MuscleMeat

DNP + aas cycle

Een depressie kun je nooit aan een middel toeschrijven. Daarbij spelen veel meer factoren een rol.
Iedereen heeft zijn ups en diwns, ook wat eten en trainen betreft. Denk dat iedereen fases in zijn leven heeft waar niet alles om bodybuilding draait. MAAR dat neemt niet weg dat ik denk dat jou doel haalbaar is met een goed dieet, beetje AAS en geduld. Zonder DNP
Trouwens, jij hebt ook DNP gerunned toch? Of zit ik met iemand in de war :)

• Topic Starter Topic Starter
Een depressie kun je nooit aan een middel toeschrijven. Daarbij spelen veel meer factoren een rol.
Iedereen heeft zijn ups en diwns, ook wat eten en trainen betreft. Denk dat iedereen fases in zijn leven heeft waar niet alles om bodybuilding draait. MAAR dat neemt niet weg dat ik denk dat jou doel haalbaar is met een goed dieet, beetje AAS en geduld. Zonder DNP

Ben ik niet mee eens. Tren heeft mijn hormoonhuishoude te lang stilgelegd, te lang met weinig test - hoge oestrogenen = depressie. Moet jij normaal gezien weten.

Dat niet zo zeer, als je maar resultaat behaald imo. Feit is dat het bij wijze van dubbel zo hard gaat indien alles correct uitgevoerd. Of je nou op 8 of 15% staat. (Oké 8-6 zal zeker langzamer gaan dan 15-12 maar je snapt mijn standpunt, toch?)
De denkwijze is, als je geen wedstrijden doet = moet je maar geen middelen gebruiken. Een gedachte kopie van andere.

Nieuwe foto met betere verlichting :
20170208_144608.jpg

Weegschaal 90.5kg

Gas erop nu en verbaas ons, 1-2 wk na deze DNP cycle :)

Ik hoop zeker dat je tevreden gaat zijn met het resultaat. Ik heb DNP nooit gebruikt...
Ik volg iig:thumbup:

Morgen bloedonderzoek doen, ben beniewd naar de veranderingen(negatieve en positieve)tijdens een dnp cycle.

Morgen afspraak bij de dokter, hopelijk schrijft hij iets nuttigs voor om prolactne te verlagen.

Iemand ervaring met cabergoline etc.?

Cabergoline is top. 0.5mg 2x per week. Zou wel ook zorgen dat je oestogeen niet te hoog is.

Dnp werkt juiste beter boven de 8%

Dat niet zo zeer, als je maar resultaat behaald imo. Feit is dat het bij wijze van dubbel zo hard gaat indien alles correct uitgevoerd. Of je nou op 8 of 15% staat. (Oké 8-6 zal zeker langzamer gaan dan 15-12 maar je snapt mijn standpunt, toch?)

Mijn punt is meer dat je als je bf dichter bij 25 dan bij 10 zit ( zonder echt gigantisch buff te zijn ) je kennelijk niet genoeg weet van voeding of 't niet serieus genoeg neemt. Om dan aan de DNP te gaan vind ik zelf eeuwig zonde. Wil het zelf ook binnenkort een x proberen in een cruise maar voor mij is 't dan om van rond de 10 naar iets onder de 8 te gaan in een dag of 10.

Mijn punt is meer dat je als je bf dichter bij 25 dan bij 10 zit ( zonder echt gigantisch buff te zijn ) je kennelijk niet genoeg weet van voeding of 't niet serieus genoeg neemt. Om dan aan de DNP te gaan vind ik zelf eeuwig zonde. Wil het zelf ook binnenkort een x proberen in een cruise maar voor mij is 't dan om van rond de 10 naar iets onder de 8 te gaan in een dag of 10.
Ga je een deficit aanhouden in je cruise dan? Anders denk ik niet dat je dat gaat lukken.

Jou punt is niet van toepassing hier, ik ben nog niet in de buurt van 25%. Zou wel straf zijn om van 25% in 1 en halve cycle met bloated lichaam paar abs te zien

Ik zei ook dat je dichter bij de 25 % dan bij de 10 staat maat.

Maar waarom eeuwige zonde? Ik kan idd cutten met aas, maar zolang mijn bloedwaardes niet in check zijn is dat geen optie. En op 10% dnp gebruiken veranderd de zaak niet, zal niet gezonder of minder gevaarlijk zijn maat.

Maar waarom eeuwige zonde? Ik kan idd cutten met aas, maar zolang mijn bloedwaardes niet in check zijn is dat geen optie. En op 10% dnp gebruiken veranderd de zaak niet, zal niet gezonder of minder gevaarlijk zijn maat.

Omdat DNP nou niet bepaald snoepjes zijn ( hoe verstandig of je er ook mee om gaat ) en het nauwelijks verschil maakt of je op 18% uit komt door 3 weekjes gewoon te cutten of door 10 dagen DNP te nemen. Feit blijft dat je op 18 % staat op dat moment en dus nog veel en veel te vet bent voor een BB'er..

Overigens vind ik cutten, met of zonder DNP, sowieso dom als je bloedwaarden niet in orde zijn maar goed.

Terug
Naar boven