XXL Nutrition

Dieet vragen

brothasx

Novice
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
70kg
Vetpercentage
22%
Ik ben dus juist begonnen met Fitness ( krachttraining ) vooral en had een paar vraagjes i.v.m. dieeten ..

Ik heb dus al een paar keer geprobeerd om te dieeten maar ik hou het nooit vol omdat ik elke dag altijd het zelfde at omdat ik zeker was dat wat ik at ook goed was .

Nu is mijn vraag is er een snelle en een makkelijk te volgen dieet dat me daarbij zou kunnen helpen ?
En indien je termen gebruikt van dieeten kan je aub uitleggen want snap echt nog niet veel over Dieeten en Fitness :D

Ik wil ook niet echt een foto plaatsen van mijn lichaam want ik schaam me er wel voor .. :s
Dank bij voorbaat !

Groetjes,

Doe maar even foto van jezelf zetten hier :$

Ik ben dus juist begonnen met Fitness ( krachttraining ) vooral en had een paar vraagjes i.v.m. dieeten ..

Ik heb dus al een paar keer geprobeerd om te dieeten maar ik hou het nooit vol omdat ik elke dag altijd het zelfde at omdat ik zeker was dat wat ik at ook goed was .

Nu is mijn vraag is er een snelle en een makkelijk te volgen dieet dat me daarbij zou kunnen helpen ?
En indien je termen gebruikt van dieeten kan je aub uitleggen want snap echt nog niet veel over Dieeten en Fitness :D

Ik wil ook niet echt een foto plaatsen van mijn lichaam want ik schaam me er wel voor .. :s
Dank bij voorbaat !

Groetjes,

dat is toch juist goed of zie ik het nou verkeerd ?
voor niks gaat de zon op he, niks gaat snel en makkelijk. je moet er wel werk voor leveren.
het handigst is om de sticky's te lezen en vervolgens een voedingsschema op te gaan stellen voor jezelf.
je kan ook een crashdieet gaan volgen, zal de kortste weg zijn maar dan krijg je met een rebound te maken als je niet uitkijkt en dan ben je weer terug bij af.

• Topic Starter Topic Starter
dat is toch juist goed of zie ik het nou verkeerd ?
voor niks gaat de zon op he, niks gaat snel en makkelijk. je moet er wel werk voor leveren.
het handigst is om de sticky's te lezen en vervolgens een voedingsschema op te gaan stellen voor jezelf.
je kan ook een crashdieet gaan volgen, zal de kortste weg zijn maar dan krijg je met een rebound te maken als je niet uitkijkt en dan ben je weer terug bij af.

Met snel en makkelijk bedoel ik eigelijk een dieet wat je makkelijk kan volhouden .
Inderdaad voor niks gaat de zon niet op daar ben ik je mee eens :)

En een crashdieet , ik lees juist dat een crashdieet vooral je spiermassa wegvreet i.p.v. je vet ?

Groetjes,

Laatst bewerkt:
Niet over een crash dieet denken.
Ik volg nu een low carb dieet (keto dieet).
Je kan veel lekkere dingen eten en heel afwisselend.
Vooral vetten, eiwitten en je hoeft bijna niet op calorien te letten aangezien je bijna altijd vol zit :)
Enigste wat je niet mag eten, zijn koolhydraten. Zoals brood pasta en aardappels.
Erg interessant dieet, schijnt super te werken als je het juist uitvoert.
Lees je daar eens op internet goed over in!

Niet over een crash dieet denken.
Ik volg nu een low carb dieet (keto dieet).
Je kan veel lekkere dingen eten en heel afwisselend.
Vooral vetten, eiwitten en je hoeft bijna niet op calorien te letten aangezien je bijna altijd vol zit :)
Enigste wat je niet mag eten, zijn koolhydraten. Zoals brood pasta en aardappels.
Erg interessant dieet, schijnt super te werken als je het juist uitvoert.
Lees je daar eens op internet goed over in!

keto dieet ziet er inderdaad wel mooi uit maar een probleem is ik ben een student ,
En mijn portemonee kan dit niet betalen vrees ik :p
En op mijn familie kan ik ook niet echt rekenen ( cafézitters )

Zonder enig geld en hulp zul je idd niet ver komen met een keto dieet.
Vraag of je ouders kip voor je kopen of rood vlees, salades etc.
En eieren kosten ook niet heel de wereld :)
Zoek anders eem bijbaantje

Zonder enig geld en hulp zul je idd niet ver komen met een keto dieet.
Vraag of je ouders kip voor je kopen of rood vlees, salades etc.
En eieren kosten ook niet heel de wereld :)
Zoek anders eem bijbaantje

Vali zou ik je in privé een paar vraagjes mogen stellen ?

Groetjes,

Terug
Naar boven