Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan heb je geluk gehad dat je nog gegroeid bent. Normaal gezien verminderd die kans zeer sterk bij gebruik van aas.
Dbol groei je goed op op jonge leeftijd, maar oh zo schadelijk.
maar zou dit dan niet meer zijn bij hogere en langere dosisen?Aan het einde van de pubertijd groeien de epifysairschijven (groeischijven) dicht door een verhoogd niveau van gonadale steroïden (testosteron/oestrogeen) in het lichaam. Als je anabole steroïden gaat toedienen dan heeft dat tot gevolg dat je epifysairschijven dichtgroeien. Je hebt dus waarschijnlijk geluk gehad dat je net niet genoeg anabole steroïden in je lichaam had om je epifysairschijven te doen sluiten.kan ik goed gelovenmaar zou dit dan niet meer zijn bij hogere en langere dosisen?
Aan het einde van de pubertijd groeien de epifysairschijven (groeischijven) dicht door een verhoogd niveau van gonadale steroïden (testosteron/oestrogeen) in het lichaam. Als je anabole steroïden gaat toedienen dan heeft dat tot gevolg dat je epifysairschijven dichtgroeien. Je hebt dus waarschijnlijk geluk gehad dat je net niet genoeg anabole steroïden in je lichaam had om je epifysairschijven te doen sluiten.
Fok dat wat zijn lengte is.... Kan hij niks aan doen en wie bepaald welke lengte wel goed is?? Wie bepaald dat? Omdat de gemiddelde lengte in NL een stukje langer is?? Moet iedereen hetzelfde zijn? Ooohja Nederlanders, schapen, kuddedieren, dom napraten van anderen en anderen volgen...
Jaa je kan commentaar geven op zijn leeftijd, dat hij er te jong voor is, maar in elke sportschool zijn jongens van 16 die kuren.. 16 jarigen slikken (jaja vrouwen zeker) ook en spuiten ook... (Gear bedoel ik).
In Amerika is dit al veeeeeel gewoner en normaler.. Over 20jaar hier ook wel, ach ja we lopen achter met alles en volgen anderen.. Nederlanders he..
Maar Held, wat je het beste kunt doen is inderdaad inlezen, hier is veel te vinden, ook logs van mensen.. Wat is je doel precies? En aangezien je leeftijd, zoveel mogelijk uit goede voedingsschema's halen, goede trainingschema's, ik heb ruim 10jr bullsshit getraint.. En GEEN goede voeding gehad, toch weleens gekuurd maar uiteindelijk raakte ik alleen maar gefrustreerd omdat het resultaat niet bevredigend was..
Zoveel als ik ervoor over heb gehad in al die jaren 5-7x per week trainen 2-3uur per dag.. Ik had een beest moeten wezen.. Wat ben ik nu? Een lief klein konijntje..
Bassis GOED eten, veel eten, gezond eten, goed en logisch trainen, Compounds zijn heilig, tis de bassis!
Fok dat wat zijn lengte is.... Kan hij niks aan doen en wie bepaald welke lengte wel goed is?? Wie bepaald dat? Omdat de gemiddelde lengte in NL een stukje langer is?? Moet iedereen hetzelfde zijn? Ooohja Nederlanders, schapen, kuddedieren, dom napraten van anderen en anderen volgen...
Jaa je kan commentaar geven op zijn leeftijd, dat hij er te jong voor is, maar in elke sportschool zijn jongens van 16 die kuren.. 16 jarigen slikken (jaja vrouwen zeker) ook en spuiten ook... (Gear bedoel ik).
In Amerika is dit al veeeeeel gewoner en normaler.. Over 20jaar hier ook wel, ach ja we lopen achter met alles en volgen anderen.. Nederlanders he..
Maar Held, wat je het beste kunt doen is inderdaad inlezen, hier is veel te vinden, ook logs van mensen.. Wat is je doel precies? En aangezien je leeftijd, zoveel mogelijk uit goede voedingsschema's halen, goede trainingschema's, ik heb ruim 10jr bullsshit getraint.. En GEEN goede voeding gehad, toch weleens gekuurd maar uiteindelijk raakte ik alleen maar gefrustreerd omdat het resultaat niet bevredigend was..
Zoveel als ik ervoor over heb gehad in al die jaren 5-7x per week trainen 2-3uur per dag.. Ik had een beest moeten wezen.. Wat ben ik nu? Een lief klein konijntje..
Bassis GOED eten, veel eten, gezond eten, goed en logisch trainen, Compounds zijn heilig, tis de bassis!
10 jaar bullshit training? is dat een variatie van 5x5?
Het gaat hier over dat hij waarschijnlijk al gekuurd heeft in het verleden en dat zijn groei daardoor beperkt zou kunnen zijn.
En indien niet dat hij nog zou kunnen groeien, zolang hij geen aas gebruikt.
Jij hebt het over kuddedieren, schapen en anderen volgen...En dan zeg je dat het normaal ik Amerika is dat 16 jarigen aas gebruiken. Dus omdat het normaal is kan het en geen commentaar op nodig? Is dat niet wat schapen doen dan?
Denken dat ik het allemaal wel weet, elke dag bijna bankdrukken en andere standaard oefeningen...
Ik had gewoon compound oefeningen moeten doen..
ik had het erover dat mensen over zijn lengte praten, en iedereen van mening is dat hij te klein is.. En dat dan zegt.. Het gaat niet om zijn lengte het gaat erom wat hij zou moeten gebruiken en hoe of hoeveel.. Dat is wat hij wil horen en niet gelul over lengte..
Maar ik begrijp eigenlijk niet wat je zegt, als iets normaal is mag er geen commentaar op worden gegeven, dit is wat schapen doen??
Maarja boeit ook niet, schapen volgen elkaar, de menigte of een leider..
In Amerika gebruiken nog meer jongeren AAS etc, hier in NL gebeurd dat ook maar nog niet op grote schaal, dat komt nog wel..
Denken dat ik het allemaal wel weet, elke dag bijna bankdrukken en andere standaard oefeningen...
Ik had gewoon compound oefeningen moeten doen..
ik had het erover dat mensen over zijn lengte praten, en iedereen van mening is dat hij te klein is.. En dat dan zegt.. Het gaat niet om zijn lengte het gaat erom wat hij zou moeten gebruiken en hoe of hoeveel.. Dat is wat hij wil horen en niet gelul over lengte..
Maar ik begrijp eigenlijk niet wat je zegt, als iets normaal is mag er geen commentaar op worden gegeven, dit is wat schapen doen??
Maarja boeit ook niet, schapen volgen elkaar, de menigte of een leider..
In Amerika gebruiken nog meer jongeren AAS etc, hier in NL gebeurd dat ook maar nog niet op grote schaal, dat komt nog wel..
Regels, met reden.
Dat er in Amerika veel gekuurd wordt op jonge leeftijd betekent toch niet dat wij het hier moeten promoten of adviseren. Het is gewoon te jong om te kuren of je nu in Amerika woont of niet.
Onder de 21 mag geen advies over aas gegeven worden op het forumRegels, met reden.
En hij is ook klein, is een feit. Niet negatief bedoeld, maar een feit. Dus als hij nog wil groeien, al is het paar centimeters, moet hij van de aas afblijven. Goede raad.
Ja zoals je zegt in Amerika gebruiken nog meer jongeren aas. Dus wij Belgen en Nederlanders moeten maar als schapen volgen
Als wij hier op het forum mensen onder de 21 beginnen raad geven over aas gebruik kan het wel eens zover komen. Ze kunnen altijd de sticky's wel lezen, maar onder 21 wordt altijd afgeraden.