XXL Nutrition

Dnp: cardio? T3?

Pastasaus

Competitive Bodybuilder
Waardering
81
Heren,

Ik ben net begonnen aan 10weken cutten met t3..
Na die 10weken wil ik dnp nemen voor de eerste keer.. Nu heb ik daar een paar vragen over..

Doen jullie cardio tijdens dnp? Of niet ivm kans op uitdroging of mischien helemaal geen energie voor..

Dnp remt de werking van je schildklier iets.. Als ik net ben gestopt met t3 en dnp werkt herstel tegen van mn schildklier is et dan niet verstandiger om dan dan nog even op 25mcg t3 te blijven? Maar ik wil wel dan 4weken off na die 10weken.. Is dat dan wel slim met t3..

Na die 4weken wil in een bulk kuur beginnen..

Gr. Henk..

Ik heb tijdens mijn DNP gebruik trainingen kort gehouden en geen cardio gedaan. Ik had er totaal geen behoefte aan om veel te bewegen met die warmte en zweten.

IddIUD's max 15-20 min

als je de dnp wilt gebruiken dan zou ik dit de laatste 2 weken van je t3 kuur doen..cardio zou ik op een heel laag tempo doen..

Lekker half uurtje wandelen, meer is overkill.

Ik heb tijdens mijn DNP gebruik trainingen kort gehouden en geen cardio gedaan. Ik had er totaal geen behoefte aan om veel te bewegen met die warmte en zweten.

hoe is de DNP bevallen, sommige beweren dat het een wondermiddel is en ik vind het eigenlijk wel meevallen.Heb het zelf nooit gebruikt,maar heb nooit iemand gzien die echt verschrikkelijk verschil heeft gemaakt.

• Topic Starter Topic Starter
als je de dnp wilt gebruiken dan zou ik dit de laatste 2 weken van je t3 kuur doen..cardio zou ik op een heel laag tempo doen..

Dus terwijl ik nog on aas ben?

Wilde ook kijken of et mn receptoren zou kunnen cleanen.. Gebeurt dat dan wel? (Als dat al gebeurt)

Heeft cardio dan nog een meerwaarde in de verbranding? Anders kan je net zo goed ff een week mischien 2 rustig trainen en lekker chillen..

geen cardio.........cleaning...sommige zeggen ja.....sommige nee

hoe is de DNP bevallen, sommige beweren dat het een wondermiddel is en ik vind het eigenlijk wel meevallen.Heb het zelf nooit gebruikt,maar heb nooit iemand gzien die echt verschrikkelijk verschil heeft gemaakt.

Ik zat de dagen ervoor steeds op 88cm buikomvang en dat was na 9 dagen 84cm en ik deed het ook voor receptor cleaning

Dus terwijl ik nog on aas ben?

Wilde ook kijken of et mn receptoren zou kunnen cleanen.. Gebeurt dat dan wel? (Als dat al gebeurt)

Heeft cardio dan nog een meerwaarde in de verbranding? Anders kan je net zo goed ff een week mischien 2 rustig trainen en lekker chillen..

normaal gesproken gebruik je dnp als je al ver in je dieet zit...de dnp put als het ware heel je lichaam uit omdat je al ver onder onderhoud eet...ook al stop je daarna met dnp dan krijgt je lichaam een behoorlijke rebound effect...ik denk dat heel het 'receptor cleaning' verhaal hieruit ontstaan is en dus eigenlijk ook bullshit is...dnp werkt op celkern niveau, zie dan ook niet zo snel in wat dit met je spiercel receptoren zou moeten doen..

dnp is dan wel eiwitsparend maar op een caloriearm dieet + dnp verlies je sowieso veel spieren, dus AS kan nooit verkeerd zijn..

meerwaarde van cardio is er altijd, eind van de dag draait het er gewoon om hoeveel energie je hebt verbruikt en hoeveel er naar binnen is gegaan..dnp en cardio zorgt dat verbruik flink hoog zit en het dieet doet de rest...als je veel eet en daarnaast dnp gebruikt dan zal je iets minder snel vet worden, maar vet zet je in dit geval alsnog aan..dus uiteindelijk draait het gewoon as usual om het dieet

==

DNP is not absorbed at the receptor level. Remember, DNP's fat burning is a byproduct of its poisoning, not a side effect (only drugs have these and they run alongside curative/healing properties, of which DNP as a poison has none). It disallows the body to function properly (as poisons always do), by disabling/uncoupling the mitochondria... there are no receptors involved.

