MuscleMeat

DNP-log female

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag 163 carbs
105 eiwitten
54 vetten

Veel meer gezweet dan anders !! Het zijn em wel degelijk de koolhydraten die je temperatuur verhogen.
@Natty87, ik doe cardio op een matig niveau.. probeer max hs 130 te halen. En kracht.. mijn sixpack Spa 2L straks woog door :-/ kwam er letterlijk van in het zweet.. Het valt op dat mijn kracht (uithouding) idd minder is.

Bloeddruk laten meten: 11 over 7 = prima
Temperatuur steeds 36,8° (genomen in rust)
Weegschaal: 62,2 kg (dag 5 = -1,5 kg)

Nu vrijdag stop ik mijn kuur (8d) zodat de dnp zeker uit mijn lichaam is tegen 26/4 maar ook omdat het that time is en ik dan al extra vocht ophoud..

---------- Toegevoegd om 21:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:23 ----------

[/COLOR]
Het verkleurt zelfs je zaad, iets wat elke keer opnieuw aangemaakt wordt. Eitjes niet, zeg maar.

Ander leesvoor:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f220/dnp-voor-vrouwen-233884/

En:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/spoedvraag-zwanger-tijdens-dnp-kuur-309726/index6.html

Stukje uit laatste topic gequote. Ging overigens om de man die DNP heeft genomen en daarmee zijn vrouw zwanger heeft gemaakt. In jou geval zal het alleen maar erger uitvallen lijkt mij;

Is het kind al geboren? Je kans mss eens poolshoogte nemen over de toestand ;-)

Laatst bewerkt:
Is het niet veel logischer om geen cardio te doen op een product als DNP? Bij de kleinste inspanning zweet je je de pleures, laat staan als je gaat lopen cardio'en. Lijkt me persoonlijk niet heel handig en eerder gevaarlijk..

En die sauna van de vorige pagina kun je beter 1-2 weken mee wachten.

Is ook dom maar goed er gaat al 3 paginas aan info het ene oor in en de ander weer uit, verspilde moeite. Sommige mensen moeten alles op de harde manier leren.

hahah herken jij ook het express linkslaten liggen van bepaalde vragen/kritiek? zie ik wel terug

Topic is 5 dagen oud en de helft is commentaar en kritiek erop :roflol:

Tja. Ik snap haar standpunt en haar keuze. Dus ja, hou het gewoon op verschaffen van info en het volgen van resultaten.
Ipv papegaaien gedoe en maar liggen zeuren hoe gevaarlijk het is, daar schiet het topic noch de de TS iets mee op.
Dat weten nu ondertussen wel

haar log is zeker interessant, en alle kritiek dat van mijn kant komt is alleen dat ze voorzichtig moet doen. ben wel benieuwd naar foto's eigenlijk... before after...

....

Laatst bewerkt:
This is why we cant have nice things.

Ipv allemaal te gaan lopen huilen kunnen jullie het ook gewoon waarderen dat iemand uitgebreid verslag doet van een DNP kuur. Ik zelf zou dit middel ook nooit nemen maar dat betekend niet dat we dan maar meteen iemand de grond in moeten gaan boren met ghost stories over eicellen en weet ik wat.

Wees blij dat ze niet zomaar wat neemt zonder verder de risico's af te wegen en onder toezicht van een ervaren iemand.

Ondanks dat ik het ook niet perse eens ben met keuze van TS, vind ik dat er wel handige info geplaatst word (lichaamstemp, bloeddruk, algemene ervaring etc) .

My 2 cents

.....

Laatst bewerkt:
Ik heb blijkbaar een spannend topic gemist!

Maar ik ben oprecht geïnteresseerd in het verloop, en erg benieuwd naar de voor/na foto's!
Heeeeel nieuwsgierig wat dat spul op 10 dagen met je kan doen.

Zou het zelf na alle ghost stories zelf niet durven te gebruiken, dus dat benijd ik wel.

hopelijk een updatetje vandaag!

en de haters mogen wel wat stil zijn hiero, zelden zie je zulke mooie logs

Deze laatste reacties doen mij plezier :-) Blij dat sommige mensen het toch begrijpen.. en een opbouwende kritiek zoals "verhoog je vitamine E" of "Wacht 1 a 2 weken" met sauna is uiteraard welkom..

Vanochtend geen resultaat inzake gewicht ondanks het vele zweten na een verhoogde koolhydraatinname.
Vandaag koolhydraten terug verlaagd dus...
Vandaag ook prima kunnen sporten en een normale hoeveelheid "zweet" geproduceerd? Temperatuur nog steeds 36,7° en gewicht stabiel op 62,2kg.
Ik denk dat mijn lichaam na 6 dagen aan de 200mg gewend is geraakt.
Ik begin morgen dus aan 300 mg (200 smorgens en 100 savonds).
Vrijdag meet ik mijn vetpercentage (huidplooimeter) en meet ik de omtrek + eerste foto na 8 dagen.
Exact 1 week later "als de resultaten optimaal" zijn meet ik opnieuw en trek ik een laatste foto.

Voeding vandaag
47 gr vet
109 gr koolhydraten
112 gr proteinen
( relatief hetzelfde als gewoonlijk)

Geen sides
Vandaag ging het trainen ook terug vlotter..
Ik ben benieuwd naar morgen en de gevolgen van 300mg..

