XXL Nutrition

Kuurlog: Mijn Eerste Classic Physique Wedstrijd!

Bezoekers in dit topic

Acht weken cruise/rebound achter de rug. Gewicht stond vanochtend op 100,7 kg, en het weekgemiddelde is tov vorige week niet gestegen. Shape lijkt te verschillen, soms nog super lean, soms wel beetje ‘softer’. Ligt waarschijnlijk aan hoeveel vocht ik vasthoud. Vanaf aankomende week weer wekelijks foto’s maken, en zal die ook af en toe hier plaatsen natuurlijk.

Ik zou eigenlijk vandaag met de blast beginnen, maar ik stel het nog heel even uit. Heb nog niet de tijd gehad om bloedwerk te laten doen, moet er een ochtend vrij voor nemen omdat het op lege maag moet en ik doordeweeks 06:00 al begin met werk, dus kan het niet even ervoor doen. Ook wacht ik nog op Aromasin en Nolvadex die ik tijdens m’n blast achter de hand wil houden, en aangezien ik vrij gevoelig ben voor estrogen sides is het niet slim om zonder die middelen te beginnen.

Kuur:

Test-E 250mg/week - week 1 - 26
Primobolan 200mg/week - week 1 - 26
Deca 200mg/week - week 1 - 26

Deca blijft stabiel, Test en Primo worden verhoogd waar nodig, verwacht wel zo naar de 1200-1500 totale AAS load te gaan uiteindelijk, maar zolang ik groei verhoog ik niet.

Doel is om tegen eind van dit jaar vrij clean zo om en rond de 110 te wegen. Dat zou dus uitkomen op minder dan 0,5 kg per week, dat zou vrij schoon moeten lukken. Daarna weer een cruise, dan weer een blast die dan zou aansluiten op de prep van de volgende wedstrijd (mogelijk Krachtig & Fit Cup 2023) maar nu loop ik wel heel erg vooruit. Eerst even focussen op deze gain fase, pas als ik de nodige massa heb ga ik concreet een wedstrijd plannen.
 
Nu ga je op jezelf verder?

Benieuwd naar je progress, 1500mg zal daar goed bij helpen :D
 
Zou je Deca er niet uit laten, ivm je gevoeligheid op estro ?
(of mast ipv primo)
 
Nu ga je op jezelf verder?

Benieuwd naar je progress, 1500mg zal daar goed bij helpen :D

Ja, deze blast ga ik zelf doen, kijken hoe het me af gaat. Daarna kijk ik of ik de volgende blast ook zelf doe of wel met coach. Wedstrijdprep neem ik sowieso uiteindelijk weer een coach voor

Zou je Deca er niet uit laten, ivm je gevoeligheid op estro ?
(of mast ipv primo)

Ik hoop de sides onder controle te houden met een AI, maar mocht het echt niet werken gooi ik de deca eruit en switch ik voor idd mast of bold.
 
Je bent een heel jaar on geweest inclusief prep, vervolgens slechts 8 weken rustig aan gedaan en nu ga je weer voor 26 weken blasten?

Snap dat je gemotiveerd bent en je hebt een fysiek met veel potentie, maar dit is wel vrij extreem allemaal.

Vanwaar de haast? Wil je pro worden?
 
Je bent een heel jaar on geweest inclusief prep, vervolgens slechts 8 weken rustig aan gedaan en nu ga je weer voor 26 weken blasten?

Snap dat je gemotiveerd bent en je hebt een fysiek met veel potentie, maar dit is wel vrij extreem allemaal.

Vanwaar de haast? Wil je pro worden?

Ik wil de komende paar jaar wel kijken hoe ver ik kan komen, en pro worden is daarbij wel de endgame natuurlijk. Daarbij ben ik lang, dus als ik maar een paar kilo’s per jaar pak kan ik tegen de tijd dat ik groot genoeg ben meedoen met de masters.

Als ik over een jaar of 2-3 nog steeds tweede callout op amateur shows ben, dan zal ik uiteraard m’n keuzes herevalueren en een stapje terug nemen. :rolleyes:
 
Hmm. Als je echt dusdanig serieus er in staat en gezondheid klaarblijkelijk ook niet prioritair voor je is, zou ik mijn tijd nu ook niet verdoen met 1200-1500mg aan totale AAS load en dit soort PED escalation schema’s waar je steeds 100mg per week van iets toevoegt.

Als je binnen 2-3 jaar een big boy wil worden en in de top wil meedraaien zou ik eerder aan 2-3gr denken nu als basis.

Is niet leuk maar wel de realiteit.
 
Hmm. Als je echt dusdanig serieus er in staat en gezondheid klaarblijkelijk ook niet prioritair voor je is, zou ik mijn tijd nu ook niet verdoen met 1200-1500mg aan totale AAS load en dit soort PED escalation schema’s waar je steeds 100mg per week van iets toevoegt.

Als je binnen 2-3 jaar een big boy wil worden en in de top wil meedraaien zou ik eerder aan 2-3gr denken nu als basis.

Is niet leuk maar wel de realiteit.
 
Ik ben afgehaakt waar hij begon te vertellen dat hij minder dan 500mg test nam. Ik ben onderhand gewoon zo moe van al diezelfde bullshit verhalen over 300mg test en 200mg masteron. Optyfen.

Als jij die sprookjes nog gelooft heb ik medelijden met je.
Hij heeft het over zijn cut cycle, why de fuck zou je 2-3gram aan gear nodig hebben tijdens je cut/prep :roflol:
 
Hij heeft het over zijn cut cycle, why de fuck zou je 2-3gram aan gear nodig hebben tijdens je cut/prep :roflol:

Hij presenteert het als “What I took to win my pro card”.

Dat is dus gewoon desinformatie in zijn puurste vorm, want wat hij daadwerkelijk allemaal gebruikt heeft om op dat niveau te geraken, daar lusten de honden geen brood van, lol.
 
Ik ben afgehaakt waar hij begon te vertellen dat hij minder dan 500mg test nam. Ik ben onderhand gewoon zo moe van al diezelfde bullshit verhalen over 300mg test en 200mg masteron. Optyfen.

Als jij die sprookjes nog gelooft heb ik medelijden met je.
Zeker niet als je kijkt hoe zijn gezicht in korte tijd enorm is veranderd. Aan die shit kun je meestal aflezen.
 
Zeker niet als je kijkt hoe zijn gezicht in korte tijd enorm is veranderd. Aan die shit kun je meestal aflezen.

Wat voor mij ook eens te meer een eye opener is mbt wat pro’s etc gebruiken, is mijn eigen blood work als ik on ben.

Op 750 test / 400 deca / 400 primo (als we dit soort mongolen op YT en IG moeten geloven is dit al een crazy cycle, want Classic Mr. Olympia gebruikt 2 keer de helft) is alles behalve een iets afwijkende hdl/ldl gewoon normaal en within range.

Hoe de fuck kan je op je 40e dan doodgaan aan een hartaanval? Of je kidneys etc dusdanig beschadigen dat je voor de rest van je leven fucked bent? En om nog maar te zwijgen inderdaad over de transformaties aan het gezicht, de fucking handen/voeten en zelfs je schedel. Dan kan toch allemaal niet, als ze allemaal 500 test en 200 mast gebruiken? Is gewoon onmogelijk.

Dat is allemaal het gevolg van jarenlang de meest belachelijk zieke shit doen mbt AAS. Dingen waar wij niet eens van durven te dromen. Dat zijn gewoon feiten. Niks meer en niks minder dan dat.

Ben daarom echt klaar met al die lachwekkende leugens. Ik kan en wil het niet meer aanhoren.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven