AndroidHealthClinic

Diana van EPL ROCKS!

Waarom maak je je kuur niet iets langer..als je er dan toch aan gaat..

das duurkoop he anderhalve kilo vocht!!1
pff zeldzaam naief zijn sommigen hier zeg:( :(

ik zie dit topic nou voor het eerst

:roflol: echt bodybuilding noem ik dat

ik zeg "Breeezah as the day is long" :D

kom op zeg waar ben je in godnaam mee bezig..

vraagje wat is al die heavy shit waar je het over had trouwens????????? ben nou wel benieuwd

Wat heb jij in vredesnaam in die breezerkroegs te zoeken Loo :scratch:
Of sta je daar als uitsmijter?

dat zijn nog de enige kroegen waar je meisjes vindt die je met een, hooguit twee vingers kunt vingeren.

in al die andere tenten pik je een meid op, ben je met drie vingers bezig en vraagt ze of je je hele vuist erin kan stoppen.

oja, ff wat anders; vanaf heden plaats ik alleen nog maar serieuze posts, ik help mee het board "schoon te houden".

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de EPL dbol lang niet zo knal als in het verleden op andere merken.

Maar kan het ook van de positieve kant bekijken, ben nog vrijwel geen grammetje vet extra aangekomen en alles is droger en harder dan voorheen.

Ondertussen kom ik langzaam in gewicht aan.

Dus BF omlaag, VVM omhoog :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de EPL dianabol lang niet zo knal als in het verleden op andere merken.

Maar kan het ook van de positieve kant bekijken, ben nog vrijwel geen grammetje vet extra aangekomen en alles is droger en harder dan voorheen.

Pas op hoor, je moet niet na een week of 2 stoppen, want als je dat doet........!!!!! :roflol:

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de EPL dianabol lang niet zo knal als in het verleden op andere merken.

klinkt meer als Winstrol :D

Pas op hoor, je moet niet na een week of 2 stoppen, want als je dat doet........!!!!! :roflol:

Wat is er mis met een 2 weken dbolkuur?

Week 1 opbouwen, weekend knallen, week 2 afbouwen :lol:

Naaah, ik zit niet superhoog in de carbs, wel hoog in de eiwitten. En met de middelen die ik ernaast gebruik is het juist de bedoeling dat je VVM omhoog gaat en je BF omlaag.

Terug
Naar boven