==

Biochem J. 1982 Nov 15;208(2):383-92.
Intracellular inactivation, reactivation and dynamic status of prostate androgen receptors.

Rossini GP, Liao S.

The dynamic status of the androgen receptor in prostate cells was studied by incubation of rat ventral prostate with radioactive 17beta-hydroxy-5alpha-androstan-3-one (5alpha-dihydrotestosterone) in the presence and absence of respiratory poisons and inhibitors of protein and RNA synthesis and also by isotope chasing of the radioactive androgen-receptor complexes. The androgen receptor in the prostate appears to go through a dynamic process of recycling between the cytoplasm and the nucleus as well as an inactivation process. The radioactive androgen-receptor complex, however, is maintained at a constant level for at least 2h during incubation at 37 degrees C, even in the absence of new protein synthesis, suggesting that early androgen actions may not require a depletion of a major portion of cellular receptor. In the presence of 2,4-dinitrophenol, the androgen receptor is rapidly deactivated (half life, 2min). The inactive receptor can be reactivated efficiently by an energy-dependent process, even in the absence of protein synthesis. Receptor binding of androgen and nuclear chromatin binding of the androgen-receptor complex are fast processes; half-maximum binding can be achieved within 1 and 10min respectively. On the contrary, the overall process of the release of the receptor complex from nuclear chromatin and its reappearance in the cytosol fraction has a long half life of about 70min. This slow process may reflect the involvement of the steroid-receptor complex in a time-consuming mechanism that is essential for hormone responses. Actinomycin D can increase the nuclear receptor level by 50% or more. This increase is not due to a decrease in the rate of receptor release from nuclei or to inhibition of DNA degradation by the antibiotic.

PMID: 7159407 [PubMed - indexed for MEDLINE]

==

Ik geloof dat het onmogelijk is om receptoren leeg of vol te krijgen, kortom receptor cleaning, ik geloof er niet in, je kunt enkel down of upreguleren. Na associatie/dimeriseren van de androgeenreceptor met bijvoorbeeld een testosteron molecuul flikkert het gehele testosteron-androgeenreceptorcomplex uit de celkern terug de cel in. Hier ontkoppelt de boel en kan de receptor weer op nieuw gebruikt worden. Daarnaast heeft de AR receptor een half life van een paar uur. Naarmate de AR receptoren teveel gestimuleerd worden, worden ze minder geproduceerd, ze leven niet lang en de productie loopt terug, er blijven minder receptoren over na verloop van tijd. Dit proces heet downregulatie. Na laten we zeggen 8-10 weken in een cycle heeft er downregulatie plaatsgevonden en neemt de groeicurve af, daarna aan "receptor cleaning" doen is bullshit, je kan enkel trachten te upreguleren of je AS hoger doseren.

Upreguleren kost tijd op een lagere dosering AS(endogeen of exogeen). En of je überhaupt met behulp van DNP kunt upreguleren door het deactiveren van AR receptoren vind ik nog altijd vaag. Wat DNP met de AR receptor doet lijkt in theorie erg veel op bijvoorbeeld een prime protocol. Zie mijn bovenstaande post. Wellicht zit er een kern van waarheid in. Dan nog heb ik mijn bedenkingen over DNP. Iets anders wat wellicht helpt is om IGF-1 te verhogen, verhoging IGF-1 is gevolg van AR mRNA expressie en naarmate downregulatie plaatsvind vlakt je IGF-1 productie af, en je hebt het nou eenmaal nodig ;).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ja lijkt mij eerlijk gezegt ook sterk dat clean verhaal.. Maar kan er op zn minst op hopen.. 1ste doel voor gebruik is vet verbranding.. Thanks klaas en lean.. Kan geen karma geven..

Nog iemand een mening over supps tijdens dnp gebruik?

Kijk al het dnp gebruik is halfwas. Met 1 cappie kom je er niet. Je zult echt op 2 caps of 3 moeten gaan zitten wil je werkelijk kgs af gaan vallen. Wedstrijd gasten die niet posten boeken daar goede resultaten mee. Tot nu toe haken mensen na paar dagen 2 caps af, wat natuurlijk eigen keus is. Maar om dan te zeggen, geen noemenswaardig resultaat .... Das dus onzin. Zelfde geldt voor test op 100 mg pw.

Terug
Naar boven