Mouzer zei:Arnold rookt ook tegenwoordig wel eens een sigaartje.. dus ach![]()
sigaren inhaleer je niet

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mouzer zei:Arnold rookt ook tegenwoordig wel eens een sigaartje.. dus ach![]()

jwdijkstra90 zei:roken verhoogt het metabolisme gehalte in het lichaam. daardoor breek je sneller spierweefsel af. en je conditie je kunt vast ook minder vaak uitstoten en je ademhaling gaat eronder lijden he.![]()
.. ondanks het hardlopen en roken.

Jar"animal" zei:Er zijn alleen weinig mensen die die discipline kunnen opbrengen om doordeweeks niet te roken.
Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee gehad, krijg alleen trek als het druk om mij heen is, en gezellig dus, dus eigenlijk alleen op een vrijdag of zaterdagavond.rockyfellow zei:ik kan hierover heel kort zijn. Als je rookt, zul je NOOIT of te NIMMER je maximum kunnen halen in de gym, noch in gelijk welke sport. Je krijgt te weinig zuurstof, je eetlust vermindert aanziénlijk en je krijgt er nog een hoop smerige rotzooi op de koop toe bij. En met het geld dat je als gemiddelde roker per jaar oprookt, kan je 'n heel jaar of meer je training + voeding(supplementen) betalen!
Kortom, wie zichzelf als sporter 'n beetje serieus neemt, die haalt het niet eens in z'n hoofd om aan die kankerstokken te beginnen; want dan mag je nog je hele leven sporten, op 't eind heb je je lijf zowieso alsnog naar de kloten geholpen...