- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 81kg
De 'Fresh Fruit' van TMS is pas fris van smaak!
Beetje die zure smaak als na smaak is best lekker..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De 'Fresh Fruit' van TMS is pas fris van smaak!
Beetje die zure smaak als na smaak is best lekker..

Beetje smaak mag er toch wel aanzitten anders is het ook niet zo te pruimen.Maar het gaat mij niet om de smaak, maar of het werkt!![]()
Je bestelling zal je Dinsdag wel zien verschijnen.Smaak is mooi mee genomen.
Ik heb zo juist me bestelling geplaats, ook had ik gevraagd voor een sample van die cookies and cream versie van whey (161525) .Tussen deze en berry blast zat ik te twijfelen. Maar als ik dit zo hoor komt het met de smaak wel goed.
Ik zie me bestelling wel verschijnen alvast bedankt.
!Maar het gaat mij niet om de smaak, maar of het werkt!![]()

De frisse smaak van de Ultimate Creatine is er ook 1 voor in de top 10 van lekkere smaakjes.![]()

Straks zijn de spullen nog eens uitverkocht voordat we het binnen hebben
Beetje smaak mag er toch wel aanzitten anders is het ook niet zo te pruimen.
De 'Result' van B&F is zéér goed. Als je in andere post's leest zijn er alleen maar positieve reactie over.
Goede keus!
Je bestelling zal je Dinsdag wel zien verschijnen.
Tenzij de TNT vrachtwagen is gekanteld of te water is gegaan!
Mijn vader heeft bij jullie eiwitten besteld, mede omdat hij hier een beker bij zou krijgen leek het hem handig. Alleen zit er geen beker bij. Hij heeft hierover gemaild en tevens een andere vraag gesteld. Kan deze alsnog worden gestuurd of pas bij een volgende bestelling?
De mail zal morgen denk ik door een collega beantwoord worden. (ik kan niet alles doen
Ik heb zaterdag een pot whey perfection besteld maar ik had mijn emailadres verkeerd getypt. Heb nu vandaag ´weer´ een pot besteld. Krijg ik nu 2 potten binnen of is die eerste niet bij jullie binnengekomen?
groetjes

body fit shop kom die misculair caseine eiwit nog in de kerst aanbieding?

Misschien dat we deze er vanaf morgen nog even bij zetten maar dit moet ik echt even overleggen ivm marges![]()

Tja, het probleem is dat we echt kiezen voor kwaliteit met onze producten. Er zit vaak minder verschil tussen in- en verkoopprijzen als mensen denken.![]()

Snap ik voor de volle 100%.
De mensen hebben nu al niets te klagen met de huidige prijzen, maar zoals zo vaak, iedere euro is er weer een.![]()
Ik denk dat mensen kwaliteit waarderen en dan ook nog voor een strakke prijs. Ik ga mijn best doen.