AndroidHealthClinic

Diana van EPL ROCKS!

Ik vind het maar raar om ff 2 weekjes diana te gebruiken om even snel 1,5 kilo terug te winnen. Of ligt dat nou aan mij?

Ligt aan jou bro.
Iedereen gaat hier meteen aan de 17aa wanneer ze 1,5 kilo kwijt zijn.

Stom dat je niet meedoet!!!

Als je 1,5 kg kwijt bent, zal je dan niet eerst eens gaan zoeken in plaats van gelijk naar de Diana te grijpen? :slap:

tja, misschien dat de topicstarter zijn keuze zelf kan uitleggen of toelichten?
Behalve dat het niet echt veel oplevert (vet/vocht) vind ik het ook nog eens een ongezonde keus.

Het moet niet gekker worden. 1.5 kilo kwijt en dan 2 weken aan de dianabol:eek: !!! Al zware kuren gehad??? Wat is zwaar dan??? 77 kilo???
Tuurlijk kom je aan:rolleyes:

Omg 1,5kg verloren en dan maar aan de dboll

inderdaad, als je keer niet gaat schijten hebbie het ook terug.

Een kansloos topic dit.
Al zou je zoiets stoms doen, dan zet je dat toch niet online of wel???

Ligt aan jou bro.
Iedereen gaat hier meteen aan de 17aa wanneer ze 1,5 kilo kwijt zijn.

Stom dat je niet meedoet!!!

Precies, gewoon wat pilletjes wegslikken tussen een paar slokken bier door en 't zit er zo weer aan :thumbup:

Creatine, een strikt trainings- en voedingsschema zijn zo 2005 :thumbdown:

• Topic Starter Topic Starter
Best triest dat er een hele discussies gaande zijn over het feit dat er iemand benieuwd is wat alleen diana onzich met je doet en dat uitprobeert en vervolgens meedeelt dat het product opzich al super sterk is.....
En dat het een kans is om een verloren kilo terug te winnen is eigenlijk wel het minst belangrijke.

Die 77 kilo is ergens in mei is al lang al over de 80, en kilo's zeggen trouwens niets...... Er zijn hier genoeg mensen van 95kg die graag naast me mogen staan om te kijken wie er beter uit ziet.....

Best triest dat er een hele discussies gaande zijn over het feit dat er iemand benieuwd is wat alleen diana onzich met je doet en dat uitprobeert en vervolgens meedeelt dat het product opzich al super sterk is.....
En dat het een kans is om een verloren kilo terug te winnen is eigenlijk wel het minst belangrijke.

Die 77 kilo is ergens in mei is al lang al over de 80, en kilo's zeggen trouwens niets...... Er zijn hier genoeg mensen van 95kg die graag naast me mogen staan om te kijken wie er beter uit ziet.....

Je begint terug te krabbelen bro?

Ieder zijn eigen ding, niets mis mee...succes met de 1,5 kilo! :D

ik heb me het weekend weer flink misdragen, vannochtend 2kg kwijt op de weegschaal.

wat raden jullie me aan?

wk1- 100mg tren ac ED

of

wk1-2 50mg oxy ED

?

Terug
Naar boven