Fitness Seller

Dianabol

Dat weet ik wel... Alleen op zowat alle bodybuilding fora wordt altijd heel negatief gedaan over dbol only kuurtjes en als iemand er een topic over begint wordt het gelijk afgekraakt.

Ik snap dat niet zo goed... In de jaren 70 en 80 deden ze niet anders dan dat soort kuurtjes en het scheen voor die gasten toch wel goed te werken allemaal

En iets dat ze in de jaren 70 deden en werkt is automatisch goed? En resultaat is de enigste criteria?

En iets dat ze in de jaren 70 deden en werkt is automatisch goed? En resultaat is de enigste criteria?

Als je naar de physiques van toen kijkt vs. nu kun je stellen van wel, ja. En bovendien ging er toen niemand dood op zijn 25e, plus dat het merendeel van die mannen nu dik in de 70 zijn. Ik zie Big Ramy zo oud niet worden helaas en sommige members op dit forum ook niet.

Testosteron was toen ook al beschikbaar, net zoals bijvoorbeeld primo. Als jij denkt dat het alleen dbol only cycles waren die ze draaiden, dan ben je behoorlijk naïef.

Als je naar de physiques van toen kijkt vs. nu kun je stellen van wel, ja. En bovendien ging er toen niemand dood op zijn 25e, plus dat het merendeel van die mannen nu dik in de 70 zijn. Ik zie Big Ramy zo oud niet worden helaas en sommige members op dit forum ook niet.

voor mij zijn resultaat en of iets goed is 2 verschillende dingen.

Dat het nu extremer is dan toen qua gebruik,volgens mij wel.

En dat er hier op het forum mensen zijn die enorme hoeveelheden nemen en er dan niet de bijpassende fysiek van hebben klopt ook :)

Testosteron was toen ook al beschikbaar, net zoals bijvoorbeeld primo. Als jij denkt dat het alleen dbol only cycles waren die ze draaiden, dan ben je behoorlijk naïef.

Nou ja, ik beweer niet dat dbol only cycles het enige is wat ze toen namen... dat zal zeker niet het geval zijn geweest. Maar ik ben er vrij zeker van dat alles in doseringen was waar o.a. op dit forum om wordt gelachen. Dat is meer het punt wat wilde maken

Vroeger toen er nog een schaal dbol op tafel stond en iedereen maar gewoon wat nam vroeger gebruikte ze ook vooral heel veel primo en deca was er volgens mij in die tijd ook al

Wachten.... die drie dagen wel maakt ook het verschil niet.

Ondanks dat het een oud topic is wil ik hier nog aan toevoegen dat injecteerbare AAS, testosteron in het bijzonder, minder schade aan het lichaam berokkenen dan de orale AAS zoals methandienon (dianabol).

ik vermoed een angst voor de naald , I.m is niks om bang voor te zijn

D-bol only kuur 3 dagen ontbreken is waardeloos. Daarna pakt je lichaam het niet meer zo goed op als daarvoor. Meenemen kan prima, drugshonden slaan er niet op aan. Maar als je het niet durft dan gewoon later beginnen.
Veder alsje goede Dianabol hebt is dianabol only best leuk. Zorg wel dat je echt veel gaat eten!

Terug
Naar boven