- Waardering
- 10.233
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dag 3Zo snel al? Buik en heupen lijken waarschijnlijk een stuk minder doordat je daar het meeste bloat. Heb ik momenteel ook last van.
Succes. Ik begon op 400mg(opbouwend), en dat was een hel. Doe het nu 9 dagen op 200mg, 8e dag nu. Naast wat extra zweten nergens last van en functioneer top.Yes, 3dagen eerder dan voorzien. Maar de eerste was ook maar een verkenninscycle. Ik ga het nu op 500mg zetten.
Geen last meer van binges? Befire after foto's?Succes. Ik begon op 400mg(opbouwend), en dat was een hel. Doe het nu 9 dagen op 200mg, 8e dag nu. Naast wat extra zweten nergens last van en functioneer top.
Hoeveel % ben je nou uiteindelijk gezakt dan met deze cycle?
Het klinkt ook alsof je niet tevreden bent met het resultaat
Heb je geen before en after DNP run pic? En ben je tussentijds nog gestopt met de DNP zodat het vocht is weg kunnen trekken?
Ik zie werkelijk geen verschil met de foto op pagina 2
Edit; ah, dat is dezelfde als ik het goed heb haha. Van die 2 die je recent gepost heb is het moeilijk te vergelijken ivm belichting en angle.
Damn maat, DNP pakken op een heel dikke 15+ procent is toch ook eeuwig zonde..

Waarom ga je niet gewoon cutten met wat test eventueel tren en een goed dieet. Je neemt rotzooi die gevaarlijk is...als dat nou resultaat had snap ik dit nog. Maar volgens mij behaal je meer resultaat met minder bijwerkingen als je je voeding eens onder de loep neemt. Dnp gaat jou niet brengen wat je verwacht
Dat niet zo zeer, als je maar resultaat behaald imo. Feit is dat het bij wijze van dubbel zo hard gaat indien alles correct uitgevoerd. Of je nou op 8 of 15% staat. (Oké 8-6 zal zeker langzamer gaan dan 15-12 maar je snapt mijn standpunt, toch?)Damn maat, DNP pakken op een heel dikke 15+ procent is toch ook eeuwig zonde..
Ik heb 2jaar in een kut depressie gezeten van tren. Ik neem liever wat dnp , resultaat zal je na men cycle wel zien. Daar kan je vanuit de 2e foto weinig van zien.