen die ik nog moet realiseren.... VOL op het podium staan....en die extreme hardheid behalen....

Maar ik hoor uit mijn gesprekken met profs steeds meer dat dit puur door het gebruik van STH met evt slin komt.....dus tsja.....:(

En dat gebruik jij niet? (indirect compliment:))

En dat gebruik jij niet? (indirect compliment:))

hahaha, nee ik ben tot op heden nog geheel naturel, dus geen as of diuretica of clen wat dan ook.....maar ik train al wel vanaf m'n 18e.....dus ruim 12 jaar....waarvan sinds 2005 BB.

Maar net als die andere gasten Ik zeg het.....dat betekent niet dat het zo is....snap je mijn stelling....het zou toch niet kloppen als ik nu ineens ga zeggen....oh ja ik gebruik toch....

maar ik merk wel dat de GROEI er wel een beetje uit is, wordt wel beter en harder, maar echt groeien doe ik niet meer.

hahaha, nee ik ben tot op heden nog geheel naturel, dus geen as of diuretica of clenbuterol wat dan ook.....maar ik train al wel vanaf m'n 18e.....dus ruim 12 jaar....waarvan sinds 2005 BB.

Maar net als die andere gasten Ik zeg het.....dat betekent niet dat het zo is....snap je mijn stelling....het zou toch niet kloppen als ik nu ineens ga zeggen....oh ja ik gebruik toch....

maar ik merk wel dat de GROEI er wel een beetje uit is, wordt wel beter en harder, maar echt groeien doe ik niet meer.

Behoorlijke massa toch! Wat deed je vóór 2005 dan?

Wel mee eens. Waarom gebruik je trouwens zoveel punten aan het einde van de zin. 1 is voldoende hoor.

in eerste instantie was training voor mijn Basketbal, maar sinds 1999 ben ik daarmee gestopt en enkel met fitness door gegaan....ik heb vanaf dag 1 hard en consequent getreind maar ben pas in 2005 erbij gaan eten en toen kwamen de kilos er sneller bij...

Woog op mijn 18e 67 kg bij 184 cm op mijn 22e in 1999 woog ik 81 kg en in 2005 woog ik off season 89 kg....... nu eind 2007 weeg ik 100 kg bij 8%.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven