Fitness Seller

DNP-log female

This is why we cant have nice things.

Ipv allemaal te gaan lopen huilen kunnen jullie het ook gewoon waarderen dat iemand uitgebreid verslag doet van een DNP kuur. Ik zelf zou dit middel ook nooit nemen maar dat betekend niet dat we dan maar meteen iemand de grond in moeten gaan boren met ghost stories over eicellen en weet ik wat.

Wees blij dat ze niet zomaar wat neemt zonder verder de risico's af te wegen en onder toezicht van een ervaren iemand.

Ondanks dat ik het ook niet perse eens ben met keuze van TS, vind ik dat er wel handige info geplaatst word (lichaamstemp, bloeddruk, algemene ervaring etc) .

My 2 cents

+1

Aangezien TS toch al bezig is.. Ik ben wel benieuwd naar het resultaat en of het het waard is voor TS achteraf gezien.

Hoop dat TS zowel de positieve alsook de negatieve dingen uit, om zo eerlijk beeld te geven voor mensen die het ook overwegen.

Ze bedoelt gewoon het energiesysteem. Is op zich geen vreemde opmerking toch.

Lees haar conclusie is, dan weet je al genoeg.
Komt gewoon over als iemand die niet weet wat hij doet.
De vet verbranding start nu na 12 normaal na 20 min, wat is dat nou weer :roflol:

Dan moet ik maar taart eten wtf? ???
Ze zal het wel lekker warm krijgen na die suikers.

Je zit hier in de AAS sectie gast :o

Ja dus, is dnp aas?

De vet verbranding start nu na 12 normaal na 20 min, wat is dat nou weer :roflol:

Ja dus, is dnp aas?

Ben niet met deze eens, DNP is geen aas en ook zeker slechter, maar wat verwacht je tegen te komen op een site waar mensen met middelen experimenteren om de lichaam er beter uit te laten zien..

• Topic Starter Topic Starter

Ja dus, is dnp aas?

Wtf is dit voor een uitspraak?! Dat staat er toch helemaal niet?

Ik zeg dat IK ( hij is een zij trouwens.. bewijst dat je alles maar half leest) véél sneller vetten begin te verbranden als gewoonlijk..

Ik heb geen taart gegeten. Ik heb mij beperkt tot 1 pistolet met ham? Jeetje... wat een dwaze uitspraak... dnp pakken en taart gaan eten om zo af te vallen.. ja dat is héél logisch allemaal...
Misschien kan ik een liposuctie overwegen zodat ik de komende weken pizza, frietjes en koekjes kan eten en toch breakeven blijven?

b*ch please...

Hey zou je aub ook foto's willen posten? namelijk zeer interessant want de weegschaal zegt niet zoveel voor mij :P

Hey zou je aub ook foto's willen posten? namelijk zeer interessant want de weegschaal zegt niet zoveel voor mij :P

Bipolar,

Zeker zeker :-) Maar ik dacht alles in 1 keer te posten:
1 Foto's voor
2. Foto's einddag
3. Foto's 1 week later

Ik merk dat het water ophouden begonnen is (maar dat kan ook aan mijn hormonale schommeling liggen - EN voor degene die gek worden en denken dat ik nog hormonen of iets neem, NEEN het is Moeder Natuur die langskomt. Dat gebeurt wel eens.. en dan heeft de vrouw de neiging om wat op te zwellen, water vast te houden, wat emotioneler te reageren..- en bovendien wil ik volgende week mijn trainingsniveau terug verhogen, kwestie van het maximale eruit te halen)

Ik kan je wel al zeggen dat mijn VP -2% is maar dat de weegschaal vandaag wel terug 62,8 kg aangaf ( vocht? )

Kan zeker vocht zijn. Spier massa lijkt mij niet gezien je cut; )
Ben je nu naar 300 gegaan?

ok, ben zeker benieuwd!

Update dag 7

voeding
Vetten 44 gr (10 verzadigd, 5 meervoudig onverzadigd en 1 enkelvoudig onverzadigd) = 27%
Koolhydraten 144 gram ( 12 vezels, 18 suiker) = 43%
eiwitten 101 gr = 30%

(doel is steeds 33,33,33 hoewel ik op vetten liever wat bespaar)

Vandaag dosis verhoogd naar 300 mg... (200mg + 100 mg rond 16u30)
Het was dus een warme dag, letterlijk zweethandjes, zweetvoetjes en okselvijvertje tijdens het typen ( heb 10 min geleden wel gepoetst... wat een inspanning !)

