XXL Nutrition

Dilemma bij kiezen injectiespot

Grijpwijk

Ripped Bodybuilder
Waardering
3
Lengte
1m93
Massa
100kg
Donderdagavond is de eerste injectie erin gegaan met test prop. Vrijdag in de loop van de dag werd het steeds gevoeliger en tot op heden zit er onderhuids een redelijk gevoelige/stijve plek in mijn rechterbil. Hoort er bij, dat weet ik.

Nu moet ik zometeen een nieuwe spot gaan kiezen om te injecteren. Ik was van plan links in mn glutes te zetten maar ik heb geen zin om straks aan 2 kanten pijn te hebben. Nu kan ik tenminste nog fatsoenlijk zonder pijn liggen en zitten.

Been kan eventueel maar heb er ook weinig trek ik dat die stijf wordt. Schouder kan ook maar vind ik k*t om zelf te zetten.
Is het verstandig wederom voor de rechterbil te gaan, maar dan een paar centimer afstand van de spot van donderdag?

gewoon heel simpel je been of je linker bil rechter kan ook maar je heb ook genoeg manieren om de pijn te verzachten

je kan eventueel afwisselen linker rechter bil en zoals hierboven gezegd er zijn trucjes om de pijn minder te maken zoals de vial verwarmen, enkele minuten op de verwarming leggen. of had je dit al gedaan?

• Topic Starter Topic Starter
guardianangel zei:
je kan eventueel afwisselen linker rechter bil en zoals hierboven gezegd er zijn trucjes om de pijn minder te maken zoals de vial verwarmen, enkele minuten op de verwarming leggen. of had je dit al gedaan?

Links lijkt me dus niet slim ivm pijn aan 2 kanten...
Verwarmen, masseren, langzaam injecteren, tijgerbalsem etc etc. Allemaal gedaan ja.

Vraag is eigenlijk voornamelijk of 't slim is wederom rechts te zetten om de pijn tot 1 plaats te beperken. Aan de andere kant is de plek rust geven ook geen verkeerd plan lijkt me.

ik heb nog een leuk verhaaltje, vers van de pers;

ik moet gister (vrijdag) zetten, ik verdeel altijd, linker en rechterbil, linker en rechterbeen, linker en rechterbeen etc...

gister waren de benen aan de beurt.

dus ik zet in links, een ****ing pijn, niet normaal, zat ik in (de buurt van) een zenuw,echt een ****ing brandende pijn. Damn weet ik meteen hoe dat voelt.

dus ik denk nou ik doe eerst rechts wel ff, ik knal rechts erin, aspireren, hup meteen een lading bloed in de spuit, in een ader.

naald eruit, overnieuw in rechts, ging goed, 2ml erin.
Nu de andere 2ml nog.

Dus ik weer terug van links, die pijn was wel weggetrokken.
Ik knal de naald er weer in, aspireren, hup helemaal vol die spuit met bloed, **** weer in een ader.

Is dat pech hebben of niet?
Altijd foutloos gegan in de benen, en nu 1x in een zenuw en 2x in een ader...

Ik was er zo ziek van, dan ik die hele spuit, die meer waar onderand meer bloed dan primo in zat maar heb weggegooid.

Ik zet zondag wel weer in m'n reet.

@Loo, gewoon lekker in de glutes blijven zetten.

hey grijpwijk
ben bezig met test prop en tren van gs
heb ook last van zere plekken onderhuids heb woensdag voor eerst in been gezet
2 dagen mank lopen was meteen laatste keer
op me werk vroegen ze allemaal wat er aan de hand was, zei wat verrekt te hebben met benen trainen

maar is wel klote om de dag injecteren als de harde plekken nog niet weg getrokken zijn
maar het slaat wel aan dus we gaan gewoon door dan nog maar 4 weken k*t zitten
later jamez

Glenn GX zei:
@Loo, gewoon lekker in de glutes blijven zetten.

ik moet zeggen dat het zetten in m'n benen tot voor vrijdag probleemloos ging.

Probleem is dat ik nog steeds een hard schijfje in m'n gluteus voel, ik vind het dan klote om weer op die plek te zetten terwijl ik nog last heb van de vorige inject....

Loo zei:
ik moet zeggen dat het zetten in m'n benen tot voor vrijdag probleemloos ging.

Probleem is dat ik nog steeds een hard schijfje in m'n gluteus voel, ik vind het dan klote om weer op die plek te zetten terwijl ik nog last heb van de vorige inject....

