MuscleMeat

DNP + aas cycle

In voor updates, uit eigen ervaring was post-dnp het echte werk:p

• Topic Starter Topic Starter
Update:

Ik ben een 2e cycle begonnen:D dag 3

Gewicht is uiteindelijk op 91 a 92(94 a 95 oud gewicht) geland. Niets van spieren verloren wel vet op de armen en vooral rug. Mijn buik en heupen vele minder, hoop dat deze cycle daar wat verandering in brengt. Ik denk nog een 3e cycle nodig te hebben om onder de 10 te geraken.

Veel mensen hebben last van binges tijdens de cycle, den deze na de cycle. Ik heb veel te veel gegeten, mede omdat ik lange uren doe , 7 op 7 werk momenteel en uit voedsel wat motivatie en energie haal.

Ik heb ook de indruk dat ik iets voller ben geworden dan voor de dnp cycle, kan een illusie zijn omdat ik iets droger ben. Maar ik krijg redelijk veel opmerkingen van collega's of ik terug hard aan het trainen ben. (Rebound?)

Mentaal een dikke boost gekregen na de dnp cycle, dit viel mij op. Wrs omdat ik even in een kut periode zat met weinig slaap en terug heerlijk kon slapen.

Voor de rest geen negatieve sides ondervonden. Al bij al geen spijt. Moest ik cutten zonder dnp, dan had ik vooral met mijn redelijk lage test gehalte massa verloren.

Ik heb geen foto's meer gemaakt, die komen er zoiezo wanneer ik mijn doel heb bereikt.

Zo snel al? Buik en heupen lijken waarschijnlijk een stuk minder doordat je daar het meeste bloat. Heb ik momenteel ook last van.

Zo snel al? Buik en heupen lijken waarschijnlijk een stuk minder doordat je daar het meeste bloat. Heb ik momenteel ook last van.

Yes, 3dagen eerder dan voorzien. Maar de eerste was ook maar een verkenninscycle. Ik ga het nu op 500mg zetten.

Ik ga wel nog een oplossing zoeken om prolactine te verlagen. Hou redelijk veel water vast en gyno blijft zitten, wat geen zicht is. Ik had zelf Mucuna pruriens ,Cabaser/Dostinex/Cabergoline, Selegiline in gedacht.

Yes, 3dagen eerder dan voorzien. Maar de eerste was ook maar een verkenninscycle. Ik ga het nu op 500mg zetten.
Succes. Ik begon op 400mg(opbouwend), en dat was een hel. Doe het nu 9 dagen op 200mg, 8e dag nu. Naast wat extra zweten nergens last van en functioneer top.

Hoeveel % ben je nou uiteindelijk gezakt dan met deze cycle?

Het klinkt ook alsof je niet tevreden bent met het resultaat :P

Heb je geen before en after DNP run pic? En ben je tussentijds nog gestopt met de DNP zodat het vocht is weg kunnen trekken?

Het klinkt ook alsof je niet tevreden bent met het resultaat :P

Heb je geen before en after DNP run pic? En ben je tussentijds nog gestopt met de DNP zodat het vocht is weg kunnen trekken?

Ik had idd een droger resultaat gehoopt, verkeerd ingeschat. Blijkbaar heb ik meer vet dan gedacht. Al bij is het vetverlies te vergelijken met 6 weekse cut. Ik ben voor 10 dagen off gegaan en nu terug begonnen. Ik heb de week erna geen gewicht verloren, veel vocht heb ik blijkbaar niet vastgehouden tijdens de cycle, niet iedereen bloat hetzelfde op dnp. Had wel een vochtkop.

Toch maar een after foto gemaakt, ik zit wel in men 2e cycle. Dus hier en daar wat extra vocht.

Weegschaal gaf gisteren 91 kg aan.

Vandaag ub getraind, ging lekker . Pr op incline bench 100kg. Dips 8x bw +25kg . Voor de rest explosive sets op deadlift, 7x3 100kg 7sec rust tussen de sets.
Natuurlijk overmatig zweet en gehijg. Een chick die het blijkbaar geil vond, ze bleef me volgen en eyefucking hehe.

1689502.jpg

23kp4rt.jpg

Laatst bewerkt:
Ik zie werkelijk geen verschil met de foto op pagina 2 ???

Edit; ah, dat is dezelfde als ik het goed heb haha. Van die 2 die je recent gepost heb is het moeilijk te vergelijken ivm belichting en angle.

Ik zie werkelijk geen verschil met de foto op pagina 2 ???

Edit; ah, dat is dezelfde als ik het goed heb haha. Van die 2 die je recent gepost heb is het moeilijk te vergelijken ivm belichting en angle.

2e foto is dezelfde zoncentra gemaakt, wel in een andere kamer. Na mijn cycle zal ik een nieuwe maken, deze keer hou ik veel vocht vast. Bv op mijn schouder zie je nu een ader die er normaal niet zat...

Waarom ga je niet gewoon cutten met wat test eventueel tren en een goed dieet. Je neemt rotzooi die gevaarlijk is...als dat nou resultaat had snap ik dit nog. Maar volgens mij behaal je meer resultaat met minder bijwerkingen als je je voeding eens onder de loep neemt. Dnp gaat jou niet brengen wat je verwacht

Damn maat, DNP pakken op een heel dikke 15+ procent is toch ook eeuwig zonde..

Ik ben geen natty meer spijtig genoeg. Ik lever zo weer massa in als ik cut, ik ken mijn lichaam. Het is zonde dat ik het zover heb laten komen, maar soms komen er negatieve dingen op je pad dat je even je voeding uit het oog verliest . Dan gaat het snel. Ik praat het gebruik van dnp niet goed, maar ik heb de keuze gemaakt zo te doen. Iedereen heeft zijn zonde's, jij ook ;)

Waarom ga je niet gewoon cutten met wat test eventueel tren en een goed dieet. Je neemt rotzooi die gevaarlijk is...als dat nou resultaat had snap ik dit nog. Maar volgens mij behaal je meer resultaat met minder bijwerkingen als je je voeding eens onder de loep neemt. Dnp gaat jou niet brengen wat je verwacht

Ik heb 2jaar in een depressie gezeten van tren. Ik neem liever wat dnp , resultaat zal je na men cycle wel zien. Daar kan je vanuit de 2e foto weinig van zien.

.

Laatst bewerkt:
Dat niet zo zeer, als je maar resultaat behaald imo. Feit is dat het bij wijze van dubbel zo hard gaat indien alles correct uitgevoerd. Of je nou op 8 of 15% staat. (Oké 8-6 zal zeker langzamer gaan dan 15-12 maar je snapt mijn standpunt, toch?)

Ik heb 2jaar in een kut depressie gezeten van tren. Ik neem liever wat dnp , resultaat zal je na men cycle wel zien. Daar kan je vanuit de 2e foto weinig van zien.

Een depressie kun je nooit aan een middel toeschrijven. Daarbij spelen veel meer factoren een rol.
Iedereen heeft zijn ups en diwns, ook wat eten en trainen betreft. Denk dat iedereen fases in zijn leven heeft waar niet alles om bodybuilding draait. MAAR dat neemt niet weg dat ik denk dat jou doel haalbaar is met een goed dieet, beetje AAS en geduld. Zonder DNP

Terug
Naar boven