XXL Nutrition

Dilemma bij kiezen injectiespot

Loo zei:
ik heb 4 pogingen gewaagd, ik dacht misschien moet ik wennen, maar ze waren alle 4 even erg (afgezien van het feit dat ik ook niet meer fatsoenlijk kon lopen, zitten, liggen).

overgestapt op GG, gaat nu probleemloos, de injects zijn af en toe ook gevoelig, maar een peulenschil vergeleken bij die GS.

als ik jou was zou ik het een paar injects aankijken, maar als het klote blijft......

Nu is enige pijn bij test prop vrij normaal en bij primo natuurlijk niet..

hardgainers zei:
Nu is enige pijn bij test prop vrij normaal en bij primo natuurlijk niet..

Het ene merk is het andere niet.
Heb bij GG prop bijna geen last, terwijl ik dat met andere merken wel heb gehad.
Altijd in mn been gezet en geen dag mank gelopen.

Mijn spulletjes zijn ook van GG en ik loop ontzettend mank na mijn injecte in mijn rechter been. Moest vandaag weer injecteren en heb er toch maar weer voor gekozen om in mijn kont te zetten. Alle voorzorgsmaatregelen genomen: goed voorverwarmd, goed ontsmet, na injecteren half minuutje gewacht voor ik de spuit er weer uit trok, nagemasseerd en een warme douche genomen.
Injecteren ging probleemloos en gevoelloos. Ook nu ( 2 uurtjes later) voel ik nog niets, terwijl ik het bij injecteren in mijn been wel direct goed voelde.
Zal morgen laten weten of het nog steeds oké is; anders loop ik én mank én kan ik niet meer zitten! Moet boevendien benen trainen morgen....

Laatst bewerkt:
Mijn spulletjes zijn ook van GG en ik loop ontzettend mank na mijn injecte in mijn rechter been. Moest vandaag weer injecteren en heb er toch maar weer voor gekozen om in mijn kont te zetten. Alle voorzorgsmaatregelen genomen: goed voorverwarmd, goed ontsmet, bilspier ontspannend gerekt, na injecteren half minuutje gewacht voor ik de spuit er weer uit trok, nagemasseerd en een warme douche genomen.
Injecteren ging probleemloos en gevoelloos. Ook nu ( 2 uurtjes later) voel ik nog niets, terwijl ik het bij injecteren in mijn been wel direct goed voelde.
Zal morgen laten weten of het nog steeds oké is; anders loop ik én mank én kan ik niet meer zitten! Moet boevendien benen trainen morgen....

Laatst bewerkt:
Ik voel niets!

:D Yippieeee!:D
Ik heb werkelijk nergens last van! Allleen als ik met mijn vingertoppen goed voel op de injectiespot, kan ik aangeven waar ik geïnjecteerd heb.
Mijn conclusie:neem de tijd voor het injecteren en zorg er voor dat je lekker ontspannen bent (vantevoren en ook zeker erna). Ben gisteren na het douchen lekker naar bed gegaan. De vorige keren heb ik nog getraind na het injecteren --> NIET meer doen dus!
Ga nu mijn derde week in, en het gaat langzaam aan vooruit. Denk er over om een eigen log te beginnen, zodat ik voor mezelf wat meer overzicht kan houden over mijn vorderingen en de te maken aanpassingen in taining en dieet. Bovendien kan ik dan wat meer advies krijgen van ervaren bodybuilders.
Ik hou jullie op de hoogte!

Zie je wel.
Idd, even goed de tijd voor nemen en er voor zorgen dat de gear lekker warm is.
Ik heb het idee dat het minder pijnlijk is dan....zelfs met prop :D

Is het niet mogelijk om de anabolica in je borst te injecteren??

• Topic Starter Topic Starter
Net een paar bijna ongelukken gemaakt met autorijden omdat ik van de pijn in mijn poot nauwelijks bij de koppeling kon.

Terug
Naar boven