Fitness Seller

Nieuws Dik zijn heeft voordelen!

pat21

Lamme tak
Elite Member
Waardering
425
Dikke mensen hebben recht op twee vliegtuigstoelen
Uitgegeven: 20 november 2008 18:44
Laatst gewijzigd: 20 november 2008 18:45

OTTAWA - Erg dikke mensen in Canada hebben recht op twee vliegtuigstoelen voor de prijs van een. Het Canadese hooggerechtshof heeft dit donderdag bepaald.

Het hof is het met een officiële instelling eens dat erg dikke mensen "functioneel invalide" zijn en twee vliegtuigstoelen verdienen als zitplaats voor een persoon.

Drie Canadese luchtvaartmaatschappijen waren in hoger beroep gegaan over het besluit van de Canadese Vervoersautoriteit om erg gezette mensen indien nodig twee stoelen toe te kennen.

Definitief

De luchtvaartmaatschappijen verloren in mei al hun zaak in een federaal beroepshof. Ze probeerden het opnieuw in het hooggerechtshof maar dat is nu mislukt. Er is daarmee definitief meer plaats beschikbaar voor het zitvlees van de corpulentere vliegtuigpassagier op alle binnenlandse vluchten in Canada.

Zo krijg je dus extra veel plek in een vliegtuig als je dik bent. Ze worden nu gezien als functioneel invalide. Ow wat zijn ze toch zielig! Nu hebben ze helemaal een excuus om er geen ruk aan te doen.

Sonja Bakker :thumb:

Ik vraag me wel af waar iemand zoals Ronnie Coleman dan recht op heeft?

Ik heb ook meer spiermassa dan de gemiddelde mens. Mag ik dan ook meer vreten hebben voor hetzelfde geld als ik op restaurant ga? Ik moet toch gevoed worden! :(

keto dieet :D

• Topic Starter Topic Starter
Minimale vetpercentage moet vrij hoog zijn denk ik. Anders mag je jezelf niet functioneel invalide noemen. Ben wel benieuwd wanneer je dat bent

diep triest, die invalide mensen mogen van mij staan en rondjes lopen in het vliegtuig.
jezelf functioneel invalide kunnen noemen zou ik toch liever nee tegen zeggen..

Beter voor hem :D

flight-sep06-1.jpg

Ik ben ook functioneel invalide. Ik kan mijn beentjes niet intrekken en ben mensenschuw :(
Alle stoelen voor de prijs van 1 ???

Prachtige foto; :roflol: dat hoofd ook:D

Dus nu de vraag: vanaf wanneer is iemand functioneel invalide?

Maar hier zijn waarschijnlijk geen richtlijnen voor dus hoeven deze vluchtmaatschapijen waarschijnlijk geen enkele dubbele stoelen te geven.

Vreten ze zich zo dik dat het hen minstens 20 levensjaren kost, krijgen ze ook nog een extra stoel in het vliegtuig. Waarschijnlijk is die gratis stoel omdat ze er toch niemand anders naast krijgen, plus anders is er het risico overladen te geraken :D

Het hof is het met een officiële instelling eens dat erg dikke mensen "functioneel invalide" zijn en twee vliegtuigstoelen verdienen als zitplaats voor een persoon.

Dus als ik mijn eigen benen af hak krijg ik dan ook een gratis rolstoel?
Het is toch hun eigen schuld dat ze zo dik zijn.

Vreten ze zich zo dik dat het hen minstens 20 levensjaren kost, krijgen ze ook nog een extra stoel in het vliegtuig. Waarschijnlijk is die gratis stoel omdat ze er toch niemand anders naast krijgen, plus anders is er het risico overladen te geraken :D

Dan gaat vliegtuig overhellen. :o

Dus als ik mijn eigen benen af hak krijg ik dan ook een gratis rolstoel?
Het is toch hun eigen schuld dat ze zo dik zijn.

Wel (praktisch) gratis psychiatrische behandeling. En vervolgens waarschijnlijk ook een gratis rolstoel ja.

In eenzelfde redenering als die van jou zouden ALLE sportblessures ook voor eigen rekening komen, inc. alle verloren werkuren, operaties, herstel, etc. etc.

Prachtige foto; :roflol: dat hoofd ook:D

Dus nu de vraag: vanaf wanneer is iemand functioneel invalide?

Maar hier zijn waarschijnlijk geen richtlijnen voor dus hoeven deze vluchtmaatschapijen waarschijnlijk geen enkele dubbele stoelen te geven.

Zo wil je ook niet 10 uren in het vliegtuig zitten. :D

zal ook een leuk gezicht zijn: normaal aantal passagiers aan de rechterkant van het toestel en aan de linkerhelft de helft (=vetkleppen) daarvan.

wat als je 3 stoelen nodig hebt vanwege enorme biceps?

Terug
Naar boven