AndroidHealthClinic

Dit weekend lekker maffiaatje kijken? Carlito's Way: Rise to Power

me! me! me~!

Bart heeft ook zeker wel intresse!

Goeie film, heb hem op dvd hier liggen. Maffia ownt :)

:roflol: Waarom moet er nou altijd eerst gesmeekt worden. Dit soort films zijn altijd mensen voor te porren.

Anyway: me, me, me! :D

• Topic Starter Topic Starter
Dat ligt er maar net aan Eduard. Ik heb weleens wat geupload dat geen interesse had. En het uploaden van een film doe je niet in een uurtje vandaar. ;)
Maar de up gaat bij deze beginnen.

wat zijn jullie allemaal weer vroeg wakker vandaag mannen

Leuk leuk leuk! Ik houd me aanbevolen :thumbup: !

Die film is dikke zever! Hoe kan Jay Hernandez mogelijk de prestatie evenaren van Al Pacino in de 1ste film(?) En het beste van allemaal Luis Guzman speelt in alletwee de films maar 2 verschillende personages.(?) 3 hoofpersonges doen gewoon nog niet mee terwijl hij in de eerste zegt ze al heel zijn leven te kennen. Die film is gewoon bullshit en gemaakt door amateurs. Ik zou mijn geld er niet aan verkwisten.

Meer Info : Carlito's Way : : Rise to Power

Er zijn genoeg topklasse maffia/gangster films maar dit is er dus NIET 1 van.

Inderdaad. Zo staat het ook op IMDB. Toch zijn er genoeg mensen die hem toch willen zien :D En daarom hun geld er niet aan verkwisten en hem hier over 80 minuutjes downen! :D

haha :D

Ik vind het toch jammer dat ze het zo verdoet hebben.

Open een topic in de films en uitgaans sectie: 'Lijst van meest verdoete films ever' :D

Divx formaat? en zitten er nederlandse subtitles ingebakken?

Vette film!!!

imdb zei:
I'm reloaded! Okay? Come on in here, you mother****ers! Come on, I'm waitin' for ya! What, you ain't comin' in? Okay, I'm comin' out! Oh, you up against me now, mother****ers! I'm gonna blow your ****in' brains out! You think you're big time? You gonna ****in' die big time! You ready? HERE COMES THE PAIN!

Ik denk...dat Rob dit sarcastisch bedoelt...

Hey verrek ik zie nu pas dat het om een vervolg gaat!!! Ik dacht dat je deel 1 bedoelde, die is iig erg vet. Ik wist niet eens dat ze eens vervolg hadden gemaakt op die film man. Hmmz... Ik zit ff te checken op imdb, zoals het er nu uit ziet zal het wel een muffe film zijn. Ook nog eens met P. Diddy... Als rappers gaan acteren weet je op voorhand al dat het bagger is :)

Terug
Naar boven