AndroidHealthClinic

Dit ben ik en mijn doel is...

Kenny22

Novice
Waardering
0
Oke, ik woog dus ooit 105 kilo en nu ben ik dit aka 78 kilo met een lengte van 181 cm. [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is het mogelijk met dit lichaam te cutten? Aka mijn spieren behouden (van wat ik ook mag hebben) en de rest van mijn vet weghebben. Ik vind dat mijn lichaam big time sucked. Ook weet ik niet hoeveel ik moet cutten. Ik doe 3x per week fullbody workout en overige 4 dagen doe ik 23 min HIIT op een loopband en ik max mezelf totdat ik zowat puke. Mijn conditie is goed ik heb veel gespinned voordat ik uberhaupt begonnen ben met HIIT. Ik kom zo op 3200 kcal onderhoud maar als ik bv volgende week begin met alles moet ik dan nog steeds 1,752 aanhouden als sportfactor? Ik vind 3200 nogal erg veel dat betekent dat ik met een cut op 2700 moet zitten. Dat eet ik totaal niet denk ik. Ik zit liever op de 2200.

Any thoughts?
Ben dik desperated over mijn lichaam en cal verbruik.

knap dat je zoveel bent afgevallen!

succes met je doel! lees alle sticky's even door mbt training en voeding en gebruik de zoekknop :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alles al gelezen maar vraag me af of ik uberhaupt kan cutten met die lichaam. En zoja op hoeveel Calorie ik moet uitkomen. Dat is het enige wat mij ervan weerhoud om mijn schema op te stellen en maandat te beginnen. Ik heb nu al 3 dagen niet gefitnessed omdat ik radeloos ben over bovenstaande 2 vragen.

Ik heb alles al gelezen maar vraag me af of ik uberhaupt kan cutten met die lichaam. En zoja op hoeveel Calorie ik moet uitkomen. Dat is het enige wat mij ervan weerhoud om mijn schema op te stellen en maandat te beginnen. Ik heb nu al 3 dagen niet gefitnessed omdat ik radeloos ben over bovenstaande 2 vragen.

tuurljik kan je cutten maar als ik jou was zou ik gewoon keihard gaan trainen, echt hard en de grote 3 oefeningen gaan doen (bankdrukken, deadliften, squatten) dan kom je vanzelf strakker in je vel te zitten!
om je kcal behoefte te bereken kun je dit even bekijken:
Caloriewijzer.com | De leukste website voor online lijners!

Oke en ik neem aan dan ook mijn cal behoefte met 500 verlagen en een goed voedingsschema?

Oke en ik neem aan dan ook mijn Calorie behoefte met 500 verlagen en een goed voedingsschema?

als je spieren wil opbouwen zou ik niet onder je onderhoud gaan zitten maar je kan kijken ho ehet gaat als je 500 eronder zit. als je dan bijna geen spieren opbouwt dan zou ik hoger gaan zitten. elk lichaam is verschillend dus kijk waar jij op reageerd. succes!

Wat ik meer wil is dat het vet weg is en dat het er gewoon afgetraint uitziet!

foto doet het niet bij mij..

(hotlinking has been disabled for this domain..)

Je kan met dit lichaam zeker wel cutten. Waar vet zit kan vet eraf. Allereerst heb je sowieso al een super prestatie neergezet door zoveel af te vallen. Ik weet niet precies hoe je dat voor elkaar hebt gekregen maar de laatste loodjes lijken me dan niet al te zwaar. Zorgen voor een goed voedingsschema, hoog in eiwitten en goede vetten, carbs gaan afbouwen. Door hoog te zitten in je eiwitten zal je je spiermassa (deels) behouden. Verder weet ik niet of het vet rondom je tepel volledig weg zal gaan of dat daar sprake is van gyno. Verder goed trainen, veel cardio en dan kom je misschien nog wel met een wasbordje op het strand deze zomer.

Hoop dat het je gaat lukken, zolang je er vertrouwen in hebt gaat het wel goedkomen denk ik. Met de juiste mentaliteit en de juiste kennis is het zeker geen onbegonnen zaak. Toch vraag ik me af waarom je hulp nodig hebt als je al zoveel hebt afgevallen.. het lijkt me dat je daar toch ook een manier voor hebt gehad en dat je deze manier gewoon kunt doorzetten en dan weer zult afvallen?

2200 kcal is trouwens veel te weinig voor jouw lichaam. Ik zou zeker niet lager gaan dan 2500 kcal, de berekende 2700 lijkt me zelfs nog wat aan de lage kant maar dat kan je altijd nog proberen. Ik zou het rustig aan doen en niet in 1x heel veel kcal onder onderhoud gaan zitten. Ook zou ik niet kiezen voor 23 minuten HIIT maar eerder voor slow cardio, maar goed daar verdelen de meningen over.

Heel veel succes en schiet even een foto als je je doel hebt bereikt :)

Ja ik heb Weight Watchers gedaan tot van alles en nog wat. Laats Sonja Bakker totdat ikme verdiepte en ik sporte elke dag dat het niet juist voor mij is. Daarom wil ik zelf een voedingsschema opstellen om mijn vet eraf te krijgen.

Wat stel je voor? 40k/40e/20f?

Of moet ik minder koolhydraten nemen? Ik vind dat vet rond mijn borst en buik echt verschrikkelijk..bleh

Goede onderkant borst.

Oke en ik neem aan dan ook mijn Calorie behoefte met 500 verlagen en een goed voedingsschema?

in de muscle&fitness staat een artikel die gaat over massa kweken en proberen droog te blijven, er staan ook verschillende voedingsproducten in met hun calorie waarde. ik vond het wel een interessant artikel

Gezien je foto zou ik de nadruk leggen op krachttraining en dan in een goede split. Zodat je volledig je aandacht kan richten op bijv. borst. Hierdoor worden je vormen mooier, strakker en gespierder. Succes!

Hoe kun je nou cutten met dit.Met hetgene wat je dan over houdt zullen ze tegen je gaan zeggen: "ga vreten,schrale ecto!!" :roflol:

zoals de andere al zeiden veel krachttraining.
En vooral veel bankdrukken.
Misschien dat je die borst een beetje omhoog kan liften op pompen zodat de gyno minder erg word

Oke dan. Ik doe wel een cut dieet wat onder mijn onderhoud zit (niet erg veel) met 3x per week krachttraining en 3x HIIT

Terug
Naar boven