Bipolar
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 86
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm wat ik dus dacht is dat dit niet zou kunnen.. heus wel wat terug stijging in de vp, maar omdat het niet hormoon gerelateerd zou zijn zou het dus eigenlijk weg moeten blijven ALS de voeding en training ook optimaal zijn om deze vp te behouden....
Dan word het heel moeilijk om in te schatten wat je net nodig hebt dieja.. lijkt me lastig man. ik lees gewoon veel over de gebruik buiten bb.. verf, rattegif... hmmmm niet echt wat je denkt veilig spul, ik vraag me af wat voor effect het op lever/nieren/hersenen heeft... maar hoedan ook, dit is wel een zo niet DE vetverbrander. Ik vind het wel eng. vooral het cateract gebeuren...
Dit heb ik ook. Ik haat cutten echt, maar de ( eventuele ) sides van DNP wegen voor mij niet op tegen de mogelijke resultaten. Doe k er liever langer over nog.

Ok
eerst
---------- Toegevoegd om 12:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:57 ----------
Nou ik vind het goed. lekker gedaan je ziet echt verschil. hoe voel je je nu?
---------- Toegevoegd om 12:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:58 ----------
mooi lichaam btw![]()
Dankje voor de leuke reactie ! 
Prima log, goed resultaat. Hopelijk lukt het je vast te houden / verder af te vallen zonder dit soort hulpmiddelen. Zou er geen regelmaat van maken in ieder geval.![]()