XXL Nutrition

Do you even beard ?

strakke trimmings op 9mm nu, probeer nu bij kin eens wat langer te laten worden voor de V / punt in baard. Vind het maar lastig.

a0j812.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.063
Hij lijkt korter aan je kin man :(

• #2.065
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Like
Waarderingen: mat
No beard no man!

3 day beard sinds een aantal weken. daarvoor taliban all the way..

Heb op mn wangen nog te weinig haar, dus zit nog met een allah akbar baard :S

• #2.069
Gisteren een behoorlijk stuk baard 'verloren' tijdens het cleanen van een axle, it are hard times for a bearded lifter

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

baard brengt wijsheid vrienden

warme groet,
Sheikh

Gisteren een behoorlijk stuk baard 'verloren' tijdens het cleanen van een axle, it are hard times for a bearded lifter

rip, ik heb me nu ongeveer 2 maanden niet geschoren en laat er woensdag bij de barbier (ja ik weet dat dat enorm hip en gay is maar me ghettokapper is er niet meer) een ziek model in scheren.

rip, ik heb me nu ongeveer 2 maanden niet geschoren en laat er woensdag bij de barbier (ja ik weet dat dat enorm hip en gay is maar me ghettokapper is er niet meer) een ziek model in scheren.

Barbier is gewoon oldscool bro en niks mis mee, zolang hij maar de zuurstok uithanglamp heeft hangen. Zo niet dan ben je wel een poot.
Have fun

Pics or it didn't happen ?!

eindelijk durf ik ook een foto van mijn baard te plaatsen :D

Frh3fmL.jpg

Edit: 2,5 maand laten groeien.

Laatst bewerkt:
  • #2.075
:thumbs:

ziet er al stuk beter uit

• #2.078
Nog altijd korter dan een Woopy

Goed vliegdekschipvoorhoofd ook

Goed vliegdekschipvoorhoofd ook

vliegdekschipvoorhoofd ?

Ik vind dat je de laatste tijd nogal negatief over komt tegen iedereen hier met uitzondering van je eigen clubje, dit is jouw keus maar siert je niet

doe er mee wat je wil

Terug
Naar boven