MuscleMeat

t3 toevoegen aan bridge test/deca?

• Topic Starter Topic Starter
Heren,

Woensdag heb ik mn dokter gebeld, telefoon gesprek:

Ik: blablabla ik wil bloedtest..
doc: waarvoor?
ik: lever nieren dit dat..
doc: waarom?
ik: nou....... ik heb wel is n anabolen steroiden kuurtje gedaan en ik wil alles even na laten kijken...
doc: jaaaaaa en denk je dat ik mee ga werken aan iemand die anabolen slikt?? Nu maak je van jou probleem mijn probleem!!
ik: Nou sorry doc maar dit is mijn keuze.. ik heb nergens problemen mee maar vind et gewoon verstandig om alles even te checken..
doc: en de ziektekosten verzekering er lekker voor laten opdraaien zeker??
ik: mn eigen risico ja en ik betaal toch elke maand mn premie?
doc: voor deze ene keer werk ik mee maar de volgende keer ga je maar lekkr naar n sport arst ofzo..
ik: zal ik dan even door geven wat ik wil laten testen?
doc: ja..
ik: ASAT, ALAT, FSH, (hele lijst) dan kom ik bij SHGB..
doc: SHGB?? daar heb ik nog nooit van gehoord..
ik:..............owkee.. zet er toch maar bij..
doc: jaaa en waar heb je dit allemaal vandaan? uit een boek ofzo?
ik: nou dokter, ik wil wel graag weten waar ik mee bezig ben en lees dagelijks over AAS en aanverwante zaken..
doc: jaa dus je denk maar even eigen doktertje te kunnen spelen?
ik: nee dokter ik wil gewoon weten waar ik mee bezig bent..
doc: nou je kan et formulier morgen ophalen..
ik: bedankt dokter..

verbinding verbroken

ik: godver de godver de godver vuile t*fus hond!!!!! krijg n vet hart!!
pfff.. maarja.. wel mn bloed getest..

hahahahaha, dan moet je straks nog bloed trekken, kan ook leuk gaan.

Twee weken geleden ik nuchter op de stoel zitten, moesten er negen buisjes afgenomen worden. De vrouw mij prikken duurt het een minuut voor het buisje half vol is,

zegt ze dan de andere arm maar even misschien gaat dat wat beter, dus andere arm die ging ook voor geen meter. Dan maar weer terug naar de rechterkant, weer opnieuw prikken kwam er weer bijna niks uit. Dacht bij mezelf als ik zo negen buisjes vol moet krijgen zit ik hier nog wel even.

Na de vierde keer prikken begon ze een beetje op mijn aders te drukken terwijl de spuit erin zat en vraagt mij doet dit ook zeer, Ik zei ja en een minuut later denk ik waarom staan er vier zusters boven mij, was Bassie flauw gevallen, eerste wat ik zei was geef me wat te eten en vandaag niet meer prikken.

De volgende dag maar weer gegaan, toen maar even bij voorbaat gaan liggen en ging het gelukkig goed.

Succes met het prikken.

Hahahaha die gaat straks ff mis prikken.Bro ff medimark,kraait geen goudvis naar wat je doet,geven wel advies,maar het is jouw keuze om AS te gebruiken,EN HET GOED TE DOEN.Dus met goede refwaardes.

hahahahaha, dan moet je straks nog bloed trekken, kan ook leuk gaan.

Twee weken geleden ik nuchter op de stoel zitten, moesten er negen buisjes afgenomen worden. De vrouw mij prikken duurt het een minuut voor het buisje half vol is,

zegt ze dan de andere arm maar even misschien gaat dat wat beter, dus andere arm die ging ook voor geen meter. Dan maar weer terug naar de rechterkant, weer opnieuw prikken kwam er weer bijna niks uit. Dacht bij mezelf als ik zo negen buisjes vol moet krijgen zit ik hier nog wel even.

Na de vierde keer prikken begon ze een beetje op mijn aders te drukken terwijl de spuit erin zat en vraagt mij doet dit ook zeer, Ik zei ja en een minuut later denk ik waarom staan er vier zusters boven mij, was Bassie flauw gevallen, eerste wat ik zei was geef me wat te eten en vandaag niet meer prikken.

De volgende dag maar weer gegaan, toen maar even bij voorbaat gaan liggen en ging het gelukkig goed.

Succes met het prikken.

