MissNike
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 28%
Vandaag 163 carbs
105 eiwitten
54 vetten
Veel meer gezweet dan anders !! Het zijn em wel degelijk de koolhydraten die je temperatuur verhogen.
@Natty87, ik doe cardio op een matig niveau.. probeer max hs 130 te halen. En kracht.. mijn sixpack Spa 2L straks woog door :-/ kwam er letterlijk van in het zweet.. Het valt op dat mijn kracht (uithouding) idd minder is.
Bloeddruk laten meten: 11 over 7 = prima
Temperatuur steeds 36,8° (genomen in rust)
Weegschaal: 62,2 kg (dag 5 = -1,5 kg)
Nu vrijdag stop ik mijn kuur (8d) zodat de dnp zeker uit mijn lichaam is tegen 26/4 maar ook omdat het that time is en ik dan al extra vocht ophoud..
---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------
[/COLOR]
Is het kind al geboren? Je kans mss eens poolshoogte nemen over de toestand ;-)
105 eiwitten
54 vetten
Veel meer gezweet dan anders !! Het zijn em wel degelijk de koolhydraten die je temperatuur verhogen.
@Natty87, ik doe cardio op een matig niveau.. probeer max hs 130 te halen. En kracht.. mijn sixpack Spa 2L straks woog door :-/ kwam er letterlijk van in het zweet.. Het valt op dat mijn kracht (uithouding) idd minder is.
Bloeddruk laten meten: 11 over 7 = prima
Temperatuur steeds 36,8° (genomen in rust)
Weegschaal: 62,2 kg (dag 5 = -1,5 kg)
Nu vrijdag stop ik mijn kuur (8d) zodat de dnp zeker uit mijn lichaam is tegen 26/4 maar ook omdat het that time is en ik dan al extra vocht ophoud..
---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------
[/COLOR]
Het verkleurt zelfs je zaad, iets wat elke keer opnieuw aangemaakt wordt. Eitjes niet, zeg maar.
Ander leesvoor:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/dnp-voor-vrouwen-233884/
En:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/spoedvraag-zwanger-tijdens-dnp-kuur-309726/index6.html
Stukje uit laatste topic gequote. Ging overigens om de man die DNP heeft genomen en daarmee zijn vrouw zwanger heeft gemaakt. In jou geval zal het alleen maar erger uitvallen lijkt mij;
Is het kind al geboren? Je kans mss eens poolshoogte nemen over de toestand ;-)
Laatst bewerkt: