Fitness Seller

DMAA online bestellen

Maar is je dieet wel in orde Rob?

Nou, ik hanteer een IIFYM dieet momenteel. Dat bestaat uit ontbijt en diner en de rest vul ik dan aan met bier/white russian.

Ik gebruik wel vitamine als ibuprofen en paracetamol in de ochtend, evenals oploskoffie (pot waar op staat 50 porties heb ik ca. 8 kopjes uit gemaakt en zit nog slechts bodempje in).

Nou, ik hanteer een IIFYM dieet momenteel. Dat bestaat uit ontbijt en diner en de rest vul ik dan aan met bier/white russian.

Ik gebruik wel vitamine als ibuprofen en paracetamol in de ochtend, evenals oploskoffie (pot waar op staat 50 porties heb ik ca. 8 kopjes uit gemaakt en zit nog slechts bodempje in).
Dan is er niks aan de hand..volgens mij kun je zelfs overwegen de 100g DMAA in een keer te nemen ;)

Rob spoelt dmaa gewoon met G weg

100 gram is wel genoeg om 20-30 man de dood in te jagen trouwens

heb jij wel eens dmaa geproeft?

waar den neuk ga je dat mee wegspoelen man, die smaak is echt pure dood en verderf.
Lijkkt het op MDMA...:rolleyes:

Rob spoelt dmaa gewoon met G weg
:roflol:

100 gram is wel genoeg om 20-30 man de dood in te jagen trouwens
Zal meevallen denk...normale dosering is ~50mg? En 100g is 100.000mg...dat is slechts 2000x teveel:roflol:

Op marktplaats zijn er toch nog te vinden?

Bij deze youtube video lees je comment van paul s die claimt dat zuicere dmaa niet verboden is:

Niet voor niets dat die nutrivita shop het al jaren nog steeds verkoopt.

Ben morgen weer in Nederland, ben benieuwd waneer en of mijn pakketje binnen komt, maar ben dus eigenlijk wel benieuwd naar de legal state van 99%+ zuiver dmaa poeder. Waarschijnlijk kan je het ook wel per kg uit China trekken.

Ben iig nog steeds content met het AMP hcl poeder, dmaa zou nog beter zijn.

Lijkkt het op MDMA...:rolleyes:

Zal meevallen denk...normale dosering is ~50mg? En 100g is 100.000mg...dat is slechts 2000x teveel:roflol:

geen idee nog nooit MDMA gehad.

50 is wel p*ssy dosering, voor ekte preworkout addicts toch wel +-100

moest wel lachen om verhaaltje van een vent die 350 had genomen, zou het niet proberen :roflol:

Bij deze youtube video lees je comment van paul s die claimt dat zuicere dmaa niet verboden is:

Ben morgen weer in Nederland, ben benieuwd waneer en of mijn pakketje binnen komt, maar ben dus eigenlijk wel benieuwd naar de legal state van 99%+ zuiver dmaa poeder. Waarschijnlijk kan je het ook wel per kg uit China trekken.

Hmm..wat heb je eigenlijk betaald voor 100g DMAA:eek!:

geen idee nog nooit MDMA gehad.

50 is wel p*ssy dosering, voor ekte preworkout addicts toch wel +-100

moest wel lachen om verhaaltje van een vent die 350 had genomen, zou het niet proberen :roflol:
350mg..ik voel mijn hersenpan al kraken..:eek!: Maarre...misschien dat je dan wel die 260kg pakt..:trollface:

Hmm..wat heb je eigenlijk betaald voor 100g DMAA:eek!:

350mg..ik voel mijn hersenpan al kraken..:eek!: Maarre...misschien dat je dan wel die 260kg pakt..:trollface:

Die 100 gr is € 154,- inclusief verzending. Valt toch wel mee. Pre workouts zijn stukken duurder. Als ik 100mg voor een training neem knal ik waarschijnlijk goed door. Das dan 15 cent.

Ik heb nog wat potten roid rage staan, draai ik daar wat doorheen. Zo doe ik het nu ook met die AMP hcl.

Spul gaat toch wel op, of je verkoopt het. Wilde niet direct 250gr of meer bestellen, risico is dan wat groot als het niet door douane komt. Maar voor minder dan 100 gr. worden de verzendskosten wel wat hoog ($ 25).

Brb aflevering door arrestatie team.

gegevens zijn oud, Ik ben nu op 74KG @ 9 procent bf
Eet 7 keer per dag en train nu 1 jaar tegoei ;)

DMAA lijkt me niet slecht zolang je niet overdoseerd, dat lijkt me met het meesten zo correct me if i`m wrong
Ik zet langzaam gewicht aan & ik weet dat supps je geen "beest" maakt op 1 2 3, maar ik voel duidelijk het verschil met of zonder dmaa...
Mijn training zit ook goed, ik train namelijk mee met oudere met veel fitness ervaring ;)

Dmaa is een vetverbrander. Dus al je het gaat gebruiken en niet nog meer zou gaan eten zal je vet nog meer na beneden droppen. En daar komt nog eens bij dat dmaa je hongergevoel wegneemt. Voor in de cut is het leuk maar voor bulk werkt niet altijd mee. Ik gebruik ook weleens een pre met dmaa maaar is meestal 1x per week op zaterdag.

Mooi, de DMAA ligt netjes op de deurmat. Maandag besteld, denk gisteren binnen gekomen. Site is dus iig legit.

DMMA = legit.

Kon niet laten testertje te nemen en een recreatief 100 mg dosage te nemen. Ondertussen 5 uur en half kratje bier later. Wide awake. Denk niet dat ik dit door de week ga nemen voor training want dat is definitive no sleep. Potenter dan AMP for sure.

Terug
Naar boven