MuscleMeat

Breaking News Dit zijn onze kerstknallers!

Kan niet wachten tot het hier ook binnenkomt :p
En hopelijk heel wat samples zodat ik kan proeven en meteen de lekkerste opnieuw bestellen als voorraad. :)

• Topic Starter Topic Starter
Kan niet wachten tot het hier ook binnenkomt :p
En hopelijk heel wat samples zodat ik kan proeven en meteen de lekkerste opnieuw bestellen als voorraad. :)

:thumb:

---------- Toegevoegd om 17:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:36 ----------

Zojuist me bestellingen binnen!

Gewoon 2!!!! Pre workouts als sample! Wat een service! Ook nog een mooie shakebeker erbij!:D

Thnx Body en Fitshop, ga vaker bestellen bij jullie;)

Ben zeer benieuwd naar resultaat van Result!

Dank je:) en graag gedaan!

Mail even je naam en referentienummer(s) naar info@bodyenfitshop.nl dan zoeken ze het direct uit. Even bellen kan ook: 0513-683068:)

heb zojuist een mail gestuurd om de laatste bestelling ongedaan te maken. heb vandaag de whey perfection binnen incl bidon en sample preworkoutpower. Vanavond ff de whey proberen en de sample is voor de beentraining van morgen. hoop dat het een beetje werkt:D

heb zojuist een mail gestuurd om de laatste bestelling ongedaan te maken. heb vandaag de whey perfection binnen incl bidon en sample preworkoutpower. Vanavond ff de whey proberen en de sample is voor de beentraining van morgen. hoop dat het een beetje werkt:D

De Pre-Workout Power is de best samengestelde pre-workout in de markt. Geen caffeinebom maar echte werkzame ingrdienten. Dat worden knallen!:) De Whey Perfection is denk ik de favoriete shake van half Nederland:D

jeeejjjjjjjjjjjj morgen bestellen whey + caseine thx

tot 31 dec toch?

jeeejjjjjjjjjjjj morgen bestellen whey + caseine thx

Altijd goed:)

Volgens mij is iedereen bij ons blij als ze 1e kerstdag lekker rustig onder de boom zitten:D druk, druk, druk....

---------- Toegevoegd om 11:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

Whey Perfection breekt overigens alle records!!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Veruit de meest populaire Whey in Nederland en Belgie.

Maarja whey perfection is ook gewoon goed :D, ken genoeg mensen bij het sporten
die me vragen of ze kunnen proeven en dan vragen waar ik het bestel :P

volgende week maar is wat result enzo bestellen met deze mooie aanbiedingen :)

haha dankjewel bro ;) ook maar een potje MCS meenemen naast de WMS en perfection :D

Thanks!!:D

---------- Toegevoegd om 13:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:29 ----------

Super :thumbs:

Die kun je nooit genoeg op voorraad hebben. :D

Klopt, de beste keuze in Micellar Casein en de shake voor 's avonds:)

In 6 smaken. Voor elke avond een andere smaak!!;)

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:38 ----------

Nieuw en speciaal voor jullie direct in de Kerstaanbieding:D

Protein Perfection Mix

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Unieke voordelen Protein Perfection blend:
-Uitzonderlijk spieropbouwend
-Time release opname
-Zowel spieropbouwend als spierafbraak voorkomend!
-Ideaal als ontbijt of overdag
-Ideaal om te nemen voor het slapen
-Extreem fijn en makkelijk mixbaar
-Aspartaam en cyclamaat vrij.
-Maar liefst 6 verschillende eiwitten
-De lekkerste eiwitshake die je ooit hebt gedronken!

Per verpakking van 18 Sachets voor 15,90!:)

De Pre-Workout Power is de best samengestelde pre-workout in de markt. Geen caffeinebom maar echte werkzame ingrdienten. Dat worden knallen!:) De Whey Perfection is denk ik de favoriete shake van half Nederland:D

hmm wel raar.
Ik krijg een mail terug dat de 2e bestelling ook is verstuurd en dat er niks aan gedaan kan worden??????????hoe kan dit

hmm wel raar.
Ik krijg een mail terug dat de 2e bestelling ook is verstuurd en dat er niks aan gedaan kan worden??????????hoe kan dit

Geen idee, geen mij het referentienummer nog even dan ga ik het hier even navragen. Ik regel het voor je:)

Geen idee, geen mij het referentienummer nog even dan ga ik het hier even navragen. Ik regel het voor je:)

Referentie nummer: 161940

Zou mooi zijn mocht de bestelling ongedaan worden gemaakt.
Zo niet is het ook geen ramp. Hij smaakt trouwens wel goed lekker op nuchtere maag in de ochtend:cool:

Cookies & Cream of Berry Blast? Wil gaan bestellen, maar twijfel nog.

Lijkt me dat ik beide lust, weet niet welke zoeter is etc.

Terug
Naar boven