AndroidHealthClinic

dikke buik door de melk?

thomastog

Huge Freak
Waardering
649
hallo mede DBBers:cool:

ben een weekje geleden begonnen met ong 1-2 liter melk per dag te gaan drinken om een beetje makkelijker aan mn eiwitten vooral te komen maar nu heb ik geloof ik sindsdien op het eind van de dag echt een niet normaal dikke harde en opgezette buik??? komt dit door de melk of iets anders?

mvg.

Door zuivel kan je vocht vasthouden. Bovendien zit er ook suiker en vet in melk.

Gewoon door drinke ;) wordt je groot van, ik drink ook bijna altijd 1 - 2 liter melk en idd een beetje een opgezette buik maar dat gaat weer weg ;) tenminste bij mij :P

• Topic Starter Topic Starter
tis bij mij ookweer weer weg in de ochtend geloof ik:P zal ook niet echt kwaad kunnen maar vond t toch wel vaag want mn breezah blokjuhs zijn inmiddels ookal weg:(

Ye blame the milk

Het is versvchillend per persoon , ik reageer bijvoorbeeld goed op melk.

Ik krijg ook een dikke buik ervan:o.

Zolang we er op groeie maakt mij het niks uit :) die blokjes kome later wel :P

Door zuivel kan je vocht vasthouden. Bovendien zit er ook suiker en vet in melk.
1. Natuurlijke suikers denk dat deze minder slecht zijn ??? allesinds wel voor je tande :D
2.Vet kan je beperken door magere melk te kopen

@TS: Gewoon kappe die shit. Van melk wordt je groot en sterk... dat je buik een beetje opgezwolle staat..Who cares? Je wilt groot worden en je wordt zelden groot zonder minder leuke dinge (buik naar voorn extra vet, puisten, ....)

1. Natuurlijke suikers denk dat deze minder slecht zijn ??? allesinds wel voor je tande :D

@TS: Gewoon kappe die shit. Van melk wordt je groot en sterk... dat je buik een beetje opgezwolle staat..Who cares? Je wilt groot worden en je wordt zelden groot zonder minder leuke dinge (buik naar voorn extra vet, puisten, ....)

jow puisten ^^

Mensen noeme mij ook een dikkertje af en toe :P omdat mijn buik strak staat van de melk, maar daar heb ik idd ook gewoon Dikke schijt aan. over een paar jaar praten ze anders ;) hou dat maar in je hoofd

Ja niet normaal meer, ik zweet zelfs melk.

Ja ik doe s'ochtends door m'n Brinta 300ml magere melk + nog wat water.
Daar zit idd geen vet in, maar wel 5 gram suiker per 100 ml.

Dus in een liter melk zit toch 50 gram suiker...

hallo mede DBBers:cool:

ben een weekje geleden begonnen met ong 1-2 liter melk per dag te gaan drinken om een beetje makkelijker aan mn eiwitten vooral te komen maar nu heb ik geloof ik sindsdien op het eind van de dag echt een niet normaal dikke harde en opgezette buik??? komt dit door de melk of iets anders?

mvg.

Kan ook een teken zijn van lactose-intoleratie of koemelkallergie. Daar hebben redelijk veel mensen last van.

• Topic Starter Topic Starter
Kan ook een teken zijn van lactose-intoleratie of koemelkallergie. Daar hebben redelijk veel mensen last van.

ow. das wat minder:P nah ik dronk vroeger ookal aardig veel melk en heb er nooit echt last van gehad dus denk t eigenlijk niet:p alleen sinds ik echt 2 liter per dag naar binnen giet staat me buik zo strak van de melk:o

Terug
Naar boven