Ach tuurlijk gaat dat prima.
Je hebt deze keer een beetje pech gehad.
Ik zet m altijd in mn bovenbeen en af en toe gaat het eens mis.
Dan raak ik een ader en is het feest.

Maar ook in je been kun je een schijf of harde bobbel ontwikkellen, dus vaak van plek veranderen.

Je zult toch meer moeten varieren wat injectiespots betreft,voor mezelf zou ik zeggen minimaal 1 week rust voor elke injectiespot.
Je probeert toch zo min mogelijk littekenweefsel in je spieren te krijgen dus zoveel mogelijk rouleren.

Dus gewoon in kuiten,schouders en triceps zetten,geen probleem.
Wel effe goed namasseren na injectie,dat kan ook veel schelen.

• Topic Starter Topic Starter
Ga het inderdaad maar gewoon rouleren. Gister in mijn rechterbeen gezet en vanochtend 'gewoon' LB kunnen trainen, ondanks wederom een pijnlijke/stijve plek. Is wel minder pijnlijk dan de spot in mn glutes, wie weet word ik er steeds handiger in.
Nu maar hopen dat het spul 1 deze dagen zn werk gaat doen, aangezien dezelfde batch in een log als fake/niet werkend werd betiteld...

Overigens heb ik tot nu toe elke keer de dag na het zetten ook last van lichte koorts.

Je moet het even onder de hand krijgen dat injecteren. Ben een groot voorstander van zoveel mogelijk injectiespots. Verdeel de te zetten ml's over zoveel mogelijk plekken...(i just love needles)

Zou toch de schouders eens proberen met een slin naaldje. Is een fluitje van een cent en imo de meest aangename plek.

Succes met de stalen muggen Grijpwijk! ;)

Groet Jugger

Loop ook mank met Test prop en tren (maar van GG)

jamez zei:
ben bezig met test prop en tren van gs
heb ook last van zere plekken onderhuids heb woensdag voor eerst in been gezet
2 dagen mank lopen was meteen laatste keer
op me werk vroegen ze allemaal wat er aan de hand was, zei wat verrekt te hebben met benen trainen

Zit nu in tweede week en wissel glutes af met quads.
100mg test prop en 75mg tren van GG in één spuit eod.
Eerste week ging nog redelijk, maar nu doet het toch wat meer pijn vanaf de volgende dag. Gisteren in rechter quad geïnjecteerd en vandaag loop ik aardig mank.:(
Bovendien voel ik af en toe wat koortsachtige verschijnselen tegen de avond. 's Nachts zweet ik me rot en 's morgens voel ik me weer prima (op het mank lopen na). Zal er wel bij horen, maar handig is het niet!

Bo Builder zei:
Eerste week ging nog redelijk, maar nu doet het toch wat meer pijn vanaf de volgende dag. Gisteren in rechter quad geïnjecteerd en vandaag loop ik aardig mank.:(
Bovendien voel ik af en toe wat koortsachtige verschijnselen tegen de avond. 's Nachts zweet ik me rot en 's morgens voel ik me weer prima (op het mank lopen na). Zal er wel bij horen, maar handig is het niet!

heb ik ook gehad van primo GS, alleen dat "wat koortsachtig" kan je weghalen, ik heb nog nooit zulke gruwelijke koorts gehad

Ben je toen gestopt of heb je je kuur gewoon afgemaakt. Moet nog een weekje 0f 5-6 en was toch niet van plan te stoppen.

Bo Builder zei:
Ben je toen gestopt of heb je je kuur gewoon afgemaakt. Moet nog een weekje 0f 5-6 en was toch niet van plan te stoppen.

ik heb 4 pogingen gewaagd, ik dacht misschien moet ik wennen, maar ze waren alle 4 even erg (afgezien van het feit dat ik ook niet meer fatsoenlijk kon lopen, zitten, liggen).

overgestapt op GG, gaat nu probleemloos, de injects zijn af en toe ook gevoelig, maar een peulenschil vergeleken bij die GS.

als ik jou was zou ik het een paar injects aankijken, maar als het klote blijft......

Bo Builder zei:

kerel zet test prop gewoon in je reet, niet in benen of andere plaatsten gaan zetten. Je ziet het zelf... test prop blijft een akelig spul.. de 1 wel last de ander niet. injectieplaats bepaald grotendeels de pijn..

Terug
Naar boven