Conclusie tot heden:
- koolhydraten best rond 35-40% houden. Als je hoger gaat, zweet je als een rund, ben je korter van adem en heb je geen kracht (uithouding spieren is minimaal)
- als je traint, zijn de resultaten toch net iets beter dan wanneer je een dag niet sport.. al is het maar 1 uurtje wat fietsen of squats en situps.. Bizar ook, is dat de vetverbranding na zo'n 12 min start itt tot anders na 20 min... :-) Coach kon het zelf amper geloven..

Vrijdag post ik hoe de 300mg is bevallen. Ik heb morgen een koffietafel (overlijden) dus ik ga waarschijnlijk 1 pistolet met ham of een stuk taart (eerlijke schaamte) eten.. Ik zie wel hoe ik het oplos morgen.. is vervelende timing maar mss kan ik compenseren met overige maaltijden..

Benieuwd naar je resultaten.

Is het niet veel logischer om geen cardio te doen op een product als DNP? Bij de kleinste inspanning zweet je je de pleures, laat staan als je gaat lopen cardio'en. Lijkt me persoonlijk niet heel handig en eerder gevaarlijk..

Ik heb gehoord dat je er op MOET sporten. En ik merk ook dat het resultaat beter is, als ik blijf trainen. Mijn dosis is redelijk laag waardoor ik best kan trainen.. gewoon niet als een maniak :-)

Denk dat het wel veel zwaarder wordt van zodra je verhoogt is dosis.. de eerste dagen ging mijn cardio moeizaam maar nu is alles terug op niveau eigenlijk.
Het zal gewenning zijn?! Vannacht ook niet zwetend wakker geworden itt andere nachten.. lag het aan mijn verhoogde koolhydraatinname? ligt het aan gewenning? Morgenvroeg zal ik het zeker weten.

Als ik goed heb geslapen en smorgens geen resultaat zie, verhoog ik naar 300 mg de laatste 2 dagen.
Anders blijf ik op 200 mg

Deze laatste reacties doen mij plezier :-) Blij dat sommige mensen het toch begrijpen.. en een opbouwende kritiek zoals "verhoog je vitamine E" of "Wacht 1 a 2 weken" met sauna is uiteraard welkom..

Vanochtend geen resultaat inzake gewicht ondanks het vele zweten na een verhoogde koolhydraatinname.
Vandaag koolhydraten terug verlaagd dus...
Vandaag ook prima kunnen sporten en een normale hoeveelheid "zweet" geproduceerd? Temperatuur nog steeds 36,7° en gewicht stabiel op 62,2kg.
Ik denk dat mijn lichaam na 6 dagen aan de 200mg gewend is geraakt.
Ik begin morgen dus aan 300 mg (200 smorgens en 100 savonds).
Vrijdag meet ik mijn vetpercentage (huidplooimeter) en meet ik de omtrek + eerste foto na 8 dagen.
Exact 1 week later "als de resultaten optimaal" zijn meet ik opnieuw en trek ik een laatste foto.

Voeding vandaag
47 gr vet
109 gr koolhydraten
112 gr proteinen
( relatief hetzelfde als gewoonlijk)

Geen sides
Vandaag ging het trainen ook terug vlotter..
Ik ben benieuwd naar morgen en de gevolgen van 300mg..

Conclusie tot heden:
- koolhydraten best rond 35-40% houden. Als je hoger gaat, zweet je als een rund, ben je korter van adem en heb je geen kracht (uithouding spieren is minimaal)
- als je traint, zijn de resultaten toch net iets beter dan wanneer je een dag niet sport.. al is het maar 1 uurtje wat fietsen of squats en situps.. Bizar ook, is dat de vetverbranding na zo'n 12 min start itt tot anders na 20 min... :-) Coach kon het zelf amper geloven..

Vrijdag post ik hoe de 300mg is bevallen. Ik heb morgen een koffietafel (overlijden) dus ik ga waarschijnlijk 1 pistolet met ham of een stuk taart (eerlijke schaamte) eten.. Ik zie wel hoe ik het oplos morgen.. is vervelende timing maar mss kan ik compenseren met overige maaltijden
..

De vet verbranding start na zo'n 12min :orly: :roflol:
Lees nou je conclusie tot heden is, dan zie je zelf toch ook dat je vrij weinig vestand hebt van training/ voeding.
Iedereen moet zelf weten wat hij doet uiteraard.

Maar je hebt dit goedje hemelaal niet nodig, is gewoon zonde om hier voor met je gezondheid te spelen.
Suc6 inieder geval, ik hoop dat je geen vervelende sides krijgt.

Ben wel benieuwd wat 200 mg zou doen voor iemand van mijn gewicht.. :p

Je hoeft toch niet perse de taart te nemen?

De vet verbranding start na zo'n 12min :orly: :roflol:
Lees nou je conclusie tot heden is, dan zie je zelf toch ook dat je vrij weinig vestand hebt van training/ voeding.
Iedereen moet zelf weten wat hij doet uiteraard.

Maar je hebt dit goedje hemelaal niet nodig, is gewoon zonde om hier voor met je gezondheid te spelen.
Suc6 inieder geval, ik hoop dat je geen vervelende sides krijgt.

Ze bedoelt gewoon het energiesysteem. Is op zich geen vreemde opmerking toch.

Terug
Naar boven