Bij puur PSMF eet je tussen de 1.5 en 2.0 gr eiwit per lbs LBM en 6 visoliecapsules per dag.
Verder onbeperkt groenten.
Ben zelf geen voorstander van puur PSMF omdat het ook zo goed als vetloos is (op die paar visoliecapsules na die essentieel zijn omdat het lichaam zelf geen omega-3 kan aanmaken).
Ben al een aantal weken aan 't cutten (zonder roids/ supps) en sta nu op 10%. Libido zakt nu echter in en ik begin spiermassa te verliezen. Ben nu ff aan 't laden en ga vanaf woensdag verder op 309 eiwit, 128 kh en 70 vet met:
- 50 mg test prop EOD
- 50 mg mast prop EOD
- 3 x 30 mg Ephedrine/ 210 mg Caffeine per dag
- 25 mcg T3 per dag
Dit voor 4 a 5 weken met 4 x KT per week en 2 x 45 min cardio per dag. De bedoeling is om een % vet per week kwijt te spelen, als ik op 6% sta ben ik tevreden. Dan clean bulken en voor september niet boven de 8% BF uitkomen. Werkt perfect bij mij, heb het 3 jaar geleden ook zo gedaan.
edit:
ik zie dat jij op 2000 kcal zit, dat is echt niet veel. Ik zit op 2400 nu en gaat al vrij hard met 2 x 45 min cardio/dag. Heb al een schema klaar liggen met 2100 kcal met slechts 58 gr carbs maar hoop dit niet nodig te hebben.