Hahahahaha ff lampie uit,das idd nooit leuk.Ik heb ook prikangst....brrrrrr moet er niet aan denken prikken,vooral bij mezelf

Hahahaha die gaat straks ff mis prikken.Bro ff medimark,kraait geen goudvis naar wat je doet,geven wel advies,maar het is jouw keuze om AS te gebruiken,EN HET GOED TE DOEN.Dus met goede refwaardes.
ja oke maar dat is tog een soort van prive kliniek, dat vergoed je verzekering tog nooit....

Als je nou de volgende keer bij je dokter bent vraag je of die hypocriete zak iedereen die alcohol gebruikt en rookt ook niet helpt?

Als je nou de volgende keer bij je dokter bent vraag je of die hypocriete zak iedereen die alcohol gebruikt en rookt ook niet helpt?

Precies dat dacht ik ook!

Hij zou je maar al te graag helpen als je alcoholist bent of aan de coke zit.. v**le hond..

Nee ben donderdag in et ziekenhuis wezen prikken met dat formulier..

Nix aan de hand..

Ja maar medimark kost geld.. Word niet vergoed toch???

Hoelang duurt et eigenlijk voordat je de uitslag krijgt van die bloedtest??

kost geen drol bij medi,4 tientjes,ben je klaar zonder stigma

Nee ze doen die gewoon op de post naar mij. Maar als je dat niet wilt kan je gewoon vragen om je te laten bellen, kan je hem daar gaan ophalen.

zoals ik al eerder had geadviseerd is om gewoon de deca laten zakken en verder gaan op de test want dit vind ik niet echt bridgen dit is gewoon weer een kuur.

test helpt je ook door je blessure maar je heb niks noor niks een blessure is gewoon over trained en daar heb je rust voor nodig geen aas, turlijk aas helpt ook maar rust is het belangrijkst.

mijn advies alsnog: test gewoon blijven gebruiken en de deca eruit en kracht training laten wat het is en gewoon meer rust nemen al is dat maar 2-3x per week naar de sportschool gaan

Heren,

Woensdag heb ik mn dokter gebeld, telefoon gesprek:

Ik: blablabla ik wil bloedtest..
doc: waarvoor?
ik: lever nieren dit dat..
doc: waarom?
ik: nou....... ik heb wel is n anabolen steroiden kuurtje gedaan en ik wil alles even na laten kijken...
doc: jaaaaaa en denk je dat ik mee ga werken aan iemand die anabolen slikt?? Nu maak je van jou probleem mijn probleem!!
ik: Nou sorry doc maar dit is mijn keuze.. ik heb nergens problemen mee maar vind et gewoon verstandig om alles even te checken..
doc: en de ziektekosten verzekering er lekker voor laten opdraaien zeker??
ik: mn eigen risico ja en ik betaal toch elke maand mn premie?
doc: voor deze ene keer werk ik mee maar de volgende keer ga je maar lekkr naar n sport arst ofzo..
ik: zal ik dan even door geven wat ik wil laten testen?
doc: ja..
ik: ASAT, ALAT, FSH, (hele lijst) dan kom ik bij SHGB..
doc: SHGB?? daar heb ik nog nooit van gehoord..
ik:..............owkee.. zet er toch maar bij..
doc: jaaa en waar heb je dit allemaal vandaan? uit een boek ofzo?
ik: nou dokter, ik wil wel graag weten waar ik mee bezig ben en lees dagelijks over AAS en aanverwante zaken..
doc: jaa dus je denk maar even eigen doktertje te kunnen spelen?
ik: nee dokter ik wil gewoon weten waar ik mee bezig bent..
doc: nou je kan et formulier morgen ophalen..
ik: bedankt dokter..

verbinding verbroken

ik: godver de godver de godver vuile t*fus hond!!!!! krijg n vet hart!!
pfff.. maarja.. wel mn bloed getest..

dam minder bro,

die van mij vind het reuze interresant allemaal.

Heb me bloedtest terug..
alleen mn ALAT en ASAT zijn ietsjes verhoogd.. maar die waren in 2007 zelfs nog hoger toen ik ben getest voor pfeiffer..

Hij zei dat mn testosteron 43 was? en dat die tussen de 6 en de 40 moet zitten??

Hij zei: "is dus iets verhoogd maar is niet zo erg".. weer blijkt dat ie er nix van weet..

Maar ik zit dus op 250mg test per week.. Zou ie dan niet iets hoger moeten zijn dan 43??

de rest was perfect...

*edit* dit is 4weken na 6weken tren ace.. (totaal 14 weken test en 7weken primo, ook anavar en t3..) Toch mooie uitslag toch??

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven