- Waardering
- 666
Sowiezo de Oxy aangezien epl geen trenbolone heeft en het toch DE shit is
ik hoorde t weekend in de kroeg dat inname met breezer ananas voor verhoogde opname zorgt.
iemand ervaringen mee?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sowiezo de Oxy aangezien epl geen trenbolone heeft en het toch DE shit is
ik hoorde t weekend in de kroeg dat inname met breezer ananas voor verhoogde opname zorgt.
iemand ervaringen mee?

iemand ervaringen mee?

iemand ervaringen mee?

Wat heb jij in vredesnaam in die breezerkroegs te zoeken Loo
Of sta je daar als uitsmijter?

Wat heb jij in vredesnaam in die breezerkroegs te zoeken Loo
Of sta je daar als uitsmijter?

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de EPL dianabol lang niet zo knal als in het verleden op andere merken.
Maar kan het ook van de positieve kant bekijken, ben nog vrijwel geen grammetje vet extra aangekomen en alles is droger en harder dan voorheen.
Ondertussen kom ik langzaam in gewicht aan.
Dus BF omlaag, VVM omhoog![]()

Ik moet eerlijk zeggen dat ik op de EPL dianabol lang niet zo knal als in het verleden op andere merken.
Maar kan het ook van de positieve kant bekijken, ben nog vrijwel geen grammetje vet extra aangekomen en alles is droger en harder dan voorheen.
Ondertussen kom ik langzaam in gewicht aan.
Dus BF omlaag, VVM omhoog![]()

Pas op hoor, je moet niet na een week of 2 stoppen, want als je dat doet........!!!!!![]()