Fitness Seller

dipje?

Hope

Advanced Bodybuilder
Waardering
13
wat zijn jullie ervaringen na een kuur? beetje depri?
helpt de nakuur daarin een beetje, of verhelpt die zelfs het hele probleem?
ik kan me voorstellen dat je met weinig test in je bloed er mss maar suf bijloopt, al helemaal als je lichamelijk zwaar werk hebt.

en als je naturel nog kan groeien maar je kuurt(1keertje per jaar ofzo), is time on=time off dan genoeg om het natuurlijke groeiproces weer op te starten of kan dit langer duren?

groetjes, nieuwsgierige roidnewbie :p

Valt bij mij eigenlijk reuze mee. Ik voel me verder prima, alleen de eerste periode na een kuur moet ik mezelf een beetje door de sets heen worstelen, das wel k*t.

Ja, sneller moe en natuurlijk wordt je er niet vrolijk van als je merkt dat je ondanks training, voeding, slaap toch langzaam massa verliest. Sommigen worden depri van Clomid, zelf geen last van.

Wat ik wel heb is het omgekeerde: Een dipje TIJDENS m'n kuur. Na een aantal weken voel ik me onrustig, soms wat dramatisch en zit ik niet lekker in m'n vel. Als ik dan uit de kuur stap kan dat ook als een soort opluchting voelen.

ik had het ook van de clomid, werd r echt depri van, ik ging 2 kg af na de kuur want trainen ging iets minder vlot en eten ook, maar heb me er door geworsteld en ben nu terug op het niveau dat ik in de kuur had, sommigen zeggen dat je kracht verliest maar ik duw nog altijd evenveel en evenveel herhalingen, alleen de laatste oefeningen zijn zwaarder geworden en moet ik minder gewicht pakken, maar dat is normaal.

ben ook in een kuur nu, en voel me niet toppie :( kloop zo mega opvliegend over kleine dingen waar ik ervoor nooit op zou gereageerd hebben, niet wijs :mad: maarjah, het is voor de massa dat we het doen.

ik heb toch echt nergens last van gehad de laatste kuur,ik heb daarna ook tribulus en avena sativa gebruikt,dit zijn natuurlijke test boosters.mijn nakuur en die produkten zorgeden ervoor dat mijn libido niks te lijden had.baat het niet dan schaadt het niet zou ikzeggen!

Ik heb nooit ergens last van, gewoon niet b**chen en doortrainen!

Terug
Naar boven