AndroidHealthClinic

dianabol & winstrol

• Topic Starter Topic Starter
Lachen met zn lengte hoeft niet guys..
Geen 2 orals nemen.. te schadelijk voor de lever.
Je bent ook nog te jong..
Te jong aan AAS beginnen heeft negatief effect op groeien in lengte..

Laat ze lachen, zit er niet echt mee in :D
En veel ga ik toch niet meer groeien dus ..
Miss andere AAS die jullie mij aanraden of een lichtere kuur?

Ik heb gevraagd om hulp, niet om slecht commentaar ..
En hier heb ik niet echt veel bijgeleerd :/
Iemand die mij echt kan helpen aub?

Ik zal het even samenvatten.

Lol, en zal niet de eerste keer zijn.

Spijtig genoeg geen raad onder de 21, alleen niet doen. En zeker geen 2 orals, en zeker geen dianabol (lever).

ja mijn idee is.... INLEZEN! trekt echt op niks deze kuur. succes met lezen.grt

Niet orals stacken
Onder 21 jaar = verboden op DBB.

Je bent veelste jong om te kuren. Daarbij slaat kuur nergens op.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
oke, ik heb hem nu wel door & thanks guys ;)

Ik zou met jouw huidige lengte al blij zijn met een extra cm (no offense), dus blijf er nou maar vanaf ;). In ieder geval tot je 21ste.

Lachen met zn lengte hoeft niet guys..
Geen 2 orals nemen.. te schadelijk voor de lever.
Je bent ook nog te jong..
Te jong aan AAS beginnen heeft negatief effect op groeien in lengte..

dit!

de ene is groot en de andere kleiner..welkom in het leven:).

De ene is kleiner omdat hij al aan de aas heeft gezeten ;)

Groeien kan je nog tot je 21. Het is mogelijk dat na je 18 er nog wat centimeters bij komen.

Meeste beginnen van de aas te snoepen op hun 15-18 jaar tegenwoordig.

Groeien kan je nog tot je 21. Het is mogelijk dat na je 18 er nog wat centimeters bij komen.

ja en ik ben ook zo dom geweest om op 17jaar dboll kuurtje gedaan te hebben.en dan 2j en half niet meer getraint.maar ben wel 1M92.....
als je meer 1M55 bent is dit niet door een kuurtje:)

Iedereen zegt nee en toch heb ik het gevoel dat OP alsnog orals gaat stacken.

dan gooi je dbol weg en pak maar 40mg winstrol zoals em87 zegt

ja en ik ben ook zo dom geweest om op 17jaar dboll kuurtje gedaan te hebben.en dan 2j en half niet meer getraint.maar ben wel 1M92.....
als je meer 1M55 bent is dit niet door een kuurtje:)

Als jij op 15 aan de anabolen zou gegaan zijn was je geen 1m92 misschien.

Je groeit een 6cm per jaar tot aan je pubertijd ongeveer. Vanaf dan groei je 12 tot 15cm per jaar, dit kan 4 jaar aanhouden.

Pubertijd jongens begint rond 12jaar. Dit wil dus zeggen dat je tot 16jaar deze sterke groei hebt. Gebruik van aas op 15jaar kan je dus 12 tot 15cm in lengte ontnemen.

Los daarvan kan je nog altijd een paar centimeters groeien na je 16, tot 21jaar is mogelijk.

Er zijn zelfs gevallen bekend die 5 tot en met zelfs 20cm groeien na hun 18jaar ;)

Laatst bewerkt:

meeste? denk dat de meeste wel slim genoeg zijn om daar nog een paar jaar op te wachte/ of gwn niet doen

Als jij op 15 aan de anabolen zou gegaan zijn was je geen 1m92 misschien.

Je groeit een 6cm per jaar tot aan je pubertijd ongeveer. Vanaf dan groei je 12 tot 15cm per jaar, dit kan 4 jaar aanhouden.

Pubertijd jongens begint rond 12jaar. Dit wil dus zeggen dat je tot 16jaar deze sterke groei hebt. Gebruik van aas op 15jaar kan je dus 12 tot 15cm in lengte ontnemen.

Los daarvan kan je nog altijd een paar centimeters groeien na je 16, tot 21jaar is mogelijk.

Er zijn zelfs gevallen bekend die 15 tot 20cm groeien na hun 18jaar ;)

ik begrijp wel wat je bedoelt maar ik was op 17jaar 1M75 ongeveer en dan echt een spurt gekregen en 192cm geworden begin de 19jaar.
ik wil gewoon zeggen dat dit ook persoongebonden kan zijn..
want voor 15jarige leeftijd is 1M55 voor jongen ook niet veel of ben ik mis?

meeste? denk dat de meeste wel slim genoeg zijn om daar nog een paar jaar op te wachte/ of gwn niet doen

Lol, niet dus. Meeste is niet het juiste woord wel. Een groot percentage, dat met het jaar stijgt.
Het is een 5-tal jaar gelden stilaan begonnen dat jongens rond de 16 al beginnen met aas.

Probleem is dat je voor je 23 nooit slim genoeg kan zijn, dit door een nog niet volgroeide prefrontale cortex. Dus inzien van de gevolgen is zeer beperkt met jongere leeftijd.

Meeste beginnen nu tussen 16-18 jaar, orals natuurlijk.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:03 ----------

ik begrijp wel wat je bedoelt maar ik was op 17jaar 1M75 ongeveer en dan echt een spurt gekregen en 192cm geworden begin de 19jaar.
ik wil gewoon zeggen dat dit ook persoongebonden kan zijn..
want voor 15jarige leeftijd is 1M55 voor jongen ook niet veel of ben ik mis?

1m55 op 15jaar is goed mogelijk. Kan nog makkelijk 20cm bijkomen nadien (persoonsgebonden natuurlijk).

Dus jij was 1m75 op je 17jaar en hebt toen anabolen gebruikt eenmalig. En nog een spurt gekregen tot 1m92?

Welke anabool, hoeveelheid en lengte heb je dan gebruikt? En resultaten?

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:09 ----------

En.

Research Links Adolescent Steroid Use To Reduction In Serotonin, Altered Signaling
http://www.sciencedaily.com/releases/2002/08/020809071423.htm

Laatst bewerkt:
Lol, niet dus. Meeste is niet het juiste woord wel. Een groot percentage, dat met het jaar stijgt.
Het is een 5-tal jaar gelden stilaan begonnen dat jongens rond de 16 al beginnen met aas.

Probleem is dat je voor je 23 nooit slim genoeg kan zijn, dit door een nog niet volgroeide prefrontale cortex. Dus inzien van de gevolgen is zeer beperkt met jongere leeftijd.

Meeste beginnen nu tussen 16-18 jaar, orals natuurlijk.

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:03 ----------

1m55 op 15jaar is goed mogelijk. Kan nog makkelijk 20cm bijkomen nadien (persoonsgebonden natuurlijk).

Dus jij was 1m75 op je 17jaar en hebt toen anabolen gebruikt eenmalig. En nog een spurt gekregen tot 1m92?

Welke anabool, hoeveelheid en lengte heb je dan gebruikt? En resultaten?

---------- Post toegevoegd 22 July 2013 om 17:09 ----------

En.

Research Links Adolescent Steroid Use To Reduction In Serotonin, Altered Signaling
http://www.sciencedaily.com/releases/2002/08/020809071423.htm

kan je wel gelijk geven!

maar ik zeg zeker niet dat ik door anabolen ben gegroeid hoor!gewoon dat je nog kan groeien bedoelde ik.

ik heb 5hoekjes roze van dbol gebruikt.mg kan ik echt niet zeggen.wel 8 kilo bij maar was maar 60kilo ofzo ook man.maar was damm goede dboll:p

Dan heb je geluk gehad dat je nog gegroeid bent. Normaal gezien verminderd die kans zeer sterk bij gebruik van aas.

Dbol groei je goed op op jonge leeftijd, maar oh zo schadelijk.

Terug
Naar boven