AndroidHealthClinic

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

Ben je nog steeds vegan?

Lijkt mij enorm moeilijk om zo echt big te worden.

En is niet lekker :roflol:
 
Ben je nog steeds vegan?

Lijkt mij enorm moeilijk om zo echt big te worden.

En is niet lekker :roflol:

Nee, eet nu al een jaar weer vlees. Veel makkelijker macro's berekenen, in vleesvervangers zitten vaak ook weer carbs/vetten wat dat allemaal wat lastiger maakt. En vlees is idd ook een stuk lekkerder, wat het bulken weer een stuk makkelijker maakt. Kwa gezondheid ben ik nog steeds een voorstander van een vegan dieet, maar zoals jullie al doorhebben is gezondheid momenteel niet mijn prioriteit :o zie mezelf na m'n bodybuilding 'carriere' wel weer terug stappen.
 
Wat voor mij ook eens te meer een eye opener is mbt wat pro’s etc gebruiken, is mijn eigen blood work als ik on ben.

Op 750 test / 400 deca / 400 primo (als we dit soort mongolen op YT en IG moeten geloven is dit al een crazy cycle, want Classic Mr. Olympia gebruikt 2 keer de helft) is alles behalve een iets afwijkende hdl/ldl gewoon normaal en within range.

Hoe de fuck kan je op je 40e dan doodgaan aan een hartaanval? Of je kidneys etc dusdanig beschadigen dat je voor de rest van je leven fucked bent? En om nog maar te zwijgen inderdaad over de transformaties aan het gezicht, de fucking handen/voeten en zelfs je schedel. Dan kan toch allemaal niet, als ze allemaal 500 test en 200 mast gebruiken? Is gewoon onmogelijk.

Dat is allemaal het gevolg van jarenlang de meest belachelijk zieke shit doen mbt AAS. Dingen waar wij niet eens van durven te dromen. Dat zijn gewoon feiten. Niks meer en niks minder dan dat.

Ben daarom echt klaar met al die lachwekkende leugens. Ik kan en wil het niet meer aanhoren.
Die shit preach ik hier sinds het begin. Alleen werd hier altijd gezegd dat je door hurdd durr elite genetics je geen grammen nodig hebt om een freak te worden. Want als zij het zeggen is het de waarheid!!!1! LOL

Als je een keer één van die twee hersencellen gebruikt, dan kun je ook wel inbeelden/bedenken waarom ze er niet helemaal eerlijk over zijn.
Ik zeg d’r altijd maar dat dat nog eens vies tegen kan vallen
En jij bent hier bekend mee omdat?
 
Jij bent nog nooit in een kleedkamer geweest waar men doucht?
Ik douch liever thuis. Wellicht vroeger toen ik nog jong was en op voetbal zat. Maar ik kan me niet herinneren dat ik toen dicks van langere mannen ging analyseren. En plus als je dat zou dan, dan heb je ook te maken met growers en showers. Of werden in die kleedkamers waar jij je bevond altijd een gay orgie gehouden?
 
Ik douch liever thuis. Wellicht vroeger toen ik nog jong was en op voetbal zat. Maar ik kan me niet herinneren dat ik toen dicks van langere mannen ging analyseren. En plus als je dat zou dan, dan heb je ook te maken met growers en showers. Of werden in die kleedkamers waar jij je bevond altijd een gay orgie gehouden?

In de meeste culturen is het vrij gebruikelijk dat mannen onder elkaar niks hoeven te verbergen. Douchen op school, na voetbal of na de gym, in het leger als je dienstplichtig bent, in de sauna met je bro’s etc etc.

Na jarenlange observatie kom je dan tot de conclusie dat lichaamslengte niet per se in lineair verband is met penislengte.

Overigens douche ik persoonlijk ook liever thuis.
 
In de meeste culturen is het vrij gebruikelijk dat mannen onder elkaar niks hoeven te verbergen. Douchen op school, na voetbal of na de gym, in het leger als je dienstplichtig bent, in de sauna met je bro’s etc etc.

Na jarenlange observatie kom je dan tot de conclusie dat lichaamslengte niet per se in lineair verband is met penislengte.

Overigens douche ik persoonlijk ook liever thuis.
Zou mij niet eens zo zeer gaan om het verbergen an sich, maar meer om het feit dat ik niet met andere naakte mannen wil douchen of in een sauna wil zitten lol.
 
Zou mij niet eens zo zeer gaan om het verbergen an sich, maar meer om het feit dat ik niet met andere naakte mannen wil douchen of in een sauna wil zitten lol.

Ik vind het wel gezellig, al die piemels om me heen.
 
th0maz Spambod Jullie raken volgens mij nooit uitgepraat over piemels. Waar het hart van vol is... :p
 
Heren hier is het al begonnen met de erectiestoornissen van th0maz en Spambod
 
Back
Naar boven