Fitness Seller

t3 toevoegen aan bridge test/deca?

Reken eens uit hoeveel test je dagelijks in je bloed hebt met 250mg test-e ew

daar ben ik dan ook wel benieuwd naar. Je zit natuurlijk met het gewicht van het enanthaat ester die je nog van de 250mg af moet trekken, daarnaast is het van belang hoeveel vrije test er in het bloed is en hoeveel gebonden test.

Wie oh wie gaat dit vraagstuk even oplossen?

• Topic Starter Topic Starter

Ja theoretisch 250/7= 35,7.... Is zelfs nog minder??

En wat 2hard2die zegt... Er zijn nog andere factoren waar je rekening mee kan houden..

Leg is uit Sava.. Hoe kom je tot de juiste waarde??

Heb me bloedtest terug..
alleen mn ALAT en ASAT zijn ietsjes verhoogd.. maar die waren in 2007 zelfs nog hoger toen ik ben getest voor pfeiffer..

Hij zei dat mn testosteron 43 was? en dat die tussen de 6 en de 40 moet zitten??

Hij zei: "is dus iets verhoogd maar is niet zo erg".. weer blijkt dat ie er nix van weet..

Maar ik zit dus op 250mg test per week.. Zou ie dan niet iets hoger moeten zijn dan 43??

de rest was perfect...

*edit* dit is 4weken na 6weken tren ace.. (totaal 14 weken test en 7weken primo, ook anavar en t3..) Toch mooie uitslag toch??

Dat zijn gewoon erg goede waardes op 250.Ik hoop de mijne ook zo te houden.Constant op rond de 45.Normaal is het bij mij 11,na mijn vorige kuren.Ben dan zelf 43 dus dat zou voor mij top zijn.

• Topic Starter Topic Starter
Dat zijn gewoon erg goede waardes op 250.Ik hoop de mijne ook zo te houden.Constant op rond de 45.Normaal is het bij mij 11,na mijn vorige kuren.Ben dan zelf 43 dus dat zou voor mij top zijn.

Ja maar als de doc zegt dat die waarde tussen de 6 en de 40 hoort te liggen had ik hoger verwacht..

Kan je dan de conclusie trekken dat er mensen zijn die van zich zelf bijna 250mg test per week aanmaken als je die referentie waardes moet geloven??

Ja maar als de doc zegt dat die waarde tussen de 6 en de 40 hoort te liggen had ik hoger verwacht..

Kan je dan de conclusie trekken dat er mensen zijn die van zich zelf bijna 250mg test per week aanmaken als je die referentie waardes moet geloven??

Zo zijn er weinig hoor..

Blijkt maar weer dat de meeste docs er de ballen van weten! Ik produceer bijna niks aan testo en in het UZ Edegem vonden ze het maar normaal!!

Terug
Naar boven