Ik durf met 100% zekerheid zeggen dat het een stomende nacht word in m'n uppie..
Temperatuur is gestegen tot 36,9° (hoogste tot nu toe.. initieel 36,4°)

Ik hou zeker vocht op, mijn ring gaat nog net over m'n vinger...
Morgen m'n laatste dag. Ik ga het wel terug op 200 mg houden morgen.
Zaterdag neem ik de eerste "na" foto's en wordt mijn VP% gemeten in de gym.

Ik verwacht het beste resultaat vrijdag 25e als alle vocht weg is en ik enkele gymsessies achter de rug heb.

In totaal heb ik 1900 mg genomen:
dinsdag 100 mg - effect nihil
woensdag 100 mg - effect minimaal
vrijdag-woensdag 200 mg - effect voelbaar zeker eerste dagen
donderdag 300 mg - duidelijk merkbaar, op rand van vervelende toe..
vrijdag 200 mg

Ik ben vooral moe aan het worden. Ik slaap slechter gezien de hitte en naar het einde van de dag voel ik me steeds erg moe... ben best blij dat de kuur erop zit.

De eerste agen was het resultaat erg merkbaar, zowel ik cm, kleding, weegschaal... nu ik vocht ophou is het effect al minder groots doch nog wel zichtbaar (vooral op de buik en billen).

Bewondering voor mensen die aan 400-600 mg zitten... brrr ! :) DNP vreet aan je vet maar ook aan je energie.
Huidplooimeter zei alvast -2%. Zou dit nog minder kunnen zijn eens alle vocht weg is of beinvloedt dit je meting niet? Bij de digitale meter speelt vocht wél een rol, maar met de huidplooimeter heb ik geen flauw idee...

Vocht kan zeker meting beïnvloeden.

Neem je ook nog wat electrolyten? Vlgns mij een must als je dnp doet..

toplog! gelukkig dat het goed is afgelopen!!

heb wel gelezen dat het een half life van 36 uur heeft (bij mensen echter niet helemaal 100% bekend), dus ik zou nog oppassen tot zondag (of beter dinsdag) met zware inspanningen.

benieuwd naar de foto's!

Best wacht je nog even met je foto's en meting tot je vocht weg is. 10 dagen wachten zou wel goed moeten zijn.

toplog! gelukkig dat het goed is afgelopen!!

heb wel gelezen dat het een half life van 36 uur heeft (bij mensen echter niet helemaal 100% bekend), dus ik zou nog oppassen tot zondag (of beter dinsdag) met zware inspanningen.

benieuwd naar de foto's!

Dank je wel Daryl.
Vandaag bij trainer geweest en er werd een afwijking van 2,4% VP vastgesteld na 8 dagen gebruik. Hij zei ook wel dat er idd een beetje vocht werd opgehouden en dit ook afleest op de huidplooimeter.
Ik wordt vrijdag a.s. opnieuw gemeten omdat alles dan volledig weg moet zijn.
Coach zegt ook dat deze boost kan helpen wanneer je lichaam stagneert.. Hopelijk kan ik deze trent weer ff verder zetten dmv correcte voeding én cardio.

Normaal gezien zit er vrijdag ( na 3 dagen blijft er nog 1/4 over, dus vrijdag zou er een restant van ong 55 mg over moeten zijn..). Lijkt me voldoende safe om mee te gaan vliegen?

Nu heb ik wel gemerkt dat ik vanmorgen een beetje bloed verloor bij het snuiten van mijn neus? Ik lees dat hier meerdere mensen "last" van hebben. Best eng ! Dokter zegt dat het te wijten is aan verhoogde bloeddruk en temperatuur.. maar mijn bloeddruk was "normaal" en mijn temperatuur blijft onder de 37°.

Afin :-) Ik ben er klaar mee... DNP is een énorme booster, ideaal voor als je snel die laatste % eraf wil MAAR ik denk dat ik het wel bij deze ene, 8 daagse kuur hou. Teveel negatieve aspecten (cst vitaminen poppen, je temperatuur in het oog houden, zweten, moe zijn) tov de positieve aspecten ( razendsnel vetverlies).

Ik heb zeker elektrolyten voorzien ( V8, Kokoswater en veel fruit en groenten).

Foto's volgen vrijdag 25/04

Nog een update??? :)

Wat raar van die bloedneus. Moet zeggen dat ik daar zelf heel soms ook last van heb.

Ik denk dat ik 1 of 2 keer wel eens een bloedneus krijg zonder reden.

Ik ben vooral benieuwd naar de weken nadien :) Hoor wel vaker dat het gewoon bijna gelijk terug eraan zit :)

bedoel je de vet komt weer terug? of dat de persoon weer aan dnp gaat?

Erg benieuwd naar de foto's
Leuk logje om te volgen.

Terug
